Newsbeast | Ειδήσεις και νέα από την Ελλάδα και τον Κόσμο.

Το νέο VW T-Roc είναι ένα SUV με χαρακτηριστικά GTI

Επιδόσεις και άνεση, lifestyle της πόλης και προσωπικότητα που πάει παντού


AUTO
9:13
06/11/2017
Το νέο VW T-Roc είναι ένα SUV με χαρακτηριστικά GTI
3
loading

Η Volkswagen με το νέο T-Roc προσπαθεί να δώσει σπορτίφ διαστάσεις στην κατηγορία των compact SUV. Το T-Roc είναι ένα crossover που συνδυάζει φαινομενικά αντιφατικά χαρακτηριστικά όπως, επιδόσεις και άνεση, συναίσθημα και ορθολογισμό, lifestyle της πόλης και προσωπικότητα που πάει παντού. Αυτές οι διαφορετικές παράμετροι δημιουργούν μια νέα αντίληψη για την κατηγορία, δηλαδή ένα σπορ αυτοκίνητο/εργαλείο.

Το T-Roc βασισμένο στην -γνωστή πλέον- πλατφόρμα MQB, είναι διαθέσιμο είτε με μπροστινή κίνηση είτε με τετρακίνηση (και με το διακόπτη 4Motion Active Control ως στάνταρ) και «αισθάνεται» σαν στο σπίτι του τόσο στην πόλη όσο και στα ταξίδια.

VOLKSWAGENTROC1

Εξωτερικά, οι compact διαστάσεις και η πρωτοποριακή σχεδίαση συνδυάζονται με 11 χρωματισμούς, 3 χρώματα οροφής και ένα σύνολο 24 χρωματικών συνδυασμών.

Εσωτερικά, το επαναστατικό ντιζάιν συνυπάρχει με την λειτουργικότητα και την άπλετη ορατότητα (οι θέσεις του οδηγού και του συνοδηγού είναι 57,2 εκατοστά πάνω από τον δρόμο, ενώ για τους πίσω επιβάτες είναι 61,8 εκατοστά). Πρόκειται για ένα 5θέσιο μοντέλο με αποθηκευτικό χώρο 445 λίτρων (έως 1229 όταν πέσουν τα πίσω καθίσματα), επτά διαφορετικούς χρωματικούς συνδυασμούς και θέση οδήγησης που προσφέρει μεγάλο εύρος ψηφιοποίησης και συνδεσιμότητας. Είναι το πρώτο SUV  στην κατηγορία του που προσφέρει προαιρετικά ψηφιακά όργανα χάρη στο νέας γενιάς ψηφιακό πίνακα Active Info Display. Μαζί με τα συστήματα ενημέρωσης/ψυχαγωγίας, παρέχονται νέες δυνατότητες ψηφιακών απεικονίσεων και ελέγχου, κάτι που ταιριάζει απόλυτα με τις εφαρμογές και τις διαδικτυακές υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας του VW Car-Net.

Την κίνηση του ξεχωριστού αυτού μοντέλου της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, έχουν αναλάβει έξι κινητήρες τούρμπο. Αρχικά είναι διαθέσιμα δύο μοντέλα βενζίνης (TSI με 115 και 190 ίππους) και ένας ντίζελ (TDI με 150 ίππους). Θα ακολουθήσουν άμεσα δύο ακόμη μοντέλα TDI και ένα μοντέλο TSI. Και οι έξι κινητήρες διαθέτουν τούρμπο και άμεσο ψεκασμό καυσίμου. Μια λειτουργία παραμετροποίησης, η οποία περιλαμβάνεται ως στάνταρ, μπορεί να χρησιμοποιηθεί ώστε να αποθηκεύονται οι ρυθμίσεις των συστημάτων υποστήριξης, άνεσης και ενημέρωσης/ψυχαγωγίας. Οι ρυθμίσεις αυτές ανακαλούνται μέσω του κλειδιού του οχήματος και χρησιμοποιούνται για την προσαρμογή του αυτοκινήτου στις ανάγκες και προτιμήσεις του οδηγού.

VOLKSWAGENTROC2

Οι εκδόσεις των 115 ίππων προσφέρονται με μπροστινή κίνηση και χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Για τους κινητήρες των 150 ίππων, ο πελάτης μπορεί να επιλέξει μπροστινή κίνηση ή τετρακίνηση (4ΜΟΤΙΟΝ) καθώς και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη (DSG 7 ταχυτήτων). Επίσης, ο βενζινοκινητήρας των 150 ίππων είναι εφοδιασμένος με Active Cylinder Management (αυτόματη απενεργοποίηση δύο κυλίνδρων), ενώ οι δύο κινητήρες των 190 ίππων είναι εφοδιασμένοι με DSG 7 ταχυτήτων και 4Μotion ως στάνταρ.

Ο βασικός κινητήρας έχει τρεις κυλίνδρους και αποδίδει, από 999 κ.ε., ισχύ 115 ίππων (από τις 5.000 ως τις 5.500 στροφές) και μέγιστη ροπή 200 Nm (στις 2.000-3.000 στροφές). Με αυτόν το T-Roc επιταχύνει από τα 0 ως τα 100 χλμ./ώρα σε 10,1 δευτερόλεπτα και φτάνει στην τελική ταχύτητα των 187 χλμ./ώρα, με κατανάλωση καυσίμου 5,2 μέχρι 5,1 λίτρα/100 χλμ (μικτή), τιμή που σε συνδυασμό με την δεξαμενή καυσίμου 50 λίτρων, του δίνει θεωρητική αυτονομία περίπου 960 χλμ.

Από την πλευρά του, ο τούρμπο ντίζελ του T-Roc 2.0 TDI 4Μοtion με τους 150 ίππους από τις 3.500 ως τις 4.000 στροφές, αποδίδει μέγιστη ροπή 340 Nm από τις 1.750 στροφές μέχρι τις 3.000 και με το –προαιρετικό- DSG κιβώτιο φθάνει στην τελική ταχύτητα των 200 χλμ./ώρα, ενώ επιταχύνει από τα 0 ως τα 100 χλμ./ώρα σε 8,4 δευτερόλεπτα, επιδόσεις που έρχονται σε αντίθεση με τη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου των 5,1 λίτρων / 100 χλμ.

VOLKSWAGENTROC3

Όλες οι τετρακίνητες εκδόσεις του T-Roc έχουν 4Μotion Active Control (με επιλογή οδηγικού προφίλ ως στάνταρ) που ελέγχεται από έναν διακόπτη στην κεντρική κονσόλα. Ο οδηγός τον χρησιμοποιεί για να ενεργοποιήσει τέσσερις προηγμένες λειτουργίες και διάφορα αναδυόμενα μενού. Όταν ο περιστροφικός διακόπτης γυρίζει προς τα αριστερά, ενεργοποιείται ένα από τα δύο on-road προφίλ: ‘Street’ και ‘Snow’ (άσφαλτος και χιόνι). Όταν ο διακόπτης στρέφεται δεξιά, επιλέγονται δύο off-road λειτουργίες: ‘Off-road’ (αυτόματη ρύθμιση off-road παραμέτρων) ή ‘Off-road Individual’ (μεταβλητές ρυθμίσεις).

VOLKSWAGENTROC4

Το 4Μotion Active Control προσαρμόζει όλα τα σχετικά συστήματα υποβοήθησης στις δεδομένες οδηγικές συνθήκες μέσα σε δευτερόλεπτα. Η επιλογή οδηγικού προφίλ περιλαμβάνεται επίσης ως στάνταρ στα μοντέλα με τετρακίνηση. Επιτρέπει στον οδηγό τον ατομικό χειρισμό (ανάλογα με τον εγκατεστημένο στάνταρ και προαιρετικό εξοπλισμό) των παραμέτρων του DSG, του αυτόματου κλιματισμού, του ηλεκτρομηχανικού τιμονιού, του δυναμικού ελέγχου αμαξώματος (DCC) και του Adaptive Cruise Control (ACC). Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε πέντε προφίλ: Comfort, Normal, Sport, Eco και Individual (άνετο, κανονικό, σπορ, οικολογικό και ατομικό). Για μοντέλα με κίνηση εμπρός, η επιλογή οδηγικού προφίλ μπορεί να παραγγελθεί προαιρετικά.

Το T-Roc μπορεί να προσαρμοστεί ακόμη περισσότερο στις προσωπικές προτιμήσεις του οδηγού μέσω μιας πλήρους σειράς λειτουργικών συστημάτων, όπως ο δυναμικός έλεγχος αμαξώματος (DCC). Τα ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ του συστήματος επιτρέπουν στην ανάρτηση να γίνεται πιο σπορ ή πιο άνετη, εναλλακτικά προς τις στάνταρ ρυθμίσεις.

VOLKSWAGENTROC5

Ο χαρακτήρας του αυτοκινήτου και η άνεση βελτιστοποιούνται επίσης από το υποβοηθούμενο προοδευτικό τιμόνι (progressive steering), με την κρεμαγιέρα μεταβαλλόμενου λόγου το οποίο πρωτοπαρουσιάστηκε στο Golf GTI (επιτρέπει καλύτερο έλεγχο σε σπορ λειτουργία οδήγησης και κάνει τους ελιγμούς ευκολότερους). Το υποβοηθούμενο προοδευτικό τιμόνι παρέχεται ως στάνταρ στο T-Roc Sport.

Άλλα συστήματα που προσφέρουν άνεση είναι η ηλεκτρική ενεργοποίηση της πόρτας του χώρου αποσκευών, το χωρίς κλειδί κλείδωμα και εκκίνηση με το σύστημα Keyless Access, η βοηθητική θέρμανση και εξαερισμός, ένα σύστημα Climatronic δύο ζωνών και η θέρμανση του τιμονιού. Η προαιρετική πανοραμική ηλιοροφή ρίχνει άπλετο φως στο εσωτερικό του T-Roc. Είναι 87 εκ. σε πλάτος και 1,87 μ. μήκος.

Σε όλα τα T-Roc συμπεριλαμβάνονται ως στάνταρ πολλά σύγχρονα συστήματα υποστήριξης του οδηγού όπως:

το Multi-Colission Braking (Σύστημα αποφυγής πολλαπλών συγκρούσεων), Lane Assist (Ενεργό σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας) και το Front Assist με City Emergency Braking και Pedestrian Monitoring (Σύστημα επιτήρησης περιβάλλοντος χώρου, με λειτουργία αυτόματης πέδησης έκτακτης ανάγκης και αναγνώριση πεζών). Είναι επίσης εφοδιασμένο με το Fatigue detection (Σύστημα αναγνώρισης κόπωσης οδηγού) ως στάνταρ. Άλλες επιλογές που περιλαμβάνονται στον βασικό εξοπλισμό άλλων εκδόσεων ή μπορούν να συμπεριληφθούν στο μοντέλο, είναι:

VOLKSWAGENTROC6

  • Adaptive Cruise Control (ACC) [σύστημα προσαρμογής της ταχύτητας με βάση την ταχύτητα των προπορευόμενων οχημάτων]
  • Emergency Assist [βοήθεια στον οδηγό σε επικίνδυνες οδηγικές καταστάσεις]
  • Light Assist main-beam control system (αυτόματη χρήση προβολέων)
  • Park Assist park-steering assistant with the manoeuvre braking function (βοήθεια στους ελιγμούς στάθμευσης)
  • Proactive occupant protection system (προληπτική προστασία επιβατών)
  • Rear View camera system (πίσω κάμερα)
  • Σύστημα αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας Blind Spot Monitor με Rear Traffic Alert (προειδοποίηση για επερχόμενα οχήματα)
  • Traffic Jam Assist (έλεγχος ταχύτητας και πορείας του οχήματος σε μποτιλιαρίσματα)
  • Dynamic Road Sign Display (παρακολούθηση και απεικόνιση οδικών σημάτων)

Το T-Roc προσφέρεται σε τρία επίπεδα εξοπλισμού, αλλά ακόμη και η βασική έκδοση του T-Roc παρέχει συστήματα υψηλής τεχνολογίας, όπως το σύστημα ελέγχου περιοχής Front Assist με City Emergency Braking (πέδηση έκτακτης ανάγκης) και Pedestrian Monitoring (παρακολούθηση κίνησης πεζών), το σύστημα Automatic Post-Collision Braking (αυτόματη πέδηση μετά από σύγκρουση) και το σύστημα διατήρησης πορείας Lane Assist.

Άλλες λεπτομέρειες που υπάρχουν πάντα στο αυτοκίνητο περιλαμβάνουν το σύστημα κλιματισμού, το σύστημα ενημέρωσης/ψυχαγωγίας Composition Colour, συστοιχία πίσω φώτων LED, τυποποιημένο προστατευτικό του κάτω μέρους του αμαξώματος (μαύρο) και φώτα ημέρας LED στον προφυλακτήρα.

VOLKSWAGENTROC7

Η βασική έκδοση είναι εφοδιασμένη με ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών. Τα προαιρετικά στοιχεία για το T-Roc Style και το T-Roc Sport συμπεριλαμβάνουν ζάντες αλουμινίου μέχρι 19 ιντσών, προβολείς LED και  (με αυτή την επιλογή για προβολείς) μια δακτυλιόσχημη μονάδα φώτων ημέρας LED με λειτουργία φλας και φώτα ομίχλης (τα φώτα ομίχλης είναι στάνταρ στο Sport).

VOLKSWAGENTROC8

Το T-Roc θα κυκλοφορήσει σε όλες σχεδόν τις σημαντικές αγορές παγκοσμίως. Για τις ευρωπαϊκές αγορές, το νέο SUV θα παράγεται στο εργοστάσιο του Σετουμπάλ στην Πορτογαλία (κοντά στη Λισσαβώνα).

Περισσότερα στην δοκιμή του επί ελληνικού εδάφους.

Νίκος Τσάδαρης

ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

3
σχόλια
  1. avatar Ό,τι να ‘ναι

    Α ρε Ελληναράδες της υποκρισίας... Τόσα χρόνια που καταλώνατε αμαξοδάνεια να φορτώνετε τα Cayenne και τις Μπέμπες την μια πίσω απ την άλλη ήταν καλά. Μακάρι να 'χαμε την βιομηχανία της Γερμανίας και τα σκάνδαλα της.. Μείνετε στο ψευτομποϊκοτάζ σας και ησυχάστε τώρα...

  2. avatar Άντε καλά

    η εταιρία του μεγαλύτερου σκανδάλου κοροϊδίας των πελατων της και επιβάρυνσης του περιβάλλοντος και της υγειας μας συνεχίζει να πουλαει τα προϊόντα της σαν να μη συνεβη τίποτα.
    Είμαστε άξιοι της μοίρας μας σαν καταναλωτές.

  3. avatar Που εισαι

    Κανένα ελληνικό ευρώ σε γερμανικό προϊόν.

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει