Οι Ιταλοί της Lamborghini, κατά την πάγια πλέον τακτική τους, αποκαλύπτουν τμήμα-τμήμα τα σωθικά της νέας 12κύλινδρης ναυαρχίδας τους. Σήμερα, λοιπόν, σειρά έχει το προηγμένο, ανθεκτικό, αλλά και πανάλαφρο πλαίσιο της.

Η τμηματική αλλά και διαρκής δημοσιοποίηση τεχνικών στοιχείων και φωτογραφιών, οι οποίες αφορούν ένα πρωτοεμφανιζόμενο μοντέλο της αγοράς, είναι ένα ευφυές «τρικ», με το οποίο, ειδικά για την περίσταση, οι ιθύνοντες της διάσημης ιταλικής μάρκας από τη Σαντ’ Άγκατα έχουν ήδη κερδίσει πολλά σε επίπεδο δημοσιότητας. Βέβαια, για να λέμε τα πράγματα με το όνομα τους, το «περιεχόμενο» των αποκαλύψεων τους κάθε άλλο παρά αδιάφορο αφήνει τους φανατικούς λάτρεις της αυτοκίνησης, μιας και το νέο τους super car, το οποίο πρόκειται να… φανερωθεί στην Έκθεση της Γενεύης σε λίγες πλέον μέρες, κρύβει αρκετές τεχνολογικές καινοτομίες.

Εν προκειμένω, η αναφορά μας είναι αφιερωμένη στο πλαίσιο της νέας Aventador (σ.σ.: κατά πάσα πιθανότητα, αυτή θα είναι η ονομασία του 12κύλινδριυ θηρίου των Ιταλών), το οποίο είναι κατασκευασμένο εξολοκλήρου από άνθρακα πολυμερούς πλαστικού (CFRP). Επί της ουσίας, πρόκειται για ένα μονοκόμματο τμήμα, πάνω στο οποίο εδράζονται, σε ειδικά σχεδιασμένα υποπλαίσια, ο κινητήρας, οι αναρτήσεις, το κιβώτιο, αλλά και όλα τα υπόλοιπα, ζωτικής σημασίας, μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου. Το βάρος του «κλωβού» των δύο αποκλειστικά επιβατών ανέρχεται στα μόλις 134,5 κιλά (συνολικά, εκείνο του πλαισίου αγγίζει τα 229,5 κιλά), κάτι που έχει θετικό αντίκτυπο στον τομέα της παθητικής ασφάλειας και, όπως ισχυρίζονται οι ιθύνοντες της εταιρείας, στον αντίστοιχο της οδικής συμπεριφοράς. Αξίζει με την ευκαιρία να προσθέσουμε πως η ακαμψία του αυτοκίνητου ανέρχεται στην εντυπωσιακή τιμή των 35.000 Nm ανά βαθμό παραμόρφωσης. Μάλιστα, όπως ανακοινώνουν οι δημιουργοί της νέας Aventador, τα στάνταρ τα οποία έχουν ήδη θέσει όσον αφορά στις ανοχές του πλαισίου είναι ιδιαίτερα υψηλά και συγκεκριμένα της τάξης των μόλις 0,1 χιλιοστών.

Πηγή: 4troxoi.gr