Με μικρές αλλαγές στα ηλεκτρονικά, την εμφάνιση αλλά και με μικρότερο βάρος έρχεται το Dorsoduro 1200 για το 2012, με στόχο να γίνει ακόμη πιο διασκεδαστικό για τον αναβάτη του.

Σύμφωνα με την Aprilia, το βάρος του maximotard Dorsoduro έχει μειωθεί κατά τρία κιλά σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο. Το μεγαλύτερο μέρος της μείωσης προέρχεται από τις νέες και ελαφρύτερες κατά 2,3 κιλά, συνολικά, ζάντες. Είναι τρίμπρατσες (έναντι των προηγούμενων πεντάμπρατσων) και μειώνουν σημαντικά την αίσθηση του βάρους στην αλλαγή κατεύθυνσης. Οι Ιταλοί κάνουν λόγο για μειωμένη αδράνεια κατά 15,4% από τον εμπρός τροχό και κατά 22,3% από τον πίσω και αυτό σημαίνει πως η ιταλική μοτοσικλέτα θα αλλάζει πολύ πιο γρήγορα αλλά και εύκολα κατεύθυνση από ό,τι σήμερα.

Οι νέες ελαφρύτερες ζάντες οδήγησαν επίσης τους μηχανικούς στον επαναπροσδιορισμό του set up των πλήρως ρυθμιζόμενων αναρτήσεων της Sachs ώστε να ταιριάξουν καλύτερα με τα νέα δεδομένα.

Άλλες αλλαγές στο…hardware της μοτοσικλέτας εντοπίζονται στη νέα και εξολοκλήρου κατασκευασμένη από ανοξείδωτο ατσάλι εξάτμιση, αλλά και την ανασχεδιασμένη βάση της πινακίδας.

Στον αισθητικό τομέα η μεγάλη διαφορά εντοπίζεται στους δύο νέους χρωματικούς συνδυασμούς (λευκό-μαύρο και κόκκινο-μαύρο), στο εμπρός φτερό που είναι πλέον carbon-look αλλά και στο υποπλαίσιο το οποίο φαίνεται πλέον περισσότερο αφού απουσιάζουν τα δύο μαύρα πλαϊνά καπάκια που το κάλυπταν. Επίσης, σύμφωνα με την Aprilia έχουν ανασχεδιαστεί, τα καλύμματα των τελικών, η βάση της πινακίδας αλλά και οι χούφτες του τιμονιού.

Βελτιώσεις δέχτηκαν και τα ηλεκτρονικά του Dorsoduro 1200, τόσο στην τροφοδοσία όσο και στο traction control. Η χαρτογράφηση για το ride by wire γκάζι, είναι νέα και βελτιώνει την απόκριση, ενώ οι νέοι για τον ψεκασμό φροντίζουν και για και την μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και στα τρία διαφορετικά modes (Sport, Touring και Rain). Το λογισμικό του traction control έχει επίσης αναθεωρηθεί και στα τρία modes. Η απόδοση του μεγάλου V2 παραμείνει στα ίδια επίπεδα με 130 ίππους και 11,7 Kgm ροπής στις 8.700 και 7.200 σ.α.λ. αντίστοιχα.

Σε κουβέντα που ανοίξαμε με τους ανθρώπους της Aprilia κατά την επίσκεψή στο εργοστάσιο της Moto Guzzi, για την παρουσίαση της νέας σειράς V7 (τα καλά του να ανήκει μία εταιρία σε όμιλο), μάθαμε λίγα πράγματα παραπάνω για το ανανεωμένο Dorsoduro από πρώτο χέρι.

Σύμφωνα με τους ανθρώπους της εταιρίας οι συγκεκριμένες αλλαγές είχαν ως σκοπό να κάνουν τη μοτοσικλέτα πιο διασκεδαστική στις στροφές, με το μειωμένο βάρος των τροχών να κάνει εδώ και την μεγαλύτερη διαφορά. Μας είπαν επίσης ότι σημαντική διαφορά θα δούμε και στην απόκριση του γκαζιού η οποία είναι πιο γραμμική από του υπάρχοντος μοντέλου, ενώ η λειτουργία του Traction Control είναι πλέον λιγότερο παρεμβατική, ειδικά στο πρώτο mode, και δίνει περισσότερη ελευθερία στον αναβάτη.

Τέλος, δεν παρέλειψαν να μας πουν ότι οι αλλαγές στο λογισμικό της μοτοσικλέτας μπορούν να περάσουν και στα υπάρχοντα Dorsoduro 1200, χωρίς καμία μετατροπή, ώστε να μπορούν να απολαύσουν και αυτοί τις βελτιώσεις.

Πηγή: Mototriti.gr