Παράταση έδωσε η WIND στην προσφορά δωρεάν επικοινωνίας για τους συνδρομητές της σε Κεφαλονιά και Ιθάκη.

Έτσι, η προσφορά επεκτείνεται ως και τις 7/2, σε ανταπόκριση της αυξημένης ζήτησης των υπηρεσιών στις περιοχές αυτές, κάτι που επιβεβαιώνει την κρισιμότητα της επικοινωνίας σε περιστάσεις έκτακτης ανάγκης.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του Εθνικού Κέντρου Διαχείρισης Δικτύου της WIND, το οποίο παρακολουθεί τη λειτουργία του δικτύου κινητής και σταθερής τηλεφωνίας σε 24ωρη βάση πανελλαδικά, η κίνηση στην Κεφαλονιά αμέσως μετά το σεισμό της 26ης εμφάνισε κορύφωση +450% στις κλήσεις από το κινητό και διατηρήθηκε σε υψηλά επίπεδα τόσο στις 26 όσο και στις 27 Ιανουαρίου (+95% σε σχέση με μία συνήθη ημέρα).

Το δίκτυο της WIND ανταποκρίθηκε με επιτυχία στην αυξημένη ζήτηση και από τους ποιοτικούς δείκτες που παρακολουθεί, η διαθεσιμότητα του δικτύου παραμένει σε υψηλότατο επίπεδο παρόλη την εκθετική αύξηση της κίνησης.

Ας σημειωθεί ότι ήδη από την πρώτη μέρα μετά το σεισμό, είχε μεταβεί στην Κεφαλονιά τεχνικό κλιμάκιο της WIND ώστε να αντιμετωπίσει άμεσα τυχόν προβλήματα στις υποδομές.

Από χθες στο νησί έχουν εγκατασταθεί και επιπλέον γεννήτριες προκειμένου να είναι απρόσκοπτη η ηλεκτροδότηση των τοπικών σταθμών βάσης και να μην επηρεάζεται η λειτουργία τους από διακοπές στο δημόσιο δίκτυο ηλεκτροδότησης. Ακόμη, στην Κεφαλονιά έχει σταλεί και αυτοκινούμενος σταθμός-βάσης ο οποίος είναι stand – by και θα τεθεί σε συμπληρωματική λειτουργία αν παραστεί ανάγκη.

Υπενθυμίζεται ότι η προσφορά δωρεάν επικοινωνίας για τους συνδρομητές Κεφαλονιάς και Ιθάκης είναι η εξής:

– Για τους πελάτες συμβολαίου κινητής WIND, ιδιώτες αλλά και επιχειρήσεις, η εταιρεία προσφέρει δωρεάν το πάγιο του επόμενου μήνα.

-Στους συνδρομητές σταθερής τηλεφωνίας WIND, ιδιώτες και επιχειρήσεις, προσφέρεται δωρεάν ένα μηνιαίο πάγιο.

– Στους κατόχους καρτοκινητής WIND F2G ή κάρτας Q από 29/01/14 έως και τις 7/02/14 προσφέρεται δωρεάν χρόνος ομιλίας αξίας 1500 λεπτών.

Η WIND παρακολουθεί από κοντά τις εξελίξεις στην περιοχή και αν χρειαστεί θα επεκτείνει την παροχή δωρεάν επικοινωνίας προς τους πελάτες της και μετά την 7η Φεβρουαρίου.