Μια διαδικτυακή έρευνα με άκρως σημαντικά αποτελέσματα διεξήγαγε η επιστημονική ομάδα «Διατροφή» σχετικά με το πόσο η οικονομική κρίση έχει αλλάξει τις καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων. Η έρευνα διεξήχθη από 23 Μαΐου έως 7 Ιουνίου, περίοδο που ήδη οι μισθωτοί είχαν υποστεί περικοπές σε μισθούς και επιδόματα.

Το 80% των ερωτηθέντων απάντησε ότι κάνει οικονομία στην αγορά των τροφίμων, ενώ οι μισοί από αυτούς, το 40% δηλώνει ότι πλέον δεν έχει περιθώρια για περαιτέρω οικονομία στην αγορά τροφίμων. Ένα πολύ σημαντικό στοιχείο που καταγράφηκε είναι ότι το 25% των ερωτηθέντων απαντά ότι η κακής οικονομική κατάστασης έχει επηρεαστεί την αγορά τροφίμων που προορίζονται για τα παιδιά τους.

Σε ό,τι αφορά τα επιμέρους διατροφικά προϊόντα, η έρευνα έδειξε μια τάση περιορισμού κάθε τι περιττού ή πιο ακριβού από το κανονικό. Χαρακτηριστικό είναι ότι το 45% των ερωτηθέντων περιορίζει την αγορά τυριών, το 46% την αγορά αλλαντικών, το 23% την αγορά ειδικών προϊόντων δίαιτας, το 35% την αγορά συμπληρωμάτων διατροφής και το 38% την αγορά βιολογικών προϊόντων.

Επίσης, σημαντική μείωση παρουσιάζει και η έξοδος για φαγητό. Το ποσοστό όσων δεν βγαίνουν ποτέ έξω για φαγητό υπερδιπλασιάστηκε από 20% σε 46%, ενώ το ποσοστό όσων βγαίνουν δύο φορές την εβδομάδα υποδιπλασιάστηκε από 25% σε 10%.

Πηγή:diatrofi.gr