Τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου του προστάτη μπορεί ν’ αυξήσουν τα εισπνεόμενα φάρμακα για το άσθμα. Στο συμπέρασμα αυτό κατέληξαν ερευνητές από τη Μελβούρνη της Αυστραλίας, όπως αναφέρουν στην ιατρική επιθεώρηση «Cancer Εpidemiology, Βiomarkers and Ρrevention».

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την σχετική έρευνα, οι ασθενείς με άσθμα που λάμβαναν εισπνεόμενα στεροειδή φάρμακα αντιμετώπιζαν σχεδόν 40% μεγαλύτερες πιθανότητες εμφάνισης καρκίνου του προστάτη σε σύγκριση με εκείνους οι οποίοι δεν έπασχαν από άσθμα. Αύξηση του κινδύνου για τη συγκεκριμένη μορφή καρκίνου κατά 36% αντιμετώπιζαν και όσοι ασθενείς έκαναν χρήση βρογχοδιασταλτικών σε εισπνεόμενη μορφή. Αξίζει να σημειώσουμε πως για τους ασθενείς με σοβαρό άσθμα, που χρειάζονταν θεραπεία με ταμπλέτες ή ενέσεις στεροειδών, τα ποσοστά αύξησης του κινδύνου για καρκίνο του προστάτη έφθαναν στο 70%.

TAGS
Μάθετε πρώτοι τι συμβαίνει στην Ελλάδα και τον κόσμο στο Google News του Newsbeast. Ακολουθήστε το Newsbeast σε Instagram, Facebook και Twitter.