Ψηφίζεται σήμερα το σχέδιο νόμου για τα ταξί και τον νέο ΚΟΚ, ενώ φαίνεται πως η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δεν έχει λάβει γνώση για το κείμενο, καθώς σύμφωνα με την «Καθημερινή» οι Ελληνικές αρχές αρνήθηκαν, παρά το γεγονός ότι υπήρξαν δύο αιτήματα από αντίστοιχες Γενικές Διευθύνσεις για επίσημη κοινοποίηση του σχεδίου νόμου. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με το δημοσίευμα, η Γενική Διεύθυνση Εσωτερικής Αγοράς και η Γενική Διεύθυνση Ανταγωνισμού ζήτησαν από το Υπουργείο Μεταφορών την προληπτική γνωστοποίηση του κειμένου σχεδίου νόμου, ώστε να διαπιστωθεί η απουσία αντίθεσής του στο ευρωπαϊκό δίκαιο. Η Γενική Διεύθυνση Εσωτερικής Αγοράς (DG Growth) ζήτησε, στις 12 Φεβρουαρίου 2018, στην προληπτική γνωστοποίηση στο πλαίσιο της Οδηγίας 2015/1535, η οποία και συνεπάγεται αρχική υποχρεωτική περίοδο αναμονής (stand still) τριών μηνών από την γνωστοποίηση. Λίγες ημέρες πριν, η Γενική Διεύθυνση Ανταγωνισμού (DG Comp) είχε με την σειρά της ζητήσει την επίσημη υποβολή του σχετικού σχεδίου στις υπηρεσίες της, για την προληπτική διάγνωση της συμβατότητας με τις ευρωπαϊκές διατάξεις ανταγωνισμού. Η υπερψήφιση του νομοσχεδίου χωρίς την προηγούμενη σύμφωνη γνώμη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, ιδίως όταν η τελευταία το έχει ζητήσει, σύμφωνα με νομικούς παράγοντες που επικαλείται η εφημερίδα, ενέχει νομικούς και πολιτικούς κινδύνους. Ως τέτοιοι αναφέρονται, η μη ισχύς του νόμου λόγω εφαρμογής της Οδηγίας 2015/1535, η εμπλοκή της DG Comp μέσω διαδικασίας ελέγχου των σχετικών αποφάσεων και η αναγωγή του θέματος στο πλαίσιο της τέταρτης αξιολόγησης της Ελληνικής Οικονομίας που τώρα εξελίσσεται.