Στη γραμμή εκκίνησης του 1ου φετινού αγώνα (διοργανωτής το σωματείο ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) στο Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων, το ερχόμενο Σαββατοκύριακο 2-3 Μαρτίου, θα βρεθούν 67 οδηγοί, μοιρασμένοι στις διαφορετικές κατηγορίες του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας (42 οδηγοί) και του Hellenic Time Trial Challenge (25 οδηγοί).

Αναμφίβολα, τα φώτα συγκεντρώνει επάνω της η κατηγορία Formula Saloon, με 8 συμμετοχές. Ο Σάμι Φάις με τη Lamborghini Huracan Super Trofeo θα επιχειρήσει να κατακτήσει και πάλι τη νίκη, όπως στον τελευταίο περσινό αγώνα. Αυτήν τη φορά ο περσινός πρωταθλητής, Παναγιώτης Σολδάτος, θα τρέξει με ίδιο αυτοκίνητο, μια Huracan Super Trofeo. Παρών θα είναι όμως και ο Π. Ηλιόπουλος, με τη Ferrari 458 Challenge, ενώ το καρέ των supercars θα συμπληρώσει άλλη μια καινούργια συμμετοχή, ο «Korny», με Porsche 911 GT3 Cup.

Στην Ομάδα Α, ο Π. Ευθυμίου (Ford Escort RS Cosworth) δεν θα έχει ανταγωνισμό στην κλάση Α8, για την Α7 όμως το αποτέλεσμα είναι άγνωστο. Στην κόντρα των Α. Τζαβάρα (Opel Astra F GSi) και Β. Στάγια (Citroen Saxo VTS) θα προστεθεί ο Λ. Λεοντόπουλος με το νέο του απόκτημα, ένα Honda Civic Type R. Αντίστοιχα, στην άκρως ανταγωνιστική κλάση Ν2 της Ομάδας Ν είναι εγγυημένες οι μάχες μεταξύ των Ρ. Καίσαρ, Μ. Αναστασόπουλου, Α. Μπαρκονίκου, Χ. Γιαννούλη και Χ. Μίλη. Την πρώτη του εμφάνιση σε αγώνα ταχύτητας θα κάνει ο Κ. Κάκος, γνωστός στο κοινό των αγώνων από τις Αναβάσεις, με ένα Mitsubishi Lancer Evo IX της κλάσης N4.

Η Ομάδα Ε συγκεντρώνει 10 συμμετοχές. Ο νικητής του τελευταίου περσινού αγώνα, N. Πλέσσας με Ford Sierra RS Cosworth, θα έχει να αντιμετωπίσει μεταξύ άλλων τον Κ. Καρμανιόλας με ίδιο αυτοκίνητο. Η πιο πολυπληθής κατηγορία του αγώνα πάντως θα είναι τα Ιστορικά, με 11 συμμετοχές. Οι πρωταγωνιστές των προηγούμενων αγώνων Γ. Γαβριηλίδης και Β. Παπαφιλίππου, με Ford Escort RS1600 και Opel Kadett C 1.9 GTE αντίστοιχα, θα είναι εκεί. Παράλληλα, θα δούμε την επανεμφάνιση των αδελφών Σταφυλοπάτη στις πίστες, με ένα Ford Sierra RS Cosworth και ένα σπάνιο Nissan 260Z.

Ο πρώτος αγώνας της φετινής χρονιάς είναι και ο τρίτος για τη Super Season 2018-2019. Το θεσμό που δημιουργήθηκε με πρωτοβουλία της Ελληνικής Λέσχης Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής και θα αναδείξει τον Υπερπρωταθλητή κάθε κατηγορίας, με τους νικητές να κερδίζουν τη δωρεάν συμμετοχή τους στο Πρωτάθλημα του 2020. Και αυτό ισχύει τόσο για τους συμμετέχοντες στο Πρωτάθλημα Ταχύτητας, όσο και για τους αγωνιζόμενους του Hellenic Time Trial Challenge.

Στην κατηγορία Extreme του αγώνα Ατομικής Χρονομέτρησης HTTC, ο Δ. Γαζέτας με Subaru Impreza WRX STi θα επιχειρήσει να πάρει τη ρεβάνς από το Μ. Γεωργιάδη με Toyota MR2, ο οποίος είχε επικρατήσει στην τελευταία αγωνιστική τους συνάντηση με διαφορά 1 δεκάτου. Στην ίδια κατηγορία όμως θα τρέξει και ο «Korny», με την Porsche 911 GT3 Cup της Formula Saloon, και άλλοι 8 οδηγοί που μπορούν να αποδειχθούν ανταγωνιστικοί.

Τα ζευγάρια που πρωταγωνίστησαν στον προηγούμενο αγώνα θα βρεθούν και πάλι αντιμέτωπα και στις κατηγορίες Stock και Sport. Πρόκειται αντίστοιχα για τους «Ο+» με Lotus Elise 111S και Δ. Δημολά με Audi TTS, και Μ. Μηλιαράκη με Lotus Elise 111R και Π. Παρθένη με Mitubishi Lancer Evo 8. Οι παραπάνω θα πλαισιωθούν από παλιούς και νέους συμμετέχοντες και στις δύο κατηγορίες.

Η δράση στην πίστα θα ξεκινήσει από την Παρασκευή 1 Μαρτίου, με το ολοήμερο trackday που θα διοργανώσει  το Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων. Την ίδια μέρα θα πραγματοποιηθεί ο Διοικητικός και Τεχνικός Έλεγχος του αγώνα, που είναι υποχρεωτικός για όλα τα αυτοκίνητα.

Νίκος Τσάδαρης