Η εταιρία μάρκετινγκ Versa εγκαινίασε το μέτρο της τεταρτιάτικης αργίας πριν από 12 μήνες και πλέον είναι σε θέση να πει πως η κίνηση απέδωσε και με το παραπάνω.

Τα έσοδά της αυξήθηκαν κατά 50% σχεδόν και τα κέρδη της τριπλασιάστηκαν μέσα σε έναν χρόνο, χωρίς να υπονομευτεί μάλιστα η ομαλή λειτουργία της. Κάθε άλλο.

Οι υπάλληλοι της Versa δεν προσέρχονται στο γραφείο τις Τετάρτες ούτε κάνουν δουλειά από το σπίτι, φτάνει βέβαια να βγαίνει η δουλειά του καθενός στις 4 εργασιακές μέρες της εβδομάδας. Και συνήθως βγαίνει.

Η εταιρία έχει πειραματιστεί με ευέλικτα ωράρια εργασίας και στο παρελθόν, τώρα όμως βρήκε τη συνταγή της επιτυχίας.

«Όταν ξεκίνησα την εταιρία πριν από 10 χρόνια, αναγνώρισα πως υπήρχε αυτό το πρόβλημα», δήλωσε η γενική διευθύντρια της Versa, Kath Blackham, στο Business Insider Australia, «από την αρχή, δοκίμασα πολλές ευέλικτες μορφές απασχόλησης και καταλήξαμε σε μια κατάσταση όπου είχαμε τόσους πολλούς ανθρώπους να παίρνουν ρεπό σε διαφορετικές μέρες και έγινε αδύνατο».

Κι έτσι αποφάσισε να παίρνουν όλοι ρεπό την ίδια μέρα, την Τετάρτη, ώστε να απλοποιηθούν τα πράγματα και να μη λείπει κόσμος από meetings και ραντεβού με πελάτες.

«Ξεκαθαρίσαμε σε όλους ότι αν σταματήσει να δουλεύει, τότε θα σταματήσουμε να το κάνουμε, κι αυτό δίνει κίνητρα στους ανθρώπους να το κάνουν να δουλεύει», λέει για το αντισυμβατικό μέτρο εταιρικής λειτουργίας. Για την ίδια την Blackham δεν είναι βέβαια καθόλου ριζοσπαστική η ιδέα, όσο βγαίνει η δουλειά, λέει χαρακτηριστικά, ποιος νοιάζεται για το πόσο δουλεύει κάποιος;

Η Versa εφάρμοσε το μέτρο και στα τρία γραφεία της (σε Μελβούρνη, Σίδνεϊ και Σιγκαπούρη) και είδε αντίστοιχες αυξήσεις στους δείκτες παραγωγικότητας και επίδοσης.

«Κάνει τους ανθρώπους μου τόσο πολύ χαρούμενους και υγιείς», λέει η ίδια περιχαρής. Εξίσου χαρούμενη κάνει και τη διοίκηση βέβαια, καθώς βλέπει έσοδα και κέρδη να αυξάνονται με γοργούς ρυθμούς…