Ο Νο1 της Honda φεύγει από τη Sepang έχοντας στο τσεπάκι τον ταχύτερο χρόνο και τον τίτλο του φαβορί. Όλοι οι αναβάτες πάντως μείωσαν το χρόνο τους την 3η και τελευταία ημέρα δοκιμών στη Μαλαισία.

Ο χρόνος του Dani ήταν καλύτερος από την pole position του Lorenzo τον Οκτώβριο του 2012. Την τελευταία ημέρα μάλιστα, άνοιξε σημαντικά τη διαφορά του από τους άλλους τρεις που τον κυνηγούν, απέχοντας 3/10 του δευτερολέπτου από το μόνιμο δεύτερο των δοκιμών Jorge Lorenzo, που δεν κατάφερε να επαναλάβει το χρόνο της περσινής pole.

Ίσως βέβαια αυτό που πρέπει να ανησυχεί το Lorenzo είναι η δήλωση του Pedrosa ότι αντικειμενικός στόχος της ημέρας δεν ήταν να κάνει τον ταχύτερο χρόνο, αλλά να δοκιμάσει τη μοτοσυκλέτα.

Ο Valentino Rossi έκλεισε την ψαλίδα της διαφοράς του από τον Lorenzo στο 1/10 του δευτερολέπτου, αλλά 4/10 πίσω από τον Dani. O χρόνος του Rossi έστειλε 4ο το θρασύτατο νεανία Marc Marquez, που τις 2 από τις 3 ημέρες είχε αποδειχτεί πιο γρήγορος από τον 9 φορές παγκόσμιο πρωταθλητή.

Ο Marquez που απείχε 6/10 από το συναθλητή του στην Repsol Honda, εισέπραξε την Πέμπτη και την πρώτη του πτώση στη μεγάλη κατηγορία, όταν έχασε το μπροστινό στην τελευταία φουρκέτα της πίστας.

Ανέβασε στροφές και ο Cal Crutchlow την τελευταία μέρα, πλησιάζοντας στο 1/10 το Marquez, και στα 2/10 τον Rossi. Παρότι η μοτοσυκλέτα του είναι ουσιαστικά ίδια με του 2012, ο αναβάτης της Tech 3 Yamaha πλησίασε τους πρώτους και βάζει πλώρη για περισσότερα βάθρα φέτος. Βασικός στόχος του για το 2013 είναι να βελτιώσει το φρενάρισμά του, όπου έχασε κρίσιμες μάχες πέρσι.

Από τους δορυφορικούς της Honda ταχύτερος αναδείχθηκε ο Stefan Bradl, 9/10 δευτ πίσω από τον Pedrosa και 250 χιλιοστά πίσω από τον Crutchlow. Ο Γερμανός ήταν ο τελευταίος αναβάτης που απείχε λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο από την κορυφή.

Ο Alvaro Bautista συνέχισε να δουλεύει πάνω στο σετάρισμα των Showa για να δέσουν με την Gresini Honda του, ενώ ο άλλος rookie, o Bradley Smith έκλεισε την πρώτη περίοδο δοκιμών του πάνω στην Tech 3 Yamaha M1 με πολύ καλή απόδοση, κάπου στα 1,9 δευτερόλεπτα πίσω από τον Pedrosa.

Αργή ήταν η πρόοδος των Ducati, αν μπορεί κανείς να ονομάσει έτσι τη διαφορά των 2 δευτερολέπτων από την κορυφή. Ταχύτερος όλο το τριήμερο ήταν ο Nicky Hayden, αλλά ο Andrea Dovizioso τον πλησίασε την 3η μέρα στο δέκατο του δευτερολέπτου. Τουλάχιστον κατάφεραν να περάσουν τους εργοστασιακούς αναβάτες εξέλιξης των ιαπωνικών εργοστασίων, μια μικρή ικανοποίηση βέβαια, καθώς είδαν τις πλάτες όλων των εργοστασιακών και δορυφορικών αναβατών.

Πιο «ανησυχητική» είναι η απόδοση του Aleix Espargaro με την ταχύτερη ART Aprilia, καθώς πλησιάζει επικίνδυνα τα εργοστασιακά Ducati. Η απόσταση του Alex από το Dovi είνα μικρότερη του ενός τρίτου του δευτερολέπτου, και 250 χιλιοστά ταχύτερος από τον Andrea Iannone με τη δορυφορική Pramac Ducati. Tο νέο ελαστικό που έφερε η Bridgestone ειδικά για τα CRT δείχνει να προσφέρει πραγματικά.

Εντυπωσίασε την κατηγορία και ο Michael Laverty με την PBM Aprilia. Ο Ιρλανδός έκλεισε την ημέρα με τον 2ο καλύτερο χρόνο των CRT μπροστά και από το βετεράνο Randy de Puniet, και 3,774 δευτ. πίσω από τον Pedrosa. Και αυτό ενώ ο Laverty οδήγησε για πρώτη φορά την Aprilia, χωρίς προηγούμενη εμπειρία ούτε από φρένα carbon, ούτε από λάστιχα Bridgestone, ούτε από την ίδια την πίστα!

Χρόνοι 3ης ημέρας

Θέση Νο Αναβάτης Ομάδα Χρόνος Διαφορά

1 26 Dani Pedrosa Repsol Honda Team 2:00.100
2 99 Jorge Lorenzo Yamaha Factory Racing 2:00.429 0,329
3 46 Valentino Rossi Yamaha Factory Racing 2:00.542 0,442
4 93 Marc Marquez Repsol Honda Team 2:00.636 0,536
5 35 Cal Crutchlow Monster Yamaha Tech 3 2:00.734 0,634
6 6 Stefan Bradl LCR Honda MotoGP 2:01.003 0,903
7 19 Alvaro Bautista Go & Fun Honda Gresini 2:01.502 1,402
8 38 Bradley Smith Monster Yamaha Tech 3 2:02.093 1,993
9 69 Nicky Hayden Ducati Team 2:02.184 2,084
10 4 Andrea Dovizioso Ducati Team 2:02.277 2,177
11 T2 Katsayuki Nakasuga Yamaha Factory 2:02.616 2,516
12 41 Aleix Espargaro Power Electronics Aspar 2:02.628 2,528
13 29 Andrea Iannone Energy T.I. Pramac Racing Team 2:02.864 2,764
14 72 Kosuke Akiyoshi HRC Test Team 2:03.082 2,982
15 33 Michael Laverty Paul Bird Motorsport 2:03.874 3,774
16 14 Randy de Puniet Power Electronics Aspar 2:04.066 3,966
17 T1 Wataru Yoshikawa Yamaha Factory 2:04.137 4,037
18 8 Hector Barbera Avintia Blusens 2:04.211 4,111
19 37 Takumi Takahashi HRC Test Team 2:04.288 4,188
20 9 Danilo Petrucci Came IodaRacing Project 2:04.531 4,431
21 17 Karel Abraham Cardion AB Motoracing 2:04.766 4,666
22 7 Hiroshi Aoyama Avintia Blusens 2:04.915 4,815
23 71 Claudio Corti NGM Mobile Forward Racing 2:05.107 5,007
24 52 Lukas Pesek Came IodaRacing Project 2:05.321 5,221
25 68 Yonny Hernandez Paul Bird Motorsport 2:05.407 5,307
26 5 Colin Edwards NGM Mobile Forward Racing Team 2:05.913 5,813
27 67 Bryan Staring Go & Fun Honda Gresini 2:05.970 5,870

Τα ρεκόρ γύρου στην Μαλαισία
Καλύτερη Pole 2012 Jorge Lorenzo 2:00.334
Ρεκόρ αγώνα 2007 Casey Stoner 2:02.108
Ταχύτερος χρόνος 2012 Sepang Casey Stoner 1:59.607