Η Nissan Motorsport International (Nismo) λανσάρει το GT-R Nismo GT3 του 2018, το οποίο βασίζεται στο GT-R Nismo (R35) και συμμορφώνεται με τους κανονισμούς FIA GT3. Η κατά παραγγελία παραγωγή και παράδοση του εκπληκτικού μοντέλου, αναμένεται να ξεκινήσει από τον Ιανουάριο του 2019.

Η εταιρία ξεκίνησε τη διάθεση της έκδοσης Nismo GT3 το 2012, σε επιλεγμένους πελάτες σε όλο τον κόσμο, από την Ιαπωνία, την Ευρώπη και την Αμερική, μέχρι την Κίνα και την Αυστραλία. Το αυτοκίνητο αυτό έχει διακριθεί σε πολλές διοργανώσεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού, έχοντας κατακτήσει τον τίτλο του πρωταθλήματος στο Super GT GT300 και στο Blancpain Endurance Series (γνωστό πλέον ως Blancpain GT Series Endurance Cup), καθώς και την νίκη της γενικής κατάταξης στο Bathurst 12 Hour (Australia) το 2015.

Front_Styling

Το μοντέλο του 2018 που θα κυκλοφορήσει προσεχώς, αντικατοπτρίζει τις σημαντικές προόδους που σημειώθηκαν στο βασικό μοντέλο και την συσσωρευμένη εμπειρία που αντλήθηκε από τους αγώνες. Η Nismo στοχεύει στη δημιουργία ενός οχήματος που εκμεταλλεύεται όλα τα πλεονεκτήματα του GT-R και που είναι σε θέση να λειτουργεί με σταθερότητα και σε υψηλές ταχύτητες, σε οποιαδήποτε αγωνιστική πίστα και με οποιοδήποτε εμπορικό σήμα ελαστικών.

Rear

Συγκεκριμένα, η κατανομή βάρους έχει βελτιστοποιηθεί και το κέντρο βάρους έχει χαμηλώσει με την τοποθέτηση του κινητήρα 150χλστ πιο πίσω και χαμηλότερα, σε σχέση με το μοντέλο του 2015. Ταυτόχρονα, η εμπρός και η πίσω ανάρτηση, μαζί με τα υποπλαίσιά τους, έχουν επανασχεδιαστεί με σκοπό την βελτίωση των δυναμικών χαρακτηριστικών του οχήματος.

Εκτός από τις εξαντλητικές δοκιμές που πραγματοποιήθηκαν στην Ιαπωνία και στο εξωτερικό από τον Απρίλιο του περασμένου έτους, η συμμετοχή σε διάφορους αγώνες, σε συνεργασία με τις επίσημες ομάδες υποστήριξης της εταιρίας αυτή τη σεζόν, είχε ως αποτέλεσμα  το αυτοκίνητο να «γράψει» συνολικά περίπου 30.000χλμ.

Το νέο αυτό μοντέλο έχει βελτιώσει την ανταγωνιστικότητά του μέσω βελτιώσεων στις θεμελιώδεις επιδόσεις του, ενώ ταυτόχρονα είναι εύκολο στον χειρισμό τόσο για τους επαγγελματίες, όσο και για τους καθημερινούς οδηγούς, προσφέροντας κορυφαία αξιοπιστία.

Rear_Styling

Τα βασικά χαρακτηριστικά του μοντέλου 2018, είναι:

  • Χαμηλό κέντρο βάρους και βελτιστοποιημένη κατανομή βάρους μέσω αναθεώρησης του πλαισίου του οχήματος
  • Βελτιωμένη δυναμική μέσω νέας σχεδιασμένης ανάρτησης,
  • Βελτιστοποιημένη ευστάθεια με νέα χαρακτηριστικά στην άντωση και την αεροδυναμική,
  • Βελτιώσεις στην εμπρόσθια και πίσω ακαμψία ( πλευρικής και στρεπτικής) και ενισχυμένη γραμμικότητα, με τη χρήση προηγμένης τεχνολογίας ανάλυσης,
  • Εφαρμογή συστήματος ξηρού κάρτερ για μειωμένο κέντρο βάρους και αξιοπιστία λίπανσης,
  • Αυξημένα διαστήματα προγραμματισμένης συντήρησης, χάρη στο ανασχεδιασμένο σύστημα μετάδοσης,
  • Ενισχυμένα φρένα με αυξημένη ανθεκτικότητα και αξιοπιστία,
  • Σύστημα κλιματισμού αποκλειστικά σχεδιασμένο για να μειώνει την πίεση του οδηγού και να εξασφαλίζει την άνεση κατά τη διάρκεια των αγώνων (προαιρετικά).

Η τιμή του μοντέλου ανακοινώθηκε στα 60.000.000 ¥ -γιεν (προ φόρων / παράδοση στο εργοστάσιο της Nismo)

TireWheel

Τεχνικές Προδιαγραφές

ghfghfh

*1 Με την επιφύλαξη αλλαγών, σύμφωνα με τον κανονισμό της  FIA

 Νίκος Τσάδαρης