Την ικανοποίησή της εξέφρασε η υπουργός Παιδείας, Σοφία Ζαχαράκη, μιλώντας στην ΕΡΤ και την εκπομπή «Σαββατοκύριακο από τις 5» για την έναρξη των πανελληνίων 2025. «Ξεκινήσαμε καλά» σημείωσε, ενώ αναφερόμενη και στο χθεσινό θέμα περί δημιουργικότητας τόνισε πως έχει ξυπνήσει διάλογο, χαρακτηρίζοντάς το «ευχάριστη έκπληξη για τα παιδιά».

Μεταξύ άλλων, η κ. Ζαχαράκη, αναφερόμενη στο χρονοδιάγραμμα, τόνισε πως προς το τέλος του Ιουνίου θα λάβουν τις βαθμολογίες τους τα παιδιά, δηλαδή λίγο μετά το τέλος των ειδικών μαθημάτων. Μετά πρέπει να συμπληρωθούν τα μηχανογραφικά και τις τελευταίες 5 μέρες του Ιουλίου βγαίνουν πλέον οι βάσεις, οπότε ξέρουν σε ποιες σχολές θα φοιτήσουν, γεγονός που θα βοηθήσει στον καλύτερο προγραμματισμό της οικογένειας στην περίπτωση που το παιδί θα φοιτήσει μακριά, αλλά και λιγότερες μέρες αγωνίας.

Απευθυνόμενη στα παιδιά, η υπουργός τόνισε πως τώρα «ανοίγει ένας καινούργιος δρόμος. Ο δρόμος αυτός έχει πάρα πολλές διαδρομές που μπορείς να επιλέξεις. Εγώ σπούδασα Αγγλική Φιλολογία, θα μπορούσα να έχω πάει και σε μια άλλη σχολή, ίσως και μια επαγγελματικής φύσεως δουλειά και να έχω πιθανότατα και πιο εύκολη πρόσβαση σε ένα επάγγελμα το οποίο είναι και να είναι πιο προσοδοφόρο. Επίσης, όλα τα παιδιά ξέρουν τώρα, τα τελευταία χρόνια, μπορεί κάτι να σπουδάσουν και τελικά να κάνουν κάτι εντελώς διαφορετικό», ενώ πρόσθεσε:

«Ας δούμε λίγο πώς και οι γονείς μας μπορεί να ξεκίνησαν και να κάνουν κάτι άλλο. Ένα μεταπτυχιακό να τους ενέπνευσε, μια εξέλιξη στη ζωή, ένα συμβάν. Άρα πηγαίνουμε, δίνουμε τον καλύτερό μας εαυτό με ηρεμία. Έχουμε πλέον διαβάσει ό,τι ήταν να διαβάσουμε, έχουμε κάνει τις επαναλήψεις μας», ενώ πρόσθεσε πως τα παιδιά να χρησιμοποιούν μέχρι την τελευταία μέρα το ψηφιακό φροντιστήριο.

Για το ψηφιακό φροντιστήριο

«Πήγε πολύ καλά για πρώτη χρονιά. Η αλήθεια είναι ότι έγινε πολύ καλή προσπάθεια από τον προκάτοχο, τον Κυριάκο Πιερρακάκη, με πολύ καλούς καθηγητές του δημόσιου σχολείου, οι οποίοι κάθε μέρα αναρτούν καινούργιο υλικό.

Τώρα έχουμε κάνει επαναλήψεις μετά τον Απρίλιο, έτσι ώστε τα παιδιά να ξέρουν ότι σε κάθε μάθημα πριν δώσουν τις εξετάσεις τους, μπορούν να κάνουν μια τελευταία επανάληψη.

Και βέβαια, το ψηφιακό φροντιστήριο δεν σταματάει και του χρόνου θα συνεχίσουμε και νομίζω ότι θα γίνει πλέον θεσμός.

Καινούργια μαθήματα από την 5η Δημοτικού μέχρι και την τελευταία τάξη του Λυκείου. Ασύγχρονα και τα μαθήματα της τρίτης Λυκείου, live.

Και επειδή με ρωτήσατε με αριθμούς, να πούμε με αριθμούς αν φανταστείτε ότι δίνουν αυτή τη στιγμή περίπου 100.000 υποψήφιοι μαθήτριες και μαθητές έχουν μπει χρήστες άνω των 45.000».

Επιπλέον, η κ. Ζαχαράκη έκανε λόγο για μία νοοτροπία που έχει καλλιεργηθεί η οποία είναι βαθιά εγκατεστημένη και δεν διέπει μόνο τα παιδιά που πάνε στο δημόσιο σχολείο αλλά και τα ιδιωτικά σχολεία που πολλές φορές επιζητούν την ενίσχυση, τονίζοντας πως «πρέπει συνέχεια να δίνουμε επιλογές, ποιοτικές και συνεχής εξέλιξη και βελτίωση των μαθημάτων».