Συμφωνία επετεύχθη μεταξύ Attica Group και Ομίλου Grimaldi για την αγορά από την Attica των μετοχών (48,53%) που κατέχουν οι Μινωικές Γραμμές (θυγατρική του Ομίλου Grimaldi) στη Hellenic Seaways.
Επίσης, η εταιρεία Μινωικές προχωρά στην αγορά 2 πλοίων.
Αναλυτικά η ανακοίνωση της εταιρείας:
Σε συμφωνία απόκτησης ποσοστού 48,53% του μετοχικού κεφαλαίου που κατέχει στη HELLENIC SEAWAYS η εταιρεία Μινωϊκές Γραμμές, προχώρησε η Attica Α.Ε. Συμμετοχών, θυγατρική εταιρεία του ομίλου Marfin Investment Group (MIG).
Επίσης, η εταιρεία Μινωικές προχωρά στην αγορά 2 πλοίων.
Η εν λόγω συμφωνία-πλαίσιο περιλαμβάνει τις ακόλουθες επιμέρους και αλληλεξαρτώμενες (en bloc) συναλλαγές οι οποίες είναι:
-Πώληση από τις Μινωικές Γραμμές Α.Ν.Ε. στην ATTICA Ανώνυμος Εταιρία Συμμετοχών των 37.667.504 μετοχών της εταιρείας ΧΕΛΛΕΝΙΚ ΣΗΓΟΥΕΪΣ Α.Ν.Ε. οι οποίες αντιπροσωπεύουν σήμερα ποσοστό 48,53% του καταβεβλημένου μετοχικού της κεφαλαίου της, έναντι τιμήματος 78.500.000.ευρώ.
-Αγορά του πλοίου «SUPERFAST XII» από εταιρεία του Ομίλου Grimaldi, κύριο μέτοχο των Μινωικών Γραμμών, το οποίο ανήκει στην εταιρεία ATTIΚΑ ΦΕΡΡΙΣ ΝΑΥΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ, 100% θυγατρική της ATTICA Ανώνυμος Εταιρία Συμμετοχών, έναντι συνολικού τιμήματος 74.500.000.ευρώ.
-Αγορά από τις Μινωικές Γραμμές Α.Ν.Ε. του ταχύπλοου πλοίου «HIGHSPEED 7» από την εταιρεία ΧΕΛΛΕΝΙΚ ΣΗΓΟΥΕΪΣ Α.Ν.Ε. έναντι συνολικού τιμήματος 25.000.000.ευρώ.
Η υλοποίηση της συμφωνίας τελεί, μεταξύ άλλων, υπό την έγκριση της Επιτροπής Ανταγωνισμού και τη λήψη των αναγκαίων εταιρικών και άλλων εγκρίσεων.
Οι παραπάνω συναλλαγές θα ολοκληρωθούν μόλις πραγματοποιηθεί η απόκτηση ελέγχου της εταιρείας HSW από την ATTICA Ανώνυμος Εταιρία Συμμετοχών, για την οποία η τελευταία έχει υποβάλει σχετική γνωστοποίηση στην Επιτροπή Ανταγωνισμού λόγω άλλης συναλλαγής και η οποία βρίσκεται στο στάδιο της εξέτασης. Με τη συμφωνία αυτή, ο όμιλος ATTICA θα κατέχει συνολικά ποσοστό 98,83% του μετοχικού κεφαλαίου της HELLENIC SEAWAYS.
Οι Μινωικές Γραμμές Α.Ν.Ε. εκτιμούν ότι η υλοποίηση της συναλλαγής θα είναι επωφελής για την εταιρεία αλλά και θα συνδράμει μακροπρόθεσμα στον εξορθολογισμό της εσωτερικής ακτοπλοϊκής αγοράς και τη διατήρηση ορθού επιπέδου υγιούς ανταγωνισμού στον κλάδο.