Η Suzuki επιστρέφει στα MotoGP δια της πλαγίας οδού

Έκτακτη συμμετοχή μιας CRT GSX-R1000 στην Ινδιανάπολη


AUTO
14:32
17/05/2012
Η Suzuki επιστρέφει στα MotoGP δια της πλαγίας οδού
loading

Δόθηκε έγκριση στην έκτακτη -wildcard- συμμετοχή μιας μοτοσυκλέτας CRT με κινητήρα Suzuki, στον αγώνα MotoGP της Ινδιανάπολης, τον Αύγουστο.

Η συμμετοχή δηλώθηκε από την GPtech, η οποία ανέθεσε στην BCL Motorsports να σχεδιάσει το πλαίσιο και στην Vesrah Suzuki/MCJ Motorsports την εξέλιξη του κινητήρα.

Το πλαίσιο κατασκευάζεται από μασίφ αλουμίνιο και είναι σχεδιασμένο ώστε να δέχεται τον κινητήρα του Suzuki GSX-R 1000. Το σχέδιο άρχισε να δουλεύεται από φέτος τον Ιανουάριο αθόρυβα, μέχρι να εξασφαλιστεί η συμμετοχή. Τώρα που αυτό επιτεύχθηκε, μένει να οριστεί ο αναβάτης.

«Οι νέοι κανονισμοί των CRT μάς προσφέρουν την ελευθερία να δημιουργήσουμε ένα ολοκληρωμένο σχέδιο που μπορεί να σταθεί άξια στην εκκίνηση ενός αγώνα MotoGP», δήλωσε ο ιδιοκτήτης της Gptech, Geoff Maloney. «Ενα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους όσοι βοήθησαν από το παρασκήνιο!»

Από ό,τι φαίνεται, η μοτοσυκλέτα θα είναι η πρώτη CRT MotoGP που φορά κινητήρα Suzuki. Μέχρι σήμερα οι μοτοσυκλέτες της κατηγορίας είχαν κινητήρες των Aprilia, BMW, Honda και Kawasaki.

«Η δυνατότητα να εξελίξουμε έναν κινητήρα Suzuki GSX-R 1000 σύμφωνα με τους κανονισμούς CRT των MotoGP αποτελεί τεράστια ευκαιρία και ειλικρινά πιστεύω ότι θα δημιουργήσουμε ένα πραγματικά ανταγωνιστικό σύνολο», δήλωσε ο Mark Junge, ιδιοκτήτης της Vesrah Suzuki/MCJ Motorsports.

Μόλις πρόσφατα ανακοίνωσε η FIM ότι οι έκτακτες συμμετοχές των αγώνων MotoGP θα έχουν στη διάθεσή τους, κατά παρέκκλιση των ισχυόντων, 3 κινητήρες ανά event. Αντίθετα, μια ομάδα MotoGP έχει στη διάθεσή της για κάθε αναβάτη 6 μόλις κινητήρες για όλη τη σεζόν, ενώ οι ομάδες CRT έχουν 12.

Η Attack Performance έχει ήδη ανακοινώσει ότι θα συμμετάσχει και στους δύο αμερικάνικους αγώνες, δηλαδή στην Laguna Seca (27-29 Ιουλίου) και στην Ινδιανάπολη (17-19 Αυγούστου).

Οι συμμετοχές των GPtech και Attack είναι προσώρας οι μόνες έκτακτες (wildcard) συμμετοχές της σεζόν του 2012, της πρώτης για τους κινητήρες των 1.000cc και των ομάδων CRT.

Είναι προφανές ότι η τεχνογνωσία θα αξιοποιηθεί και για την καλύτερη προετοιμασία ενόψει της επίσημης επιστροφής της Suzuki στα motoGP το 2014.

ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει