Εάν το λυκόσκυλο προέρχεται από μίξη λύκου και σκύλου, τότε το τερατούργημα του Ian McElroy, πλησιάζει περισσότερο στην μίξη που έβγαλε την αλογόμυγα.

Κινητήρες μοτοσυκλέτας έχουν συχνά χρησιμοποιηθεί για να κινήσουν concept αυτοκινήτων. Το αντίθετο όμως δεν έχει συμβεί ποτέ και αυτό κίνησε την περιέργεια και το ενδιαφέρον του Ian McElroy στο να δει πώς θα ήταν. Αντί για σφυρί και λαμαρίνα, προτίμησε να βάλει τα δεδομένα στον υπολογιστή και να πειραματιστεί στην πολυθρόνα του αντί για το γκαράζ του.

Πρόκειται για μια επαναστατική ιδέα, χωρίς αμφιβολία. Ωστόσο όχι περισσότερο από το να χτίζεις μια μοτοσυκλέτα γύρω από έναν ακτινωτό κινητήρα ή άλλου είδους κινητήρες, που έχουμε δει να κυκλοφορούν.

Το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό δημιουργεί όμως πολλά ερωτηματικά ως προς το κατά πόσο θα μπορέσει να λειτουργήσει μόλις πατήσει τους τροχούς του στο δρόμο.

Ο κινητήρας έχει τοποθετηθεί αρκετά ψηλά ώστε να αποκτήσει την απαραίτητη απόσταση από το έδαφος στις στροφές. Το πλάτος του επίσης ξεφεύγει από τα συνήθη μέτρα και όρια, καθώς ξεπερνά ακόμη και το πλάτος του τιμονιού. Αλλά ας δεχτούμε ότι αυτό συμβαίνει στα πλαίσια του χαρακτηρισμού της μοτοσυκλέτας ως «τέρατος» (monster bike).

Οι κραδασμοί που παράγει ο κινητήρας των 2,5 λίτρων είναι κάτι που θα προβληματίσει όταν το σύνολο πρέπει να ισορροπήσει σε 2 τροχούς.

Με το συνολικό βάρος να υπολογίζεται κάπου στα 280 με 300 κιλά, ο χειρισμός θα φέρει σε δύσκολη θέση τον οδηγό του στατικά, όμως μόλις ξεκινήσει τα πράγματα θα είναι διαφορετικά. Με απόδοση που ξεπερνά τους 250 ή ακόμη και τους 300 ίππους το όχημα θα είναι ταχύτερο από την ισχυρότερη σημερινή Superbike.

Παρότι υπερβολικό, δεν είναι εξωπραγματικό. Το concept εξακολουθεί ωστόσο να ζει μόνο στον υπολογιστή του σχεδιαστή του Ian McElroy, αναμένοντας το «πριγκιπόπουλο» που θα του δώσει ζωή χρηματοδοτώντας την κατασκευή του.