Στη φετινή εκδήλωση BMW Motorrad Days 2016, η γερμανική φίρμα γνωστοποίησε την ημερομηνία που θα αρχίσει να πωλείται η R nineT Scrambler, καθώς και την τιμή της.

Πρόκειται για το δεύτερο μοντέλο της σειράς the “Heritage” και θα πωλείται από τις 17 Σεπτεμβρίου αντί 13.000 ευρώ στην Γερμανία (τιμή με ΦΠΑ 19%).

Η R nineT Scrambler χαρακτηρίζεται από τον ρετρό χαρακτήρα του σχεδιασμού της, την κλασική βαφή και το κορυφαίο φινίρισμα κάθε εξαρτήματος της.

Ο δικύλινδρος αερόψυκτος μπόξερ της έχει κυβισμό 1.170 κ.εκ. και αποδίδει 110 ίππους στις 7.750 σαλ. με τη ροπή του φτάνει τα 11,83 χλγμ. στις 6.000 σαλ.

Το πλαίσιο είναι μια modular στοιχειοδομική κατασκευή, δηλαδή αποτελείται από διακριτά μέρη που μπορούν να αφαιρεθούν ή αλλαχτούν –όπως για παράδειγμα το τμήμα που στηρίζει τη σέλα του συνεπιβάτη.

Στις αναρτήσεις εκλείπει μπροστά το Telelever, όμως πίσω διατηρείται ο μονόμπρατσος άξονας με το σύστημα ανάρτησης Paralever. Ο εμπρός τροχός όπως σε όλα τα γνήσια Scrambler είναι 19 ιντσών.

Οι ακτινικές δαγκάνες εμπρός έχουν 4 έμβολα, επενεργώντας σε δίσκους 320 χιλ. τη δε πίεση μεταφέρουν μεταλλικά σωληνάκια υψηλής. Φυσικά η λειτουργία του συστήματος ελέγχεται από ένα ABS, όπως επιβάλλεται πλέον στην Ευρώπη.

Η R nineT Scrambler διαθέτει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που της προσδίνουν την όψη αλλά και τη λειτουργικότητα μιας Scrambler: εξάτμιση που βγαίνει ψηλά, αλλά και όρθια θέση οδήγησης / εργονομία, ικανές διαδρομές αναρτήσεων και απόσταση από το έδαφος που επιτρέπουν κίνηση και εκτός δρόμου.

Αυτά και το feeling πολυτελείας από λεπτομέρειες σαν τη ραφτή σέλα με ένα πατινέ φινίρισμα πολύχρονου δέρματος, δημιουργούν ένα πολύ ελκυστικό μετά-ρετρό σύνολο.

Ωστόσο για πολλούς αναβάτες το πιο ποθητό χαρακτηριστικό είναι η δυνατότητα προσαρμογής της στα προσωπικά τους γούστα. Κι αυτό χάρη σε μια μεγάλη γκάμα εξτρά αξεσουάρ τόσο από την ίδια την BMW όσο και από πολλούς κατασκευαστές aftermarket ανταλλακτικών υψηλής ποιότητας.

H Scrambler είναι επιτούτου κατασκευασμένη, ώστε να δέχεται εύκολα εξατομικευμένες αισθητικές και μηχανικές επεμβάσεις.

moto 1 moto 2 moto 3

Θανάσης Χούντρας