To YouTube συνεργάζεται με τους Ashton Kutcher, Amy Poehler, Shaq, IGN, The Wall Street Journal και δεκάδες άλλους για να ξεκινήσουν νέα κανάλια με HD βίντεο.

Τα κανάλια, τα οποία είναι στα σκαριά εδώ και μήνες, αποτελούν ένα μεγάλο και με ρίσκο παιχνίδια για την εταιρεία ώστε να πάρει το περιεχόμενο στους διακομιστές τους. Η Google (ιδιοκτήτρια του YouTube) προχώρησε σε δαπάνες, σύμφωνα με πληροφορίες, που αγγίζουν τα 100 εκατομμύρια δολάρια για να εξασφαλίσει τις συμφωνίες από τα αρχικά κανάλια.

«Το πρώτο από αυτά τα νέα πρωτότυπα κανάλια θα εμφανιστεί στο YouTube τον επόμενο μήνα και τα υπόλοιπα θα αρχίζουν να κάνουν την εμφάνισή τους όλον τον επόμενο χρόνο», δήλωσε η Global Head of Content Partnerships του YouTube σε ένα blog post. «Θα είναι στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε Διαδίκτυο-συνδεδεμένη συσκευή, οπουδήποτε στον κόσμο, με όλα τα κοινωνικά χαρακτηριστικά διαδραστικότητας του YouTube».

Τα κανάλια θα στηρίζονται από μία σειρά προσωπικοτήτων που περιλαμβάνει τις Madonna (DanceOn), Shaq (The Comedy Shaq Network), Ραιαν Γουίλσον (SoulPancake), Ashton Kutcher (Katalyst Thrash Lab) και Deepak Chopra (Generate The Chopra Well). Οι συνεργασίες όμως του YouTube δεν αφορούν μόνο διασημότητες αλλά είναι περισσότερο διευρυμένες όπως: WWE, WSJ, The Onion, SB Nation, Demand Media, CafeMom, TED, IGN, Slate, Bleacher Report, InStyle Magazine και Lionsgate, οι οποίοι θα τροφοδοτούν τα νέα κανάλια με υλικό.

Δεν είναι μυστικό ότι η Google εδώ και καιρό προσπαθεί να αναβαθμίσει το περιεχόμενό του σε κάτι περισσότερο από βίντεο με γάτες σε αστεία περιστατικά… Με αυτές τις κινήσεις θέτει τα θεμέλια για μία συνδρομητική τηλεόραση, το κατά πόσο θα ευοδώσουν τα σχέδια της Google σε αυτό τον τομέα θα το δούμε σε λίγο καιρό, από την απήχηση που θα έχουν αυτά.

Πηγή: proho.gr