Οι επισκέπτες της έκθεσης Xenia 2019, που θα πραγματοποιηθεί 23-25 Νοεμβρίου στο Metropolitan Expo, θα έχουν την ευκαιρία να ακούσουν τους ειδικούς πάνω σε μια σειρά θεμάτων αιχμής σε ένα ειδικά διαμορφωμένο stage 100 τ.μ., στο Hall 1.

Δίπλα ακριβώς από το HOTEL MEGATRENDS project, σε ειδικά διαμορφωμένο stage 100 τ.μ., θα πραγματοποιηθούν εξειδικευμένες ομιλίες και συζητήσεις σημαντικών προσωπικοτήτων της τουριστικής βιομηχανίας από την Ελλάδα και το εξωτερικό.

Στόχος η κατάθεση εμπειριών και απόψεων οι οποίες μπορούν να επηρεάσουν σημαντικά το μέλλον και να συμβάλλουν ουσιαστικά στον δημιουργικό ανασχεδιασμό του ελληνικού τουριστικού προϊόντος.

Και τις τρείς ημέρες των σεμιναρίων και εισηγήσεων των Hotel Megatrends Talks θα παρουσιαστούν ενδιαφέροντα θέματα σε σχέση με τo Design, την Αρχιτεκτονική, το Wellbeing, την Αειφορία και την Τεχνολογία.

Οι θεματικοί άξονες πάνω στους οποίους θα αναπτυχθούν οι εισηγήσεις θα είναι οι εξής:

  • Hospitality Design Trends: Πως οι σύγχρονες τάσεις αρχιτεκτονικής, διακόσμησης και design επηρεάζουν το μέλλον ξενοδοχείων και τουριστικών καταλυμάτων.
  • Hospitality Technology Trends: H απαραίτητη υιοθέτηση των νέων τεχνολογικών τάσεων από τις επιχειρήσεις του τουριστικού κλάδου ως στρατηγική πρόκληση.
  • Hospitality Wellbeing Trends: Πώς ακολουθώντας και εισάγοντας διεθνείς wellbeing πρακτικές, θα κάνετε τους πελάτες σας ευτυχισμένους.
  • Hospitality Investment Trends: Επενδυτικές τάσεις στις μεσογειακές τουριστικές αγορές και πως αυτές εμπνέουν τις τουριστικές επενδύσεις στην χώρα μας.

Δείτε αναλυτικά την θεματολογία των Hotel Megatrends Talks

23/11/2019

  • 11.30- 12.45: HOTEL DESIGN – Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΩΝ ΥΛΙΚΩΝ: Στελέχη εταιριών τα οποία εκπροσωπούν διαφορετικούς κόσμους υλικών, παρουσιάζουν case studies εφαρμογών προσεγγίζοντας παράλληλα μεταβλητές όπως αρχιτεκτονική, design, αειφορία, εξοικονόμηση ενέργειας, wellbeing. Στη συνέχεια συζητούν και αναλύουν τις απόψεις τους.
  • 13.00-14.00: HOTEL PRE-OPENING MARKETING: Η σημαντικότητα οργάνωσης και εφαρμογής ενός στρατηγικού πλάνου marketing πριν ακόμη ολοκληρωθεί η κατασκευή ενός ξενοδοχείου!
  • 14.15-15.30: BEAUTY & TECHNOLOGY:  Η τεχνητή νοημοσύνη στην υπηρεσία της ομορφιάς. Αλγόριθμοι για προσωποποιημένα προϊόντα. Εναρμόνιση των σύγχρονων λιανικών πωλήσεων της ευρύτερης αγοράς με την ξενοδοχειακή επιχείρηση.
  • 15.30- 16.30: Keynote Speech: ALL ABOUT HOSPITALITY DESIGN: H Κωνσταντίνα Τσουτσίκου Creative Director στην Hirsch Bedner Associates (HBA) London studio, παρουσιάζει μέσα από την εμπειρία και διαδρομή της, όλα όσα πρέπει να γνωρίζουμε για το Hospitality Design σε διεθνές επίπεδο αλλά και το πώς οι έλληνες επιχειρηματίες του κλάδου θα πρέπει να κινηθούν επενδυτικά τα επόμενα χρόνια προσελκύοντας αυτό που αποκαλούμε «ποιοτικό τουρισμό» και δημιουργώντας ξεχωριστές εμπειρίες.
  • 16.45- 18.00: HOTEL DESIGN- OPPORTUNITIES DESIGN: Οι τιμώμενοι αρχιτέκτονες και σχεδιαστές του φετινού Hotel Megatrends project περιγράφουν το πώς ο σχεδιασμός ενός ξενοδοχείου συνδέεται με τον σχεδιασμό νέων ευκαιριών για τον τουρισμό συνολικά.

24/11/2019

  • 11.30- 12.45: WELLNESS & ARCHITECTURE: Η αποτύπωση της ευεξίας στην αρχιτεκτονική. Πέρα από την περιβαλλοντολογική αποτύπωση. Ανάδειξη της ψυχής ενός τόπου!
  • 13.00- 14.15: BOUTIQUE HOTELS TREND: Μια συνεχώς αναπτυσσόμενη τάση η οποία αλλάζει και αναδιαμορφώνει τον αστικό τουρισμό
  • 14.30- 15.45: HOTEL KITCHEN DESIGN: Σχεδιάστε την σωστά! Σχεδιάζοντας σωστά την κουζίνα του ξενοδοχείου σας θα εμπνεύσετε προσωπικό και σεφ απογειώνοντας κατ’ επέκταση την εμπειρία των πελατών σας.
  • 16.00- 17.15: FITNESS & NUTRITION: Είμαστε ότι τρώμε. Τεχνολογία εν κινήσει. Γεφυρώνοντας το κενό ανάμεσα στην άθληση και την υγεία. Πως μια τέτοια φιλοσοφία μπορεί να υιοθετηθεί από ή εφαρμοστεί σε ένα ξενοδοχείο. WELLNESS TIME: 10minutes for guided Yoga & Fitness instructions*

25/11/2019

  • 12.00- 13.15: ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ: Θέμα (ΤΒΑ)
  • 13.30- 14.30: ECO HOTELS- ECO MARKETING: Cases studies and revenue
  • 14.45- 16.00: ΠΡΟΛΗΨΗ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΥΓΕΙΑΣ: Ιατρικά κέντρα ευεξίας και ιαματικές πηγές, μοχλός ανάπτυξης ενός υβριδικού μοντέλου: Από την υγεία, στην ευεξία, στην ευζωία, στην ευτυχία. Πώς η περιοχή μπορεί να γίνει «Destination».