Να κι άλλη μία διαρροή, ή «διαρροή». Οι διαφάνειες και το βίντεο που ακολουθούν προέρχονται από τη φετινή ετήσια συνέλευση μετόχων της Yamaha Motor Co. Έτσι καλούμαστε να πιστέψουμε ότι κάποιος από τους συμμετέχοντες διέρρευσε τα σχέδια της εταιρείας του στον Τύπο.

Ή ότι η Yamaha ψάχνει τις πρώτες αντιδράσεις του κοινού στο νέο της μοντέλο. Προτιμάμε τα preview του Hollywood,, καθώς εκεί τουλάχιστον βλέπεις όλη την ταινία, έστω και λίγο διαφορετική από αυτή που βγαίνει στις οθόνες.

Όποια κι αν είναι η αλήθεια, η ουσία είναι αυτή: προτελευταίο θέμα που παρουσιάστηκε στη συνέλευση ήταν ένα επιμελώς καλυμμένο τρίτροχο όχημα που γέρνει στις στροφές. Η ιδέα δεν είναι πρωτότυπη, η Piaggio την έχει ήδη καθιερώσει στην αγορά, η Quadro έχει καταθέσει τη δική της άποψη. Μένει να δούμε αν η εφαρμογή της Yamaha θα είναι καλύτερη μηχανολογικά, ως οφείλει.

Αυτό που βλέπουμε είναι ένα τρίτροχο scooter με συγγένειες ανά τμήματα με άλλα μοντέλα της εταιρείας. Ίσιο πάτωμα και όρθια στάση για τον οδηγό όπως στα Xenter, πληθωρικό εμπρός μέρος που παραπέμπει στα Tmax και Xmax, ψαλίδι και πίσω ανάρτηση από τα Xmax.

Αυτό που ξεχωρίζει πάντως είναι το μέγεθος των τροχών. Και πως δεν έχει καμία «οικογενειακή ομοιότητα» με το εικονιζόμενο, εντυπωσιακά δυναμικό τετράτροχο Tesseract.

Η μεγάλη διάμετρος των εμπρός τροχών διευκολύνουν την υπέρβαση εμποδίων στο δρόμο ενώ εντυπωσιακή είναι η ευκολία εναλλαγής κλίσεων, όπως φαίνεται και στο βίντεο. Και εάν δεν απατά η εικόνα, το σύστημα της Yamaha πέρα από την παράλληλη κλίση των τροχών δίνει και ένα «προβάδισμα» στον εξωτερικό κάθε φορά τροχό, στοιχείο που, εφόσον ισχύει, αποτελεί ισχυρό πλεονέκτημα πρόσφυσης και διατήρησης της τροχιάς.

Η διάσταση του πίσω τροχού υποδηλώνει εμμέσως το μέγεθος του κυβισμού, για το εικονιζόμενο όχημα τουλάχιστον. Όπως και η διάταξη του κινητήρα. Θα έλεγε κανείς ότι μοιάζει με αυτή των Xenter, δηλαδή γύρω στα 150 ή 200 το πολύ κ.εκ. δίνοντας «υποψίες» ότι το LMW έχει όντως στηθεί πάνω στο κορυφαίο Xenter 150. Χωρίς όμως την ανάρτηση με το μονό αμορτισέρ, το ατού των Xenter.

Από την άλλη τα δύο αμορτισέρ στο πίσω μέρος υποδηλώνουν συγγένεια με τα Xmax των 250 και 400 κ.εκ. Ωστόσο θα πρέπει να περιμένουμε και μεγαλύτερους κυβισμούς, κάτι απλό να συμβεί εάν η Yamaha έχει βρει τον τρόπο να «ταιριάζει» το εμπρός σύστημα σε ήδη υπάρχουσες εφαρμογές.

Και μετά από αυτό, ποιος δεν θα σκεφτεί ένα Tmax 530 τρεις τροχούς; Ή ακόμη και ένα με τον πολυθρυλούμενο τρικύλινδρο crossplane κινητήρα της Yamama. Να που θα υπάρχει και η οπτική συγγένεια με το διαστημικό Tesseract…

To LMW αναμένεται να παρουσιαστεί ως μοντέλο 2014, πράγμα που σημαίνει πως θα κάνει την εμφάνισή του μέσα στο φθινόπωρο, είτε στο Σαλόνι του Μιλάνου, είτε σε αυτό του Τόκιο.

Δείτε το σε δράση στο βίντεο…