Συνδρομητές της ΝOVA από το το μεσημέρι της Κυριακής (10/12/2023) ανέφεραν πως δεν μπορούσαν να δεχθούν κλήσεις και sms από άλλα δίκτυα. Στην πρώτη της ενημέρωση, η NOVA ανέφερε πως γινόντουσαν οι απαραίτητες ενέργειες προκειμένου να επιλυθεί το τεχνικό ζήτημα που είχε προκύψει.

Στη νέα της ανακοίνωση, η NOVA σημειώνει πως το τεχνικό πρόβλημα επιλύθηκε ενώ οι επηρεαζόμενοι πελάτες συμβολαίου θα λάβουν δωρεάν απεριόριστη ομιλία, δεδομένα και sms για 7 ημέρες, ενώ οι πελάτες καρτοκινητής θα λάβουν δωρεάν απεριόριστη ομιλία, δεδομένα και 10.000 sms για 7 ημέρες.

Επίσης, στην ανακοίνωση τονίζεται πως διερευνούν το τεχνικό θέμα που προέκυψε λαμβάνοντας τα απαιτούμενα μέτρα προς αποφυγή παρόμοιου προβλήματος στο μέλλον.

Η ανακοίνωση της NOVA αναφέρει: Χθες μέρος της πελατειακής μας βάσης κινητής τηλεφωνίας αντιμετώπισε τεχνικά προβλήματα στη λήψη κλήσεων και sms. Επιλύσαμε το τεχνικό πρόβλημα το συντομότερο δυνατό ζητώντας συγγνώμη για την ταλαιπωρία που προκλήθηκε. Οι επηρεαζόμενοι πελάτες μας συμβολαίου θα λάβουν δωρεάν απεριόριστη ομιλία, δεδομένα και sms για 7 ημέρες, ενώ οι πελάτες καρτοκινητής θα λάβουν δωρεάν απεριόριστη ομιλία, δεδομένα και 10.000 sms για 7 ημέρες. Αυτά έρχονται επιπλέον της δωρεάν πρόσβασης στην EON που προσφέρει η Nova σε όλους στην Ελλάδα για ένα μήνα. Διερευνούμε το τεχνικό θέμα που προέκυψε λαμβάνοντας τα απαιτούμενα μέτρα προς αποφυγή παρόμοιου προβλήματος στο μέλλον.