Ο υπεύθυνος της Fiat EMEA – Brand Marketing Communication, Olivier Francois, με την ευκαιρία της έκθεσης της Φρανκφούρτης 2011, ανακοίνωσε ότι η Fiat ΗΠΑ και η Jennifer Lopez πρόκειται να συνεργαστούν, παρουσιάζοντας απόσπασμα του νέου βιντεοκλίπ της για το «Papi», το τελευταίο σίνγκλ της από το άλμπουμ «Love?» (Island Def Jam). Επίσης, η συμφωνία προβλέπει την παρουσία της Lopez σε ορισμένα σποτ του Fiat 500 2012, τα οποία θα μεταδοθούν ως το τέλος του έτους.

Το βιντεοκλίπ σκηνοθέτησε ο Paul Hunter και γυρίστηκε σε κινηματογραφικό στιλ. Στο φιλμ εμφανίζεται το Fiat 500 Cabrio 2012, το οποίο κατέχει πρωταγωνιστικό ρόλο πλάι στην πολυτάλαντη αμερικανίδα καλλιτέχνιδα.

«Τόσο για τους πελάτες της Fiat όσο και για τη Jennifer Lopez, ο κόσμος είναι ένας καμβάς, στον οποίο πρέπει να εκφραζόμαστε χωρίς φόβο• η σταρ ελκύεται συνεχώς από αυθεντικά και πραγματικά project – δήλωσε ο Francois. Η Jennifer εκφράζει τέλεια την εικόνα της Fiat, όχι τόσο με την ταυτότητα όσο με τα χαρακτηριστικά της: αυθεντική, γεμάτη πάθος και μοντέρνα, αποφασισμένη να ξεχωρίζει από τους άλλους. Αν παρακολουθήσει κανείς την καριέρα της, θα δει ότι αποτελεί προσωποποίηση της φιλοσοφίας της Fiat: “Life is Best When Driven”, που σημαίνει «Η ζωή είναι καλύτερη όταν την κρατάμε στα χέρια μας».