Πρόβλεψη – σοκ για πρωτοφανή πτώση στις πωλήσεις αυτοκίνητων στην ευρωπαϊκή αγορά

Αναμένεται χαμηλό 7ετίας που θα επηρεάσει την οικονομία και θα αυξήσει το ποσοστό ανεργίας


AUTO
14:13
07/07/2020
Πρόβλεψη - σοκ για πρωτοφανή πτώση στις πωλήσεις αυτοκίνητων στην ευρωπαϊκή αγορά
9
loading

Μείωση των πωλήσεων των καινούργιων αυτοκινήτων στην ευρωπαϊκή αγορά ακόμα και κατά 25% προβλέπουν οι μελέτες που έκαναν ειδικευμένες εταιρείες αξιολόγησης της αγοράς των αυτοκινήτων.

Πρόκειται για πρωτοφανή πτώση του όγκου των πωλήσεων, που θα επηρεάσει την οικονομία και θα αυξήσει το ποσοστό ανεργίας, όπως επισημαίνει το ΑΜΠΕ. Αυτή η απότομη ποσοστιαία πτώση έχει αρνητικές συνέπειες και στην εξέλιξη της ηλεκτροκίνησης. Αν επαληθευτούν οι προβλέψεις, η ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτων θα επανέλθει στο χαμηλότερο επίπεδό της από το 2013.

Τον Ιούνιο, οι πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων στο Ηνωμένο Βασίλειο μειώθηκαν κατά 35%, σε σχέση με τον περσινό Ιούνιο. Οι αναλυτές εκτιμούν ότι παρά τη μεγάλη πτώση στην αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου, η επίδοση του Ιουνίου είναι ένα σημάδι ανάρρωσης αυτής της σημαντικής αγοράς αυτοκινήτων.

Η εκτίμησή τους στηρίζεται στα επίσημα στοιχεία, τα οποία δείχνουν την κίνηση της αγοράς τους προηγούμενους μήνες. Ειδικότερα, η ζήτηση μειώθηκε κατά 44% τον Μάρτιο, 97% τον Απρίλιο και 89% τον Μάιο.

Άλλες ευρωπαϊκές αγορές αυτοκινήτων σημειώνουν, επίσης, πρόοδο, η οποία οφείλεται και στα κυβερνητικά κίνητρα για να ενθαρρύνουν τους οδηγούς να ανταλλάσσουν τα παλαιά αυτοκίνητά τους με καινούργια και να προτιμούν οικολογικά μοντέλα χαμηλών ρύπων. Στη Γαλλία, οι πωλήσεις αυτοκινήτων αυξήθηκαν για πρώτη φορά φέτος τον Ιούνιο.

Η Γαλλία, η Γερμανία και η Ισπανία παρουσίασαν πακέτα βοήθειας για τη βιομηχανία, ενώ ο SMMT (Σύνδεσμος Κατασκευαστών στο Ηνωμένο Βασίλειο) ζήτησε κρατική στήριξη, ανακοινώνοντας ότι μία στις έξι θέσεις εργασίας κινδυνεύει. Η αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου αναμένεται να δεχθεί τα πιο έντονα πλήγματα μεταξύ των δυτικών αγορών, όπως αναφέρει το Automotive News Europe.

Ενώ οι εκθεσιακοί χώροι αυτοκινήτων επετράπη να ανοίξουν ξανά από την 1η Ιουνίου στην Αγγλία, οι έμποροι στην Ουαλία και τη Σκωτία έπρεπε να περιμένουν μέχρι τις 22 Ιουνίου και τις 29 Ιουνίου, αντίστοιχα, για να ανοίξουν τις εκθέσεις τους.

Η Ford, ηγέτης της αγοράς του Ηνωμένου Βασιλείου, κατέγραψε μείωση των πωλήσεών της κατά 38% τον περασμένο μήνα, ενώ η δεύτερη σε πωλήσεις VW, σημείωσε πτώση στον όγκο των πωλήσεών της κατά 39%. Η τρίτη στη γενική κατάταξη Toyota ήταν η μόνη μάρκα στη πρώτη πεντάδα που αύξησε τις πωλήσεις της τον Ιούνιο κατά 2,7%. Η BMW έπεσε κατά 47% και η Mercedes-Benz είδε τις πωλήσεις της να μειώνονται κατά 36%.

Μεταξύ άλλων εμπορικών σημάτων, οι πωλήσεις της Vauxhall μειώθηκαν κατά 41%. Οι εγγραφές της Hyundai μειώθηκαν 53%. Η Κia μειώθηκε κατά 35%. Η Jaguar έπεσε 42%, η Land Rover κατά 28% και η Mini κατά 43%.

Στο πρώτο εξάμηνο, οι εγγραφές στο Ηνωμένο Βασίλειο μειώθηκαν 49%, σε 653.502 μονάδες.

Η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία δέχθηκε μεγάλα πλήγματα από την πανδημία, καθώς οι κυβερνήσεις διέταξαν το κλείσιμο των εκθεσιακών χώρων για περίπου δύο μήνες και οι καταναλωτές παρέμειναν στα σπίτια τους για να μειωθεί η μετάδοση του θανατηφόρου ιού.

Δεν έχουν ανοίξει ξανά όλα τα βρετανικά εργοστάσια αυτοκινήτων και πολλά λειτουργούν με μειωμένη δυναμικότητα, καθώς οι αυτοκινητοβιομηχανίες προσπαθούν να εξισορροπήσουν τη ζήτηση και την προσφορά.

ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

9
σχόλια
  1. avatar Ωέεωω!

    Δες [...]πηλάλα για την πτώση στις πωλήσεις αυτοκινήτων...που να είμασταν και παραγωγός χώρα.

  2. avatar Giorgis

    \"Αυτή η απότομη ποσοστιαία πτώση έχει αρνητικές συνέπειες και στην εξέλιξη της ηλεκτροκίνησης.\"
    Η αλήθεια είναι πως ανέκοψε τη φρενήρη άνοδο πωλήσεων.
    Προς το παρόν, η αγορά ηλεκτρικών, κινείται σταθεροποιητικά μάλλον στο α\' εξάμηνο, αρπάζοντας τεράστια μερίδια αγοράς από την αγορά συμβατικών που καταρρέει. Οπότε δεν μοιάζουν αρνητικές οι συνέπειες αλλά θετικές για την ηλεκτροκίνηση και την εξέλιξή της.
    Εκτός αν εννοείτε αρνητικό για την εξέλιξή της το γεγονός ότι ο κόσμος θα βλέπει όλο και περισσότερα ηλεκτρικά να κυκλοφορούν αναλογικά κάθε μέρα που περνάει.
    Μάλλον για κάποιο λόγο θεωρείτε ότι είναι δυσφήμιση η αλματώδης άνοδος του μεριδίου τους στη αγορά που πραγματοποιείται ξεπερνώντας το 10% σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες τους τελευταίους μήνες.
    Και όλα αυτά μόνο και μόνο γιατί οι βιομηχανίες, παρά τη ζήτηση για ακόμη περισσότερα, κλείνουν τα μάτια και τα αυτιά σε αυτή τη ζήτηση και παράγουν λίγα δημιουργώντας τεχνητή έλλειψη, διαφορετικά το πραγματικό ποσοστό θα ήταν πολύ μεγαλύτερο ήδη.
    Μάλλον θεωρούν ότι είναι εξυπνότερες από την αγορά και μπορούν να την κουμαντάρουν για πολύ καιρό. Ήθελα να \'ξερα σε ποιους εμπιστεύτηκαν τις τύχες τους οι μέτοχοι αυτών των εταιριών.

  3. avatar Όχι φραγκοδίφραγκα

    Οι εταιρείες παραγωγής και εισαγωγής αυτοκινήτων να κάνουν γενναίες μειώσεις τιμών. Για να μπορέσει να αγοράσει ο κόσμος.

  4. avatar Aftet

    Το ρεπορταζ θα επρεπε να εχει και τον τραπεζικο λογαριασμο της mercedes ωστε οσοι πεινασμενοι ανεργοι ευεσθητοποιηθουμε να ενισχυσουμε την εταιρεια με τον οβολο μας.

    1. avatar Εσυ θα σαι απο αυτους

      Που πιστευουν οτι ο τζιρος των εταιριων ειναι κερδη και πανε στις τσεπες των μετοχων/ιδιοκτητων.
      Ολες σχεδον οι εταιριες ειναι χρεωμενες και τρεχουν με δανεια με την υποσχετικη αποπληρωμης σε καμποσα χρονια. Αν μια χρονια δεν τους παει καλα, τσουπ παει η ρευστοτητα, τσουπ πτωχευει. Δες την λουφτχανσα...την σιτροεν και πολλες αλλες που δεν ξερεις Ελληνικες και ξενες.
      Ο μονος που παιρνει τον μισθο υου καιβαποζημιωση ειναι ο εργαζομενος

      1. avatar Κατσικης

        Επισης να σταματησει να πληρωνεται και να αποζημιωνεται ο εργαζομενος,παντα ο αφεντικος θα πλερωνει??ας πλερωσει κι ο εργατης μια φορα.να εισαι καλα πόνεσα απο τα γελια.

      2. avatar Aftet

        Ναι απο αυτους ειμαι.

      3. avatar Sark

        Πραγματικα δακρυσα με τον πονο των μετοχων αυτων των εταιρειων εχεις δικιο φιλε μου.παρακαλω να μου δωθει δανειο να αγορασω mercede.

  5. avatar Και που στε

    Ακομη

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει