Μετά από σχεδόν δέκα χρόνια, η Google ανανεώνει το λογότυπό της, φέρνοντας μια πιο σύγχρονη και κομψή εκδοχή του χαρακτηριστικού «G».
Η νέα σχεδίαση ενσωματώνει μια διαβάθμιση των χαρακτηριστικών χρωμάτων της εταιρείας -κόκκινο, κίτρινο, πράσινο και μπλε- δημιουργώντας μια ομαλή μετάβαση μεταξύ τους.
Η αλλαγή αυτή, αν και διακριτική, ενισχύει την οπτική συνοχή της εταιρείας και φέρνει το λογότυπο πιο κοντά στην αισθητική του νέου σχεδιασμού του Gemini. Μέχρι στιγμής, η ανανέωση έχει εφαρμοστεί στις συσκευές iOS και Pixel, ενώ οι εκδόσεις του λογότυπου σε άλλες πλατφόρμες παραμένουν αμετάβλητες.
Όπως αναφέρει το The Verge, η τελευταία σημαντική αλλαγή στο λογότυπο της Google έγινε τον Σεπτέμβριο του 2015, όταν η εταιρεία ανανέωσε τη γραμματοσειρά της με μια πιο σύγχρονη sans-serif. Εκείνη τη φορά, παρουσιάστηκε, επίσης, ένα νέο σχέδιο για το λογότυπο «G», το οποίο ενσωμάτωνε τα χαρακτηριστικά χρώματα του brand.
Αν και η αλλαγή αυτή είναι πιο διακριτική, το νέο λογότυπο με τη διαβάθμιση των χρωμάτων ευθυγραμμίζεται με την αισθητική που χρησιμοποιεί η Google στο σχεδιασμό του λογότυπου Gemini.
Το «G» εξακολουθεί να εμφανίζεται με διακριτά όρια μεταξύ των χρωμάτων στο διαδίκτυο και σε άλλες συσκευές Android.