Η AirHelp, η εταιρεία που βοηθά τους ταξιδιώτες να διεκδικήσουν τα νόμιμα δικαιώματά τους με επενδυτή την Y Combinator, ανακοίνωσε σήμερα την AirHelp Score κατάταξης των αεροπορικών εταιρειών για την άνοιξη του 2017 και την εναρκτήρια βαθμολογία για τα αεροδρόμια. Η αεροπορική εταιρεία Singapore Airlines που εδρεύει στη Σιγκαπούρη και το αεροδρόμιο Singapore Changi Airport διεκδικούν τις πρώτες θέσεις ανάμεσα στις αεροπορικές και τα αεροδρόμια, αντίστοιχα, στην πέμπτη αξιολόγηση AirHelp Score από τότε που η εταιρεία ξεκίνησε τις αξιολογήσεις το 2015.
Εδώ η λίστα:
10 χειρότερα αεροδρόμια
- Κουβέιτ – 5.02
- Λονδίνο Γκάτγιουκ – 5.38
- Μάντσεστερ – 5.43
- New Jersey – 5.92
- Εδιμβούργο – 6.1
- Μουμπάι – 6.21
- Ντουβάι – 6.24
- Μπανκόνγκ -6.3
- Δελχί- 6.31
- Λος Άντζελες – 6.38
10 καλύτερα αεροδρόμια
- Σιγκαπούρη – 9.07
- Μόναχο – 8.66
- Χονκ Κονγκ – 8.42
- Κοπενχάγη – 8.04
- Ελσίνκι – 8.03
- Κεντάκι – 7.94
- Μπαρτσελόνα – 7.90
- Μαδρίτη – 7.81
- Όκλαντ – 7.8
- Φρανκφούρτη – 7.76
«Καθώς η αγορά γίνεται ολοένα και πιο κορεσμένη, οι νικητές στην κούρσα των αεροπορικών ταξιδιών θα είναι εταιρείες που εκπληρώνουν τις υποσχέσεις τους τόσο στο έδαφος, όσο και κατά τη διάρκεια αλλά και μετά την ολοκλήρωση της πτήσης. Οι καταναλωτές περισσότερο από ποτέ επιζητούν ποιοτική εξυπηρέτηση, και συγχαίρουμε τη Singapore Airlines και το Changi Airport που έθεσαν στη βιομηχανία τα πρότυπα για τη σωστή εξυπηρέτηση του καταναλωτή», δήλωσε ο CEO και co-founder της AirHelp, Henrik Zillmer.