O Valtteri Bottas μπορεί να γίνει ο νέος «μεγάλος δεύτερος» της Formula 1

Ο 30χρονος Φινλανδός και ο κινητήρας της Honda είχαν την τιμητική τους στη Μελβούρνη


AUTO
1:55
19/03/2019
O Valtteri Bottas μπορεί να γίνει ο νέος «μεγάλος δεύτερος» της Formula 1
1
loading

Το πρωτάθλημα Formula 1, ξεκίνησε την Κυριακή 17/3 στην Αυστραλία και συγκεκριμένα στο μητροπολιτικό πάρκο της Μελβούρνης.

Σε επίπεδο ομάδων και παρά τα πολλά θρυλούμενα σε όλο το διάστημα των «διακοπών» τα ασημένια βέλη της βέλη της Mercedes δεν είχαν και πάλι αντίπαλο, βυθίζοντας πρόωρα σε απογοήτευση τους «τιφόζοι» της Ferrari που περίμεναν επιτέλους να λάμψει και γι αυτούς ο Αυστραλιανός ήλιος.

Όμως δεν. Τουλάχιστον όχι στην Μελβούρνη, όπου το εμφατικό 1-2 των Mercedes δεν άφησε να «σκάσει» χείλη των κόκκινων που περιμένουν χρόνια τώρα να ξαναζήσουν τα μεγαλεία του Michael Schumacher ή –έστω- το πρωτάθλημα του Kimi Raikkonen.

Όμως, στην Μελβούρνη είχαμε είδηση και ήταν το ότι, από την εκκίνηση κιόλας ο Bottas πέρασε τον «ομόσταβλο» Hamilton και μέχρι την καρώ σημαία δεν του έδωσε ούτε την παραμικρή ελπίδα για την πρώτη θέση. Δεν είναι λίγοι μάλιστα αυτοί που λένε ήδη ότι, το 2019 είναι η ευκαιρία του 30 χρονου Φινλανδού προκειμένου να μην μείνει στην ιστορία ως ένας ακόμη «μεγάλος δεύτερος» (όπως π.χ. οι Massa, Irvine, κ.ά.), αλλά να διεκδικήσει ένα τίτλο για τον εαυτό του. Όπως επίσης, ακόμα περισσότεροι –και γνώστες του παιχνιδιού της F1- υποστηρίζουν ότι, αυτό ήταν το δωράκι της Mercedes στον 2ο οδηγό της, ο οποίος στο υπόλοιπο της χρονιάς θα παίξει τον ρόλο «κυματοθραύστη» στις όποιες επιθέσεις αντιπάλων οδηγών επί του Hamilton. Το άμεσο μέλλον θα δείξει, όπως επίσης θα δείξει και τι μέλλει γενέσθαι στην ομάδα της Ferrari όπου ο Vettel εξακολουθεί να μην πείθει, ενώ με το ζόρι κρατιόταν ο νεαρός Leclerc (τελικά 5ος) να μην τον περάσει.

Βέβαια, αυτό που δεν έκανε ο νούμερο 2 οδηγός της Ferrari, το έκανε με εντυπωσιακό τρόπο στον 30ο γύρο ο οδηγός της Aston Martin Red Bull Racing, Max Verstappen, ο οποίος έφερε τον Vettel έξω από τη γραμμή του στην πρώτη στροφή και κατάφερε να τον περάσει με χρήση του DRS, πριν τα φρένα της τρίτης στροφής, εξασφαλίζοντας έτσι την 3η θέση. Με την θέση αυτή ο Verstappen γέμισε χαμόγελα τους υπεύθυνους της ομάδας του που τα τελευταία χρόνια είχαν απηυδήσει με τον κινητήρα της Renault και χάρισε το πρώτο βάθρο στη Honda (ο κινητήρας της οποίας κινεί τις Red Bull) από το Βρετανικό GP του 2008, ενώ τα τέσσερα μονοθέσια με τους ιαπωνικούς κινητήρες ολοκλήρωσαν τον αγώνα αποδεικνύοντας την αξιοπιστία τους.

Τέλος, είδηση ήταν στην Μελβούρνη η 6η θέση του Kevin Magnussen με την Haas Ferrari, ενώ όπως ήταν αναμενόμενο στην ομάδα Alfa Romeo Racing ο 40χρονος Kimi Raikkonen (8ος) έχει σαφές προβάδισμα έναντι του «πρωτόμπαρκου» 26χρονου Ιταλού  Antonio Giovinazzi, που τερμάτισε 15ος.

Ο 2ος αγώνας της χρονιάς  είναι το Bahrain Grand Prix (Bahrain International Circuit), την Κυριακή 31 Μαρτίου 2019.

Νίκος Τσάδαρης

ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

1
σχόλιο
  1. avatar Giorgis

    Περασμένα μεγαλεία είναι η Formula 1. Είχε την ευκαιρία της να μπει στη νέα εποχή και την πέταξε. Αντί να καινοτομήσει και να εφαρμόσει τεχνολογίες που θα μπουν στα αυτοκίνητά μας τα επόμενα χρόνια, όπως υποτίθεται ότι έκανε στο παρελθόν, άφησε τεράστιο κενό και ήρθε η formula E από το πουθενά να το καλύψει. Αρκετοί πιλότοι της F1 οδεύουν προς τα εκεί. Δεν περίμενα ότι η F1 θα βρισκόταν μια δεκαετία πίσω από τις εξελίξεις αντί για μια δεκαετία μπροστά. Απογοήτευση.

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει