Η 6η γενιά του δημοφιλέστερου στον κόσμο μοντέλου της Honda, του CR-V παρουσιάστηκε σήμερα στους Έλληνες δημοσιογράφους. Πρόκειται για ένα πλήρως ανανεωμένο SUV που διαθέτει πληθώρα αναβαθμίσεων τόσο όσον αφορά την σχεδίαση, όσο και σε επίπεδο τεχνολογίας και επιδόσεων.

Το δημοφιλές D-SUV θα διατίθεται με την επιλογή είτε ενός αυτοφορτιζόμενου υβριδικού συστήματος κίνησης (e:HEV) είτε ενός plug-in υβριδικού συστήματος (e:PHEV), προσφέροντας επιδόσεις και οικονομία σε όλη τη γκάμα.

Το γνωστό σύστημα e:HEV έχει αναθεωρηθεί και αναβαθμιστεί για το νέο CR-V διαθέτοντας πλέον μία μικρότερη σε διαστάσεις μπαταρία μεγαλύτερης ενεργειακής πυκνότητας και έναν πιο αποδοτικό κινητήρα, ενώ το νέο e:PHEV, με τη μεγαλύτερη μπαταρία του, προσφέρει αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία έως και 82 χλμ.

Οι μηχανικοί έχουν βελτιώσει κάθε πτυχή του νέου μοντέλου με στόχο να δημιουργήσουν το κορυφαίο all-round SUV. Τα εξελιγμένα βοηθήματα οδήγησης, τα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας και οι συνδεδεμένες τεχνολογίες, καθώς και η χρήση υλικών υψηλής ποιότητας σε όλη την καμπίνα, συμβάλλουν στη συνολική αναβάθμιση του οχήματος.

Τα πολύ υψηλά επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας έχουν επιτευχθεί χάρη στην εφαρμογή του Honda Sensing 360, ενός ολοκληρωμένου συστήματος ασφάλειας και υποβοήθησης οδηγού, το οποίο «φωτίζει» τα τυφλά σημεία γύρω από το όχημα και συμβάλλει στην αποφυγή των συγκρούσεων.

Το νέο CR-V διατηρεί τη γνώριμη σιλουέτα του, ωστόσο έχει εξελιχθεί με σχεδιαστικές παρεμβάσεις που ενισχύουν την παρουσία του στο δρόμο. Η ανανέωση ξεκινά με την πιο επιθετική, χαρακτηριστική σχεδίαση στο εμπρός μέρος, όπου κυριαρχούν το μεγάλο άνοιγμα και η στυλιζαρισμένη μάσκα, ενώ οι εκδόσεις e:HEV και e:PHEV ξεχωρίζουν με δικά τους αποκλειστικά στιλιστικά στοιχεία.

Στο πίσω μέρος του οχήματος, τα κάθετα τοποθετημένα φώτα φρένων και φλας συνιστούν μια εξέλιξη του άμεσα αναγνωρίσιμου σχεδιασμού των πίσω φωτιστικών σωμάτων του CR-V, με τον δυνατό φωτισμό LED να δημιουργεί μια σύγχρονη φωτεινή υπογραφή.

Με μεγαλύτερο μεταξόνιο και αυξημένο πλάτος, το CR-V προσφέρει ευρυχωρία, ειδικά για τους πίσω επιβάτες που έχουν στη διάθεσή τους έναν από τους μεγαλύτερους στην κατηγορία χώρους για τα πόδια, ενώ την ίδια στιγμή αυξάνεται (+ 99 λίτρα) και η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών.

Το πίσω κάθισμα ρυθμίζεται σε 16 θέσεις, δίνοντας κατ’ επιλογή περισσότερο χώρο σε επιβάτες ή σε αποσκευές, ενώ ο πλήρης εξοπλισμός διαθέτει στάνταρ 11 αερόσακους, αυτόματο κλιματισμό, μεγάλη οθόνη αφής πολυμέσων, κάμερα οπισθοπορείας και πολλά άλλα.

Οι δύο υβριδικές εκδόσεις συνδυάζουν ένα βενζινοκινητήρα 2.0 λίτρων με δύο ηλεκτροκινητήρες. Η συνδυαστική ισχύς του συστήματος φτάνει τους 184 ίππους και 335 Nm ροπής, με την κατανάλωση καυσίμου (κατά τον κατασκευαστή) στα μόλις 5,9 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Το αυτόματο κιβώτιο είναι δύο σταδίων χωρίς δυνατότητα χειροκίνητης επιλογής και τα paddles στο τιμόνι αφορούν την ρύθμιση ανάκτησης ενέργειας.

Η διάθεση του μοντέλου στη χώρα μας γίνεται με τέσσερις εκδόσεις (Elegance 2WD ή 4WD, Advance 4WD και Advance Tech PHEV) με τιμές που ξεκινούν από τα 54.400 ευρώ και φθάνουν τα 67.900 ευρώ.

Οδηγώντας για λίγα χιλιόμετρα την τετρακίνητη φουλ υβριδική έκδοση, εκτιμήσαμε την θέση οδήγησης, την ποιότητα κατασκευής, τους άφθονους χώρους και τις ενδιάμεσες επιταχύνσεις, ενώ η παρουσία ελαστικών με 60άρι προφίλ αποδείχθηκε το καλύτερο «φάρμακο» κατά των κακοτεχνιών που βρίθουν στους ελληνικούς δρόμους. Η μέση κατανάλωση της δοκιμής μας ήταν (σε ανοιχτό δρόμο) 6,9 λίτρα/100 χλμ. και έτσι η αυτονομία ξεπερνά τα 800 χιλιόμετρα.

Περισσότερα προσεχώς με την δοκιμή διαρκείας.