Οι χορηγίες στο Instagram είναι ένα από τα βασικά εργαλεία ενός influencer, με την ίδια την πλατφόρμα να προσπαθεί βοηθήσει ως προς αυτό το κομμάτι, στοχεύοντας στα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα για τους δημιουργούς περιεχομένου (content creators).

Συγκεκριμένα, ανακοίνωσε τη δημιουργία νέων εργαλείων που θα φέρουν σε επικοινωνία δημιουργούς περιεχομένου και χορηγούς. Αυτά τα εργαλεία θα επιτρέψουν στους creators να εκφράσουν την επιθυμία συνεργασίας για τα brands που ενδιαφέρονται, ενώ και τα brands θα μπορούν να αναζητήσουν creators που ταιριάζουν στην εικόνα τους.

Το Instagram εργάζεται επίσης σε ένα ξεχωριστό inbox μηνυμάτων για χορηγούς, για να είναι ευκολότερο για τους creators να αναγνωρίζουν μηνύματα που αφορούν συνεργασίες και να μη χάνονται στα πολλά μηνύματα που πιθανόν να λαμβάνουν.

Όλα τα εργαλεία αυτά είναι στα πρώιμα στάδια ανάπτυξης και διατίθενται σε πολύ περιορισμένο αριθμό creators και brands στα πλαίσια των δοκιμών, αναμένεται όμως να φτάσουν σε περισσότερους στο άμεσο μέλλον.