Χρησιμοποιώντας στοιχεία από το DNA τόσο του ΧΜΑΧ 250 όσο και του ΤΜΑΧ 530 και με την προσθήκη ενός ισχυρού κινητήρα 400 κυβικών, η Yamaha γεφυρώνει την απόσταση μεταξύ τους.

Στόχος είναι το νέο σύνολο να παρέχει την ιδανική ισορροπία ανάμεσα στο στυλ, την απόδοση και τη λειτουργικότητα. Ο κινητήρας του ΧΜax 400 είναι μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος, τετράχρονος, με 2 επικεφαλής εκκεντροφόρους και 4βαλβίδες. Παράγει 54% περισσότερη ισχύ και 60% μεγαλύτερη ροπή σε σχέση με το XMax250.

Ο ισχυρός κινητήρας και το ελαφρύ του πλαίσιο προσφέρουν ισχυρή επιτάχυνση από τη θέση εκκίνησης, δυνατότητα για πιο γρήγορα προσπεράσματα, καθώς και υψηλές ταχύτητες κίνησης στον αυτοκινητόδρομο και για μετακινήσεις σε πιο μακρινές αποστάσεις.

Το μικρό βάρος και οι μικρές διαστάσεις το καθιστούν ευέλικτο για τους ασφυκτικούς δρόμους της πόλης. Σε υψηλές ταχύτητες το φέρινγκ και ο ανεμοθώρακας προστατεύουν τον αναβάτη και το συνεπιβάτη από τον άνεμο, ενώ παράλληλα το ευρύχωρο πάτωμα και η σέλα δύο επιπέδων εξασφαλίζουν υψηλότερα επίπεδα άνεσης.

Τα όργανα τύπου αυτοκινήτου με τα νέα μπροστινά και πίσω φώτα LED, τονίζουν το χαρακτήρα του αλλά και το κοινό στο οποίο απευθύνεται που στην πλειονότητά του έχει συνηθίσει σε ανέσεις αυτοκινήτου.

Στον αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα μπορεί να φιλοξενήσει 2 κράνη full face και επιπλέον μικροπράγματα. Διαθέτει, τέλος, δύο πλευστά μπροστινά δισκόφρενα 267mm για ισχυρό φρενάρισμα.

Το ΧΜΑΧ400 αναμένεται στην ελληνική αγορά από τον Ιούνιο και θα διατίθεται σε 3 χρώματα από το επίσημο δίκτυο συνεργατών δικύκλων Yamaha: λευκό (Absolute White), γκρι (Matt Grey) και μαύρο (Midnight Black).