Παρά το γεγονός ότι τα «Friends» τέλειωσαν το 2004, ο αντίκτυπος και η σαγήνη τους στον κόσμο δεν έχει κοπάσει. Δέκα χρόνια ήταν άλλωστε αυτά, δέκα χρόνια με γέλια και κλάματα για την απίστευτη παρέα των Νεοϋορκέζων που τόσο λάτρεψε το κοινό στα μήκη και τα πλάτη της οικουμένης. Λίγες σειρές έχουν γεννήσει εξάλλου τόσες παράπλευρες θεωρίες και σενάρια γι’ αγρίους και τα «Φιλαράκια» είναι εδώ σταθμός, συνεχίζοντας να είναι στο μυαλό και το στόμα των χιλιάδων φίλων τους. Στην πιο πρόσφατη και αρκούντως θεότρελη θεωρία, που γεννήθηκε φυσικά στο Reddit, μαθαίνουμε πως η Μόνικα και ο Τζόι ήταν εθισμένοι στα ναρκωτικά καθ’ όλη τη διάρκεια της δεκαετίας που προβαλλόταν η σειρά! AP_98032501705 Η Μόνικα ήταν σεφ σε εστιατόριο, μας λέει η παλαβή θαυμάστρια των «Friends», κι έτσι κατέφευγε στην κοκαΐνη για να δαμάσει το άγχος της δουλειάς της. Και ξέρει ακόμα και πού την κρύβει: σε κείνη την ντουλάπα δίπλα στα μεγάλα παράθυρα, που στον τελευταίο κύκλο πάει να την ανοίξει ο Τσάντλερ και η Μόνικα τρελαίνεται, μιας και έτσι θα φανερωθεί το ανατριχιαστικό μυστικό της! Όσο για τον Τζόι, αυτός είναι εθισμένος στη μαριχουάνα, μας λέει η φίλη, γιατί είναι συνεχώς πεινασμένος, κοιμάται με τις ώρες και μοιάζει μονίμως σαν ψάρι έξω από τα νερά του. Κι αν νομίζετε πως αυτή είναι η πιο ακραία θεωρία που έχει υποστηριχθεί ποτέ για τα «Φιλαράκια», γελιέστε! Κάποιος είχε πει, για παράδειγμα, πως όλη η σειρά δεν είναι παρά φαντασίωση της Φοίβης, της άστεγης και εθισμένης στη μεθαμφεταμίνη Φοίβης, η οποία κοιτά την παρέα έξω από το παράθυρο της καφετέριας «Central Perk» και φτιάχνει μια οικογένεια για να στεγάσει τη μοναξιά της. AP_050520020442 Άλλος πάλι μας λέει πως ο περιβόητος καναπές στην καφετέρια ήταν πάντα κλεισμένος για την παρέα των έξι από τον ίδιο τον Γκάνθερ. Ώστε να βρίσκει θέση ο μεγάλος του έρωτας, η Ρέιτσελ, και να συνεχίσει να τη βλέπει στην καθημερινότητά του. Και μιλώντας για τη Ρέιτσελ, έχει υποστηριχθεί από πολλούς πως η όλη σειρά δεν ήταν παρά στο δικό της μυαλό. Κι αυτό για να ξεφύγει από τον δυστυχισμένο γάμο της με τον Μπάρι. Και η φαντασίωση αρχίζει ήδη από την εκκλησία, όπως μαθαίνουμε εμβρόντητοι. AP_070411033049 Κι αν όλα αυτά δεν σας έχουν αφήσει με το στόμα ανοιχτό, ίσως το κάνει η «αποκάλυψη» πως τα «Φιλαράκια» δεν ήταν τίποτα άλλο από μια σοφιστικέ στρατηγική μάρκετινγκ των Starbucks. Για να στρέψουν δηλαδή το καταναλωτικό κοινό από τα μπαρ και τις παμπ στις καφετέριες! Το επώνυμο της Ρέιτσελ είναι άλλωστε «Γκριν» (Πράσινο), που είναι το χρώμα του λογοτύπου της γνωστής αλυσίδας. Τυχαίο;