Η FIA πραγματοποίησε αλλαγές στους κανονισμούς που αφορούν στο αυτοκίνητο ασφαλείας, για να αποτρέψει την εκμετάλλευσή τους, ενώ έδωσε προθεσμία μέχρι το Μάιο στους διοργανωτές του GP Μπαχρέιν, για να εγγυηθούν ότι έχουν τη δυνατότητα να διεξάγουν τον αναβεβλημένο αγώνα αργότερα φέτος. Επίσης, η Pirelli έλαβε το πράσινο φως από τη FIA για την αξιολόγηση καινούργιων τύπων ελαστικών στις ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής μερικών αγώνων, ενώ σε μερικά Grand Prix, οι οδηγοί θα λαμβάνουν ένα επιπλέον σετ σκληρής γόμας, αυξάνοντας το σύνολο των ελαστικών στα 12 σετ. Όλες αυτές οι αποφάσεις λήφθηκαν κατά τη διάρκεια της σημερινής συνεδρίασης του Παγκόσμιου Συμβουλίου Μηχανοκίνητου Αθλητισμού.

Η FIA αποφάσισε να επιμηκύνει σε δυο γύρους την περίοδο κατά την οποία οι οδηγοί είναι υποχρεωμένοι να κινούνται πάνω από τον χρόνο Δ (που συνήθως θα ισούται με το 140% του ταχύτερου γύρου στις ελεύθερες δοκιμές Παρασκευής, εφόσον αυτές διεξήχθησαν σε στεγνό οδόστρωμα), στις αρχικές φάσεις περιόδου αυτοκινήτου ασφαλείας. Πέρυσι, οι οδηγοί ήταν υποχρεωμένοι να κινηθούν πιο αργά από τον χρόνο Δ στον πρώτο γύρο κλήσης του αυτοκινήτου ασφαλείας στην πίστα, μέχρι να πάρουν τη θέση τους στην ουρά μονοθεσίων πίσω από την Mercedes SLS AMG. Ωστόσο, οι φετινοί κανονισμοί τους δίνουν μεγαλύτερο περιθώριο να σχηματίσουν την ακολουθία.

Επιπλέον, για να μην «παγιδεύονται» οι οδηγοί στην έξοδο του pit lane από τον κόκκινο σηματοδότη, ο τελευταίος θα παραμένει πράσινος καθ΄ όλη τη διάρκεια μιας περιόδου αυτοκινήτου ασφαλείας, εκτός και αν υπάρξει διακοπή του αγώνα. Κατά τη διάρκεια περιόδου αυτοκινήτου ασφαλείας, οι οδηγοί θα έχουν το δικαίωμα να μπουν στα pits μονάχα για να αλλάξουν ελαστικά και όχι για να εκτίσουν κάποια ποινή, π.χ.

Επιπλέον, η FIA έδωσε προθεσμία έως την 1η Μαΐου στην Ομοσπονδία Αυτοκινήτου του Μπαχρέιν για να επιβεβαιώσει ότι έχει τη δυνατότητα να διεξάγει το αναβεβλημένο Grand Prix της εντός της φετινής. Το Μπαχρέιν θα πρέπει να είναι σε θέση να διασφαλίσει ότι δε θα υπάρχουν πολιτικές ταραχές στη χώρα, κάτι που ενδέχεται να μην είναι ιδιαίτερα εύκολο εντός του περιορισμένου χρονικού διαστήματος που είναι διαθέσιμο.

Όσον αφορά τα ελαστικά της Pirelli, η FIA ανακοίνωσε ότι σε μερικούς αγώνες, θα είναι διαθέσιμος ένας επιπλέον τύπος ελαστικού της ιταλικής εταιρίας, για λόγους αξιολόγησης. Οι ομάδες θα γνωρίζουν σε ποιους αγώνες θα συμβεί αυτό, τουλάχιστον μια εβδομάδα πριν τη διεξαγωγή του εν λόγω GP. Κάθε οδηγός θα έχει στη διάθεσή του, την Παρασκευή, δυο επιπλέον σετ του καινούργιου τύπου ελαστικού, τα οποία η ομάδα είναι υποχρεωμένη να επιστρέψει στην Pirelli πριν την έναρξη των ελεύθερων δοκιμών Σαββάτου.

Επίσης, σε μερικούς αγώνες, κάθε οδηγός θα έχει την Παρασκευή ένα επιπλέον σετ της σκληρότερης διαθέσιμης γόμας το συγκεκριμένο σαββατοκύριακο. Αυτό το σετ, θα επιστρέφεται στην Pirelli πριν την έναρξη των ελεύθερων δοκιμών Σαββάτου. Η Pirelli έχει αφήσει να εννοηθεί ότι ο πρώτος αγώνας όπου οι οδηγοί θα διαθέτουν ένα επιπλέον σετ σκληρών ελαστικών την Παρασκευή, θα είναι το GP Μαλαισίας.

Τέλος, η FIA ανακοίνωσε ότι το επιτελείο σχεδιασμού σιρκουί θα εξετάζει τις πίστες για να βρει πιθανές λύσεις για τη διευκόλυνση των προσπερασμάτων.

Πηγή: 4troxoi,gr