Οι πωλήσεις καινούριων οχημάτων του Αυγούστου, επιβεβαιώνουν (μερικώς βέβαια) ότι, η ελληνική οικονομία βρίσκεται σε ανάπτυξη. Όσον αφορά τα επιβατικά, οι πωλήσεις Αυγούστου 2021 παρουσίασαν υποχώρηση περίπου 10%, αλλά η τεράστια (ποσοστιαία) αύξηση φορτηγών και λεωφορείων αποδεικνύει ότι, μετά την οικονομική κρίση και την ύφεση της πανδημίας ξεκινούν και πάλι οι κατασκευαστικές και μεταφορικές δραστηριότητες.

Πιο αναλυτικά και με βάση τα πρωτογενή στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και την επεξεργασία του ΣΕΑΑ οι ταξινομήσεις καινούργιων οχημάτων τον περασμένο μήνα και από την αρχή του έτους έχουν ως εξής:

Όσον αφορά τις κατηγορίες των επιβατικών, η μικρή υποχώρηση της κατηγορίας Β δεν δείχνει να επηρεάζει αισθητά το σύνολο 9μήνου που πλησιάζει το 50% αύξησης σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2020. Επίσης σε σχέση με τους κινητήρες που επιλέγουν οι καταναλωτές, συνεχίζεται η υποχώρηση στις πωλήσεις αμιγώς θερμικών κινητήρων (πετρελαίου & βενζίνης) προς όφελος των υβριδικών κυρίως συστημάτων, αλλά και των αμιγώς ηλεκτρικών, ενώ ελάχιστη είναι η αύξηση κινητήρων αερίου (αμιγώς ή διπλού καυσίμου). Σύμφωνα με πρώτους υπολογισμούς, η πρόοδος στα segments επιβατικών και στην κατανομή ανά καύσιμο, ως τον Αύγουστο, έχει ως εξής:

*Εκδίδονται σε 3μηνιαία βάση

Νίκος Τσάδαρης