Ο Σελαμέτ Μεχμέταϊ (Selamet Mehmetaj) πίνει την κόκα κόλα του και μιλά ήρεμα για την επιχείρηση αξίας εκατομμυρίων λιρών του. Ο «βαρόνος των ναρκωτικών», η Mercedes-Benz των 50.000 λιρών του οποίου χωρίς μπροστινή πινακίδα είναι παρκαρισμένη εκεί κοντά. Ο ίδιος έχει συμφωνήσει να συναντήσει πιθανούς νέους πελάτες, οι οποίοι επικοινώνησαν μαζί του μέσω μιας ανώνυμης σελίδας στο Instagram που διαφημίζει αυτό που κάνει.

Η συνάντηση γίνεται στο Λονδίνο και ο 28χρονος μιλά για τις ποσότητες ναρκωτικών με τις οποίες προμηθεύει διακινητές σε όλο το Ηνωμένο Βασίλειο, με 2.500 φυτά κάνναβης υψηλής αντοχής, όπως σημειώνει σε δημοσίευμά της η Daily Mail.

Ξεκαθαρίζει ακόμη ότι όσοι τολμούν να βρεθούν απέναντί του το πληρώνουν, ενώ καυχιέται ότι έκοψε τα δύο δάχτυλα ενός πελάτη που δεν τον πλήρωσε και πήρε τα λεφτά του προτού κόψει ένα πόδι.

O «Διάβολος» και η σελίδα «Αλβανικό αίμα»

Είναι «Ο Διάβολος», όπως τον αποκαλεί το δημοσίευμα, σύμφωνα με το οποίο στη σελίδα του με τον τίτλο «Αλβανικό αίμα», ο Mehmetaj έδειχνε την… επιχείρησή του, ενθαρρύνοντας νέους πελάτες να έρθουν σε επαφή.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα, το Instagram αφαίρεσε τη σελίδα μετά από επικοινωνία από τη Daily Mail. Όσο όμως η σελίδα ήταν στον «αέρα», δημοσιογράφοι του βρετανικού μέσου παρίσταναν τους πελάτες και επικοινώνησαν μέσω της ιστοσελίδας κοινωνικής δικτύωσης.

Ο Mehmetaj τους συνάντηση κοντά στο σπίτι του. Στη διάρκεια της συνάντησης άρχισε να καυχιέται ότι γλίτωσε από τις κατηγορίες για οπλοκατοχή παρά το γεγονός ότι ένα ρωσικό όπλο είχε βρεθεί από την αστυνομία, το οποίο είχε μεταφερθεί λαθραία από την Αλβανία και το είχε κρύψει στο αυτοκίνητό του. Όπως είπε, ο δικηγόρος του είχε ετοιμάσει μια ιστορία, σύμφωνα με την οποία το όπλο δεν ήταν δικό του.

Ο ίδιος γελούσε καθώς περιέγραφε ότι η αστυνομία δεν βρήκε την κοκαΐνη, την κάνναβη και τις σφαίρες όταν έκανε έφοδο στο διαμέρισμά του, γιατί δεν έψαξαν στο ένα δωμάτιο.

Ο Mehmetaj, ο οποίος κατάγεται από την αλβανική πόλη Τροπόγια, έχει δημιουργήσει μια επιχείρηση διακίνησης ναρκωτικών, η οποία ανθεί στη Βρετανία και την προωθεί μέσω των social media, τονίζει η Daily Mail