Το φετινό Ράλλυ Ακρόπολις ξεκίνησε με τον δύσκολο τρόπο, καθώς το πρόγραμμα της τελετής εκκίνησης και της υπερειδικής στο Ζάππειο, έγινε άνω κάτω εξ αιτίας του Κηφισού. Συγκεκριμένα, το δράμα που ζούμε καθημερινά οι κάτοικοι του Λεκανοπεδίου εξ αιτίας της Λεωφόρου Κηφισού, έγινε γνωστό στα πέρατα της γης, καθώς το ολοήμερο μποτιλιάρισμα αυτής της «καταραμένης» οδικής αρτηρίας, ματαίωσε την τελετή εκκίνησης του αγώνα και καθυστέρησε κατά 83 λεπτά την έναρξη της 1ης ειδικής διαδρομής που τελικά διεξήχθη ενώπιον χιλιάδων θεατών που είχαν κατακλύσει το Ζάππειο και τον πέριξ αυτού χώρο.

Η καθυστέρηση έγινε περισσότερο επώδυνη λόγω της υψηλής θερμοκρασίας και του ήλιου που έλουζε το μεγαλύτερο μέρος της μήκους 1,5 χιλιομέτρων ειδικής διαδρομής. Πάντως, οι θεατές υπέμειναν στωικά την ταλαιπωρία και αποζημιώθηκαν με το παραπάνω από τα θεαματικά περάσματα των συμμετεχόντων, που έγιναν ακόμα πιο εντυπωσιακά όταν (λόγω της καθυστέρησης) έπεσε το σκοτάδι και το φως των προβολέων συνόδευσαν οι λάμψεις από τις εξατμίσεις και τα πυρωμένα κατακόκκινα δισκόφρενα.

Όσον αφορά το αγωνιστικό σκέλος της διαδρομής, οι δυο βασικές ομάδες που διεκδικούν τους ετήσιους τίτλους του WRC, μοιράστηκαν την πρώτη θέση και τις εντυπώσεις, καθώς οι Οζιέ-Λαντέ (Toyota Yaris Rally1) και Τάνακ-Γιαρβεόγια (Hundai i20 Rally1) έκαναν ακριβώς τον ίδιο χρόνο, αφήνοντας την τρίτη (ουσιαστικά 2η) θέση στους Κατσούτα-Τζόνστον (Toyota Yaris Rally1).

Στην κατηγορία WRC2, καλύτερο χρόνο έκαναν (όπως αναμενόταν) οι Όλιβερ Σόλμπεργκ-Έντμονσον (Toyota GRYaris), ενώ στην κατηγορία του Junior WRC (όλοι οδηγούν Ford Fiesta Rally3), εκεί όπου νεαροί οδηγοί «πάνε χωρίς αύριο» στην προσπάθεια να βρουν θέση σε κάποια ομάδα, πρώτευσαν οι Τούρκοι Τουρκάν-Αλμπαϊράκ στην 39η θέση από τα 67 αυτοκίνητα που χρονομετρήθηκαν.
Πέντε θέσεις πιο πίσω βρέθηκαν οι πρώτοι Έλληνες Αμούτζας-Παναγιωτούνης (Skoda Fabia RS), οι οποίοι κέρδισαν για μόλις 3 δέκατα του δευτερολέπτου τους Καρανικόλα-Κακκαβά (Ford Fiesta MkII), επίδοση που αποδεικνύει και πάλι πως η ψαλίδα με τους ξένους οδηγούς έχει ανοίξει πολύ.

Σε κάθε περίπτωση, ο αγώνας ουσιαστικά ξεκινά την Παρασκευή το πρωί με την ειδική των Αγίων Θεοδώρων, για να συνεχιστεί μέσα στη ζέστη και τη σκόνη έως αργά το απόγευμα, όταν τα αυτοκίνητα που συνεχίζουν φτάσουν στη Λαμία, το ουσιαστικό κέντρο του ράλι.

Κλείνοντας, θα επισημάνουμε ότι, το Ράλλυ Ακρόπολις παραδοσιακά δεν επιβεβαιώνει τα προγνωστικά, ούτε έχει φαβορί, γεγονός που το κάνει ένα από τα πλέον ενδιαφέροντα ράλι του κόσμου, τη νίκη του οποίου όλοι θέλουν να έχουν στο παλμαρέ τους.

