Το ελβετικό brand ρολογιών Hublot πήρε την απόφαση να ανεβάσει τον πήχη της στον ουρανό με τη νέα του καμπάνια επιλέγοντας ως πρόσωπο όχι κάποιον rock star ή βραβευμένο με Όσκαρ ηθοποιό, αλλά την πιο διάσημη γάτα του κόσμου: Την star cat Choupette, κομψή κληρονόμο του Karl Lagerfeld.

Με μεγάλη δόση αυτοσαρκασμού, η Hublot παρουσιάζει τη Choupette ως την πρέσβειρα του νέου της μοντέλου Big Bang Anniversary Red Magic, ενός από τα πέντε συλλεκτικών ρολογιών που βγήκαν για να τιμήσουν τα 20 χρόνια του συγκεκριμένου μοντέλου. Το σλόγκαν της καμπάνιας είναι “Own it”, δηλαδή «Κάν’ το δικό σου» κι αν κάποια το κατέχει όσο κανείς άλλος είναι η υπέκομψη Choupette.

H Choupette είναι η γάτα Βιρμανίας που κηδεμόνας της ήταν ο Κάιζερ της μόδας ο οποίος την καθιέρωσε σε σύμβολο κομψότητας και κακομαθημένης πολυτέλειας. Ζούσε στην πόλη του φωτός, είχε δυο καμαριέρες, έτρωγε από πορσελάνινα πιάτα Goyard, είχε ipad και πετούσε αποκλειστικά με ιδιωτικό τζετ. Ο Karl Lagerfeld είχε δηλώσει πως αν μπορούσε θα την παντρευόταν και μετά το θάνατό του φημολογείται πως κληρονόμησε μέρος της περιουσίας του που αγγίζει τις 150 εκατομμύρια λίρες.

Η χρυσή κληρονόμος διέθετε μάλιστα και τη δική της ομάδα για να τρέχει τα social media της, ενώ έχει πραγματοποιήσει εμφανίσεις σε καμπάνιες υψηλής ραπτικής και εξώφυλλα στα μεγαλύτερα περιοδικά μόδας. Αυτή τη στιγμή διαθέτει 268.000 ακολούθους στο Instagram, ατζέντη και επίσημο brand συμβολίζοντας κάτι περισσότερο από μόδα: ενσαρκώνει την υπερβολή, την αφοσίωση και τη διαχρονική κομψότητα. Φυσικά δεν διαφημίζει ποτέ τροφές για γάτες, αλλά έχει αποφέρει κέρδη εκατομμυρίων μέσα από συνεργασίες με εταιρίες κολοσσούς όπως η Shu Uemura και η Opel.

H Hublot δεν επέλεξε τυχαία τη Choupette ως νέα μούσα της καθώς εκπροσωπεί ακριβώς αυτό που πρεσβεύει η μάρκα, δηλαδή την υπερβολή, την αυτοπεποίθηση και την προκλητική κομψότητα. Μάλιστα στο επίσημο δελτίο τύπου, η Hublot χαρακτηρίζει τη Choupette ως «πολιτιστικό σύμβολο με ακατέργαστη προσωπικότητα και εκρηκτικό attitude» στοιχεία που αποτελούν κοινούς παρονομαστές τόσο για τη γάτα όσο και για τα ρολόγια της εταιρίας.

Το Big Bang Red Magic είναι ίσως το πιο εκκεντρικό μοντέλο της σειράς με το χαρακτηριστικό fusion design της Hublot δηλαδή το συνδυασμό απρόσμενων υλικών όπως καουτσούκ, ανθρακόνημα και χρυσό. Και σε τελευταία ανάλυση η Hublot απλά αποδεικνύει για ακόμα μια φορά ότι δε φοβάται να προκαλέσει και να αυτοσαρκαστεί γιατί σημασία δεν έχει τόσο η μόδα, όσο τελικά το στιλ.



]