Το πανεπιστήμιο του Buffalo των ΗΠΑ θέλοντας να αποφανθεί για τη σεξουαλικότητα ανδρών και γυναικών ερεύνησε το πώς παρουσιάζεται η γυναίκα στα μέσα ενημέρωσης της τελευταίες δεκαετίες. Ως δείγμα χρησιμοποίησε τα εξώφυλλα του δημοφιλούς περιοδικού «Rolling Stone» από το 1967 μέχρι το 2009.

Από την έρευνα προέκυψε ότι στην πορεία των δεκαετιών οι γυναίκες εμφανίζονται όλο και πιο σέξι. Το δυσάρεστο πόρισμα, όπως το χαρακτηρίζει το πανεπιστήμιο, είναι ότι δεν αναδεικνύεται πλέον η ομορφιά και η σεξουαλικότητα των γυναικών σε συνδυασμό με άλλα ταλέντα ή ιδιότητες τους αλλά η γυναίκα παρουσιάζεται αποκλειστικά ως σεξουαλικό αντικείμενο.

Όπως είπε χαρακτηριστικά η καθηγήτρια κοινωνιολογίας Erin Hatton: «Στα εξώφυλλα δεν βλέπουμε πια σέξι γυναίκες μουσικούς ή ηθοποιούς αλλά γυναίκες έτοιμες για σεξ!»

Η έρευνα επανέφερε το ζήτημα της υποβάθμισης του γυναικείου φύλλου από τα μέσα ενημέρωσης.

Δείτε κάποια χαρακτηριστικά εξώφυλλα που χρησιμοποιήθηκαν για τα αποτελέσματα της έρευνας…