Σε ελλιπή εκπαίδευση και υπερβολική ταχύτητα οφείλονται οι περισσότεροι θάνατοι αστυνομικών που υπηρετούν στην ομάδα ΔΙ.ΑΣ., όπως αναφέρουν πηγές της ΕΛ.ΑΣ.

Τα τελευταία παραπάνω από δύο χρόνια που λειτουργεί η ομάδα, την οποία έφτιαξε ο τότε υπαρχηγός της ΕΛ.ΑΣ., Γιάννης Ραχωβίτσας, έχουν σημειωθεί πάρα πολλά τροχαία ατυχήματα που είχαν ως αποτέλεσμα τον θανάσιμο τραυματισμό επτά αστυνομικών αλλά και τους εκατοντάδες τραυματισμούς άλλων συναδέλφων τους.

Είναι χαρακτηριστικό ότι μέσα σε λίγους μήνες έχασαν τη ζωή τους τρεις αστυνομικοί που υπηρετούν στη συγκεκριμένη Υπηρεσία.

Συγκεκριμένα, στις 2 Μαΐου 2012 τραυματίστηκαν σοβαρά δύο ένστολοι στη διάρκεια καταδίωξης ύποπτου οχήματος στην Πέτρου Ράλλη. Η μοτοσικλέτα στην οποία επέβαιναν συγκρούστηκε με φορτηγό, βγήκε από το δρόμο και χτύπησε πάνω στη μπάρα.

Στις 17 Ιουνίου την τελευταία του πνοή άφησε ένας 30χρονος αστυνομικός της ομάδας, έπειτα από σύγκρουση με Ι.Χ. που οδηγούσε αθίγγανος, στο Ζεφύρι.

Χθες τα ξημερώματα σκοτώθηκαν στη συμβολή των οδών Μιχαλακοπούλου με τη Μεσογείων οι Νίκος Πιτερός, 31 ετών και Θανάσης Τριμπόνιας, 27 ετών από το Άργος που ήταν και πολύ καλοί φίλοι.

Χαρακτηριστικό του φόβου που εκφράζουν οι αστυνομικοί για τους κινδύνους που κρύβονται στην άσφαλτο είναι ότι στις 18 Μαΐου το Σωματείο Ειδικών Φρουρών είχε επισημάνει με επιστολή του προς το αρχηγείο της ΕΛ.ΑΣ. ότι «η καθημερινότητα αναδεικνύει με τον πιο τραγικό τρόπο ένα πολύ τρωτό σημείο της λειτουργίας της ΔΙ.ΑΣ., τα τροχαία ατυχήματα και τις δεκάδες των συναδέλφων που τραυματίζονται σε καθημερινή βάση».

Όπως λέει πάντως στο newsbeast.gr ο πρόεδρος του Σωματείου Ειδικών Φρουρών, Βασίλης Ντούμας, θα πρέπει η Υπηρεσία τους να είναι πιο προσεκτική και να προσπαθεί να επιλύσει τα όποια προβλήματα υπάρχουν. «Καταρχάς να πούμε συλλυπητήρια στις οικογένειες των δύο συναδέλφων», λέει.

Και αναφέρει ότι: «πολλά λάθη γίνονται λόγω απροσεξίας και υπερβολικής ταχύτητας. Γι’ αυτό θα πρέπει οι αστυνομικοί να ελέγχονται σε θέματα εκπαίδευσης και σε θέματα εποπτείας. Η Υπηρεσία δεν πρέπει να επιτρέπει τις μεγάλες ταχύτητες και κάποιους που βλέπει πιο επιπόλαιους ή να τους περνάει από εκπαίδευση ή να τους διώχνει», καταλήγει.