Θύμα απατεώνων έπεσε μία επαγγελματίας στη Ρόδο, που είδε να κάνουν φτερά μέσα από το λογαριασμό της 12.500 ευρώ.

Το θύμα έχει ήδη ενημερώσει δύο τράπεζες και χθες, συνοδευόμενη από τον δικηγόρο της, υπέβαλε μήνυση κατ’ αγνώστων στην Υποδιεύθυνση Ασφαλείας Ρόδου.

Στις 16 Φεβρουαρίου η ελεύθερη επαγγελματίας έλαβε ένα μήνυμα στο κινητό τηλέφωνο της από τον φερόμενο ως WINBANK.GR αποστολέα που ανέφερε αυτολεξεί τα εξής: ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΘΕΙ ΥΠΟΠΤΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ: win-bankgr.com/help/sgi.

Μπήκε μέσω του κινητού της στον παραπάνω σύνδεσμο, νομίζοντας ότι επρόκειτο για το e-banking της τράπεζας Πειραιώς και μεταφέρθηκε σε ένα περιβάλλον που ήταν πανομοιότυπο με αυτό της τράπεζας. Έβαλε όνομα χρήση και κωδικό προκειμένου να ελέγξει την υποτιθέμενη παράνομη δραστηριότητα στον λογαριασμό της.

Με την σύνδεση αυτή διαπίστωσε ότι φαίνονταν όλες οι συναλλαγές που είχε πραγματοποιήσει μέσω του ίντερνετ με αποτέλεσμα να μην υποψιαστεί ότι επρόκειτο για απάτη αναφέρει η Δημοκρατική.

Διαπίστωσε ότι χωρίς την δική της συναίνεση είχαν μεταφερθεί 12.500 ευρώ την ίδια ημέρα και χωρίς να αναφέρεται η ακριβής ώρα της συναλλαγής!

Τα χρήματά της μεταφέρθηκαν ειδικότερα σε τραπεζικό λογαριασμό της τράπεζας Alpha Bank που είχε ανοιχτεί σε υποκατάστημα στην Αττική με δικαιούχο έναν Έλληνα. Αμέσως έσπευσε να ακυρώσει την συναλλαγή και ηλεκτρονικά μέσω του site της Πειραιώς και τηλεφωνικά με την εξυπηρέτηση πελατών της τράπεζας. Έλαβε μάλιστα μήνυμα επιβεβαίωσης από την τράπεζα Πειραιώς ότι η ακύρωση της συναλλαγής εκτελέστηκε επιτυχώς.

Αφού έγιναν όλα τα απαραίτητα, όπως της συνέστησε η τράπεζα (ακύρωση καρτών, αλλαγές κωδικών και user name κλπ) ενημερώθηκε ότι πλέον δεν υπάρχει άλλη ενέργεια που μπορεί να κάνει και επαφίεται στην άλλη τράπεζα η επιστροφή των χρημάτων της.

Ο διευθυντής του υποκαταστήματος της τράπεζας που μεταφέρθηκαν την ενημέρωσε ότι πρέπει να υποβάλει καταγγελία στην Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος και να προσκομίσει το αντίγραφο και στις δύο συναλλασσόμενες τράπεζες.

Επίσης, σύμφωνα με την Δημοκρατική, την ενημέρωσαν από την εξυπηρέτηση πελατών ότι θα επικοινωνήσει με τον πελάτη της μόλις λάβει το αντίγραφο της καταγγελίας αλλά είναι στη διάθεση του πελάτη της αν θα επιστραφούν τα χρήματα ή όχι.