VW ID.3 1ST Edition: Διαθέσιμο στην Ελλάδα με την μεταβλητή πλατφόρμα για την ηλεκτροκίνηση

Εντυπωσιάζει με τα χαρακτηριστικά του το νέο μοντέλο


AUTO
14:41
07/08/2020
VW ID.3 1ST Edition: Διαθέσιμο στην Ελλάδα με την μεταβλητή πλατφόρμα για την ηλεκτροκίνηση
5
loading

Το καινοτόμο και πρωτοποριακό ηλεκτροκίνητο ID.3 της VW, πωλείται και στην Ελλάδα. Πρόκειται για το πρώτο από τη σειρά μοντέλων της Volkswagen που βασίζεται στη μεταβλητή πλατφόρμα για την ηλεκτροκίνηση (MEB), έχει ουδέτερο ισοζύγιο CO2 και εντυπωσιάζει με τα χαρακτηριστικά του. Το μοντέλο είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα από την τιμή των 39.600 ευρώ.

Οι εξωτερικές διαστάσεις είναι συγκρίσιμες με του Golf ενώ ο κύκλος στροφής μόλις 10,2 μέτρα, αντίστοιχος του up!. Χωρίς κεντρικό τούνελ και με εσωτερικό σχεδιασμό Open Space (φιλοσοφία Ανοιχτού Χώρου), το ID.3 προσφέρει μεγάλους χώρους και φιλοδοξεί να γίνει νέο σημείο αναφοράς στη μικρομεσαία κατηγορία.

Μπαταρίες - Αυτονομία

Το ID.3 διατίθεται  σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις μπαταρίας. Η βασική έκδοση διαθέτει ωφέλιμη ενέργεια 45 kWh και προσφέρει αυτονομία 330 χιλιομέτρων κατά WLTP. Ο ηλεκτροκινητήρας (σε όλες τις περιπτώσεις εγκατεστημένος στον πίσω άξονα) παράγει ισχύ 126 ή 150 ίππους, αντίστοιχα.

Η μεσαία μπαταρία διαθέτει ωφέλιμη ενέργεια 58 kWh και προσφέρει αυτονομία έως 420 χιλιόμετρα κατά WLTP, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας παράγει ισχύ 146 ή 204 ίππους.

Τέλος, η μεγαλύτερη μπαταρία διαθέτει ωφέλιμη ενέργεια 77 kWh και η αυτονομία φτάνει έως τα 550 χιλιόμετρα κατά WLTP, με τον ηλεκτροκινητήρα να αποδίδει ισχύ 204 ίππους.

ID.3 1ST Edition

Το ID.3 ξεκινά την εμπορική του καριέρα στην χώρα μας με το λανσάρισμα μίας ειδικής έκδοσης με πολύ πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού, με την ονομασία ID.3 1ST Edition, που δημιούργησε η VW ειδικά για να σηματοδοτήσει το λανσάρισμα του μοντέλου. Το ID.3 1ST Edition βασίζεται στη μπαταρία με χωρητικότητα 58kWh και την αναβάθμιση απόδοσης που δίνει στο μοντέλο επιτάχυνση 0-100 σε μόλις 7,3΄΄. Ο κινητήρας αποδίδει ισχύ 204 ίππων, με την ροπή να έχει μέγιστη τιμή 310 Nm από μηδενικές στροφές, ενώ η αυτονομία φτάνει τα 420 χιλιόμετρα (κατά WLTP).

Το μοντέλο διαθέτει αποκλειστικές λεπτομέρειες στη σχεδίαση του, ειδικά για το λανσάρισμα του. Πιο αναλυτικά, το λογότυπο 1ST είναι τοποθετημένο τόσο στη βάση του δερμάτινου πολυλειτουργικού τιμονιού όσο και στο πλαϊνό μέρος των φτερών. Επιπλέον, τα πεντάλ γκαζιού και φρένου έχουν διακοσμητικά ένθετα αλουμινίου και σχεδίαση “Play & Pause” (με τα χαρακτηριστικά σύμβολα) και τέλος, η πίσω κολώνα C, φέρει διακοσμητικές επενδύσεις Silver Glossy.

Το ID.3 1ST Edition είναι διαθέσιμο σε 3 διαφορετικές εκδόσεις εξοπλισμού, τις ID.3 1ST, ID.3 1ST  Plus και ID.3 1ST  Max, με δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε τέσσερα εξωτερικά χρώματα, τα γκρι Moonstone και Manganese, το λευκό Glacier και το χαρακτηριστικό, πανέμορφο τυρκουάζ Makena.

Νίκος Τσάδαρης

ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

5
σχόλια
  1. avatar Giorgis

    Βασικά έχει μηδενικό και όχι ουδέτερο ισοζύγιο CO2.

  2. avatar Χαχαχαχα

    Παρτο εσυ που εντυπωσιαστηκες απο την πληρωμενη καταχωρηση

  3. avatar Στην γερμανια 15 στην ελλαδα

    40κ, γιατι ως γνωστον οι ελληνες εχουν μισθους 5 φορές μεγαλύτερους απο των Γερμανών.
    Αλλα θα μου πείτε μια κατεστραμμένη χωρα με 200% χρεος έναντι του αεπ, και 500% να πάει μηπως εχει διαφορά;

    1. avatar Giorgis

      30 στη Γερμανία, 24 μετά την επιδότηση. Στην Ελλάδα δηλαδή είναι 10 χιλιάρικα ακριβότερο. Και πάλι είναι σκάνδαλο γιατί τα ηλεκτρικά είναι απαλλαγμένα από φόρους και δασμούς. Σε ποιανού τσέπη πάνε τα 10 χιλιάρικα?

      1. avatar Giorgis

        Τελικά από ότι καταλαβαίνω δεν είναι η βασική έκδοση αυτή με τα 40 χιλιάρικα αλλά μια πλούσια έκδοση με τη μπαταρία της μεσαίας έκδοσης. Και πάλι είναι πολλά τα 10 χιλιάρικα παραπάνω. Και γιατί να μην υπάρχει και η βασική έκδοση? Πολλοί δεν χρειάζονται την παραπάνω αυτονομία ούτε τον επιπλέον εξοπλισμό.

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει