Νέος οδηγός: Τι ασφάλεια αυτοκίνητου έχεις;

Παλιός οδηγός: Δεν θυμάμαι να σου πω την αλήθεια.

Νέος οδηγός: Τι ασφάλιστρα δίνεις;

Παλιός οδηγός: Δεν είμαι σίγουρος, αλλά ξέρω ότι είναι η πιο φθηνή!

Νέος οδηγός: Τι σου παρέχει το ασφαλιστικό πακέτο που έχεις;

Παλιός οδηγός: Νομίζω μόνο τα βασικά.

Νέος οδηγός: Μα καλά, πώς γίνεται να μην ξέρεις τι ασφάλεια έχεις, πόσα δίνεις και τι σου παρέχει;!

Παλιός οδηγός: Ε καλά, πώς κάνεις έτσι.

Νέος οδηγός: Και εγώ πώς θα ξέρω ποια ασφάλεια αυτοκινήτου να διαλέξω;

Παλιός οδηγός: Αν δεν έχεις φίλο ασφαλιστή, τότε θα μπεις στο ίντερνετ και θα διαλέξεις την πιο φθηνή.

Νέος οδηγός: Μα… σίγουρα δεν θα έπρεπε να είναι αυτό το μόνο κριτήριο…

Παλιός οδηγός: Φίλε, την ασφάλεια την κάνεις γιατί πρέπει. Να εύχεσαι να μην την χρειαστείς, διότι τότε δεν θα βγάλεις άκρη. Έτσι γινόταν πάντα και έτσι θα κάνεις και εσύ…

Ο παραπάνω διάλογος, δυστυχώς δεν διαφέρει και πολύ από αυτούς που έχουμε κάνει όλοι μας, όταν συζητάμε για την ασφάλεια αυτοκινήτου. Για τους περισσότερους Έλληνες οδηγούς, η ασφάλεια αυτοκινήτου αποτελεί μία ετήσια υποχρέωση την οποία πραγματοποιούν “στα γρήγορα”, χωρίς ιδιαίτερη σκέψη. Και αυτό, γιατί θεωρούν ότι η ασφάλεια είναι κάτι που αναγκαστικά έχεις. Διότι όταν την χρειαστείς, οι διαδικασίες είναι τόσο χρονοβόρες, γραφειοκρατικές και αναποτελεσματικές που στην τελική δεν σε εξυπηρετεί ιδιαίτερα.

Η αλήθεια είναι ότι δεν μπορεί κάποιος να κατηγορήσει τους οδηγούς που επιλέγουν την πιο εύκολη λύση με μόνο γνώμονα το κόστος των ασφαλίστρων. Και αυτό, διότι το μοντέλο εξυπηρέτησης στον ασφαλιστικό τομέα στην Ελλάδα είναι ιδιαίτερα ξεπερασμένο.

Συχνό φαινόμενο μετά από ατύχημα είναι η τεράστια αναμονή (για να έρθει η φροντίδα ατυχήματος, να πάει το αμάξι στο συνεργείο, να δοθεί αντικατάσταση και αποζημίωση κ.α), ενώ όλα είναι προφανή και μπορούν να λυθούν μέσα σε λίγα λεπτά. Και όταν μιλάς με την ασφαλιστική σου, φέρνουν πάντα ως δικαιολογία το προβλεπόμενο χρονικό περιθώριο, που και φυσικά το εξαντλούν όλο. Ειδικά, σε μία εποχή που οι τεχνολογικές εξελίξεις είναι τεράστιες, είναι ανεπίτρεπτο να πρέπει να περιμένεις την φροντίδα ατυχήματος, ενώ όλα μπορούν να γίνουν εύκολα και γρήγορα με ένα τηλεφώνημα ή ένα μήνυμα.

Η μόνη πραγματική ανανέωση που έχει συντελεστεί στον κλάδο τα τελευταία χρόνια είναι οι online διαδικασίες στην πραγματοποίηση, ανανέωση και πληρωμή του συμβολαίου. Από εκεί και πέρα, οι διαδικασίες παραμένουν εξαιρετικά χρονοβόρες και αναποτελεσματικές στις περιπτώσεις που πραγματικά χρειάζεσαι την ασφάλεια σου. Γεγονός, που έχει οδηγήσει τους οδηγούς να μην εμπιστεύονται τις ασφαλιστικές και να αδιαφορούν για τις λεπτομέρειες.

Γρήγορα θα αναρωτηθεί κανείς: «και τι κάνουμε λοιπόν; Συνεχίζουμε το ίδιο μοτίβο του έτσι γινόταν;». Ευτυχώς για εμάς και τους υπόλοιπους οδηγούς, η απάντηση είναι «ΟΧΙ»!

Η Hellas Direct φέρνει έναν αέρα ανανέωσης στον κλάδο με γρήγορες και απλουστευμένες διαδικασίες με στόχο τη διαφάνεια και την καλύτερη εξυπηρέτηση. Για τη διευκόλυνση των οδηγών βάζει στοπ στις χρονοβόρες διαδικασίες και τις περιττές αναμονές, ακόμα κι όταν προβλέπονται- αλλά δεν χρειάζονται! Με τυπικότητα και συνέπεια ακολουθούνται όλες οι νόμιμες διαδικασίες, ενώ παράλληλα πραγματοποιείται μία σειρά διευκολύνσεων, για την επίλυση των διαφόρων ζητημάτων.

Ως μια αμιγώς ψηφιακή ασφαλιστική εταιρεία νέας γενιάς χρησιμοποιεί εργαλεία τελευταίας τεχνολογίας, όχι μόνο για να πάρει κάποιος προσφορά ασφάλειας αυτοκινήτου, να πληρώσει και να ανανεώσει το συμβόλαιό του, αλλά και σε όλη τη διαδικασία αποζημίωσης και λοιπών περιπτώσεων. Μέσα από διαδικασίες, όπως η τηλεφωνική καταγραφή ατυχήματος, η αναμονή στο δρόμο μηδενίζεται και ο οδηγός εξυπηρετείται όσο γίνεται πιο άμεσα. Ο μέσος όρος από την καταγραφή έως το πράσινο φως για επισκευή είναι πλέον μόνο μία ημέρα για το 50% των περιπτώσεων.

Παράλληλα, καινοτομίες όπως η πλατφόρμα HD Plus, που συνδέει την Hellas Direct ηλεκτρονικά με πάνω από 2.000 συνεργεία, εξασφαλίζουν στους ασφαλισμένους ταχύτητα και άμεση επικοινωνία, συντομεύοντας σημαντικά τους χρόνους απόκρισης. Μεταξύ αυτών, τα προτεινόμενα συνεργεία της εταιρίας προσφέρουν κατά περίπτωση στους οδηγούς αυτοκίνητο αντικατάστασης και περαιτέρω προνόμια, όπως μειώσεις στην απαλλαγή.

Τέτοιου είδους διαδικασίες φανερώνουν στην πράξη την ευκολία και την ταχύτητα, που υπόσχεται μέσω του συμβολαίου της μία ασφαλιστική. Παρέχοντας μία ασύγκριτα άνετη και εκπληκτική εμπειρία ασφάλειας, η Hellas Direct κερδίζει την εμπιστοσύνη των Ελλήνων οδηγών και μας οδηγεί στο να αφήσουμε πίσω τα «έτσι γινόταν»! του κλάδου.