Ο ιδιοκτήτης ενός εστιατορίου στο Ιλινόις καταγράφηκε σε βίντεο να ακολουθεί έναν πελάτη στον δρόμο και να τον επιπλήττει, εξοργισμένος επειδή δεν άφησε φιλοδώρημα για γεύμα αξίας 20 δολαρίων.
Το περιστατικό σημειώθηκε έξω από το εστιατόριο Table to Stix στο κέντρο του Έβανστον το Σάββατο 19 Απριλίου, όταν ο ιδιοκτήτης Κένι Τσου μετέτρεψε τον ήσυχο δρόμο σε πεδίο μάχης, τρέχοντας πίσω από τον πελάτη σε σκηνές που καταγράφηκαν σε ένα – πλέον- viral βίντεο, σύμφωνα με την nypost.
Ο Τσου καταδίωξε τον άγνωστο άνδρα, ο οποίος πλήρωσε 20 δολάρια για έναν λογαριασμό 19,89 δολαρίων, χωρίς να αφήσει φιλοδώρημα, βρίζοντάς τον. Ο πελάτης, ξαφνιασμένος, τον ρώτησε γιατί τον ακολουθεί, με τον Τσου να απαντά: «18%», αναφερόμενος στο ποσοστό φιλοδωρήματος που θεωρούσε ότι έπρεπε να λάβει.
«Πλήρωσα για το φαγητό μου. Σου έδωσα 20 δολάρια. Δεν μπορείς να χρεώσεις περισσότερα απ’ όσα κοστίζει, οπότε τι εννοείς;» απάντησε ο πελάτης, ενώ ο Τσου συνέχιζε να τον ακολουθεί. Καθώς η ένταση αυξανόταν, ο πελάτης απαίτησε να απομακρυνθεί βρίζοντας και λέγοντας: «Αν θες να κάνεις κάτι, κάλεσε την αστυνομία».
Ο Τσου συνέχισε να τον προσβάλει και να απειλεί ότι θα καλέσει την αστυνομία, με τον πελάτη να του απαντά: «Πλήρωσα το φαγητό μου. Σου έδωσα 20 δολάρια. Δεν είμαι νομικά υποχρεωμένος να σου δώσω φιλοδώρημα».
Ο εξαγριωμένος Τσου φώναξε: «Θα σε δείρω, γ…..», ενώ συνέχισε: «Βούλωσέ το! Πώς να πληρωθεί το προσωπικό μου; Θα σε πλακώσω!»
Από το εστιατόριο υψηλών κριτικών στο κυνηγητό των πελατών
Το Table to Stix, που μέχρι πρότινος είχε εξαιρετικές κριτικές για τις ιαπωνικές του γεύσεις και τη ζεστή ατμόσφαιρα, έγινε στόχος διαμαρτυριών και καταιγισμού αρνητικών κριτικών, καθώς το βίντεο ξεπέρασε τις 1,3 εκατομμύρια προβολές στο X και το Instagram. Πολλοί σχολίασαν πως το περιστατικό αντανακλά ρατσιστική παρενόχληση με βάση το χρώμα του πελάτη.
Το Σάββατο, ο Τσου απολογήθηκε δημόσια έξω από το κατάστημά του: «Ήταν μια στιγμή όπου έχασα την ψυχραιμία μου και για την οποία έχω βαθιά μετανιώσει. Ξεπέρασα κατά πολύ τα όρια του σεβασμού και της ευπρέπειας». Έπειτα από την αρνητική δημοσιότητα, η πλατφόρμα Yelp “πάγωσε” τη σελίδα του εστιατορίου λόγω πλημμύρας αρνητικών σχολίων, ενώ ο Τσου διέκοψε τη λειτουργία της τηλεφωνικής γραμμής και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης του καταστήματος.
Σε μια προσπάθεια συμφιλίωσης, έστειλε στον αδερφό του πελάτη το αγαπημένο του γεύμα μαζί με μια χειρόγραφη απολογία. «Ζήτησα να του μεταφέρει το μήνυμά μου και την ειλικρινή μου συγγνώμη», δήλωσε στο CBS News Chicago.
Ωστόσο, η Αστυνομία του Έβανστον επιβεβαίωσε ότι η υπόθεση παρενόχλησης βρίσκεται υπό διερεύνηση, ενώ οι κάτοικοι και φοιτητές του κοντινού Πανεπιστημίου Northwestern συνεχίζουν να μποϊκοτάρουν το κατάστημα. Όταν ρωτήθηκε μετά το περιστατικό γιατί δεν άφησε φιλοδώρημα, ο πελάτης απάντησε ξεκάθαρα: «Α, απλώς δεν ήθελα».