Η δικτυακή διασύνδεση όλων αποδίδει απρόσμενα αποτελέσματα αν έχεις υπομονή και κυρίως αν ξέρεις σε ποια γωνιά να ψάξεις.

Για παράδειγμα κάποιος αετομάτης από το Australian Motorcycle News μπόρεσε να βρει τα (ή σκόνταψε κατά λάθος στα) έγγραφα με τα οποία η Suzuki αιτείται στην Αυστραλία πατέντες σχετικές με το αναμενόμενο δικό της supersport… τσέπης, το GSX-R 250.

Αυτή είναι η πρώτη, κάπως αργοπορημένη, σύγχρονη προσπάθεια της ιαπωνικής εταιρείας στην κατηγορία. Παρότι η σχετική φημολογία κυκλοφορεί εδώ και πολλούς μήνες η μοτοσυκλέτα δεν έχει εμφανιστεί ως φωτογραφία ή σχέδιο πουθενά.

Μέχρι τώρα. Από τα σχέδια που βλέπουμε, γίνεται αντιληπτό πως η μοτοσυκλέτα φορά συμβατικό πιρούνι, κάτι μάλλον αναμενόμενο καθώς είναι ο κανόνας στο ¼ του λίτρου, με εξαίρεση το νέο Honda CBR 250 RR και τα αντίστοιχα ΚΤΜ.

Το GSX-R αναφέρεται σαν μεν 250 αλλά δεν είναι βέβαιο πως αυτός θα είναι ο τελικός κυβισμός του. Η κατηγορία γίνεται όλο και πιο ανταγωνιστική και ήδη οι κινητήρες έχουν ξεπεράσει τα 300 κυβικά, στην προσπάθεια των εταιρειών να αποσπάσουν το στέμμα των επιδόσεων.

Συνολικά πάντως οι αναλογίες και η εμφάνιση αντικατοπτρίζουν εκείνες των μεγάλων GSX-R και ειδικότερα του νέου GSX-R1000, το οποίο είδαμε πέρσι σαν πρωτότυπο και περιμένουμε να εμφανιστεί σαν μοντέλο 2017.

Οι πληροφορίες λένε πως κινητήρια μονάδα δεν θα είναι ο δικύλινδρος του GW 250 Inazuma, ο οποίος με τις υποτετράγωνες διαστάσεις του είναι ιδανικός για commuting, αλλά όχι για σπιρτόζικη οδήγηση. Από την άλλη δεν περιμένουμε επίσης ότι η Suzuki θα εμπλακεί στον αγώνα για τις καλύτερες επιδόσεις της κατηγορίας.

Αν μάς επιτραπεί μια πρόβλεψη, το μικρότερο GSX-R θα είναι το αντίστοιχο του Honda CBR 250 R όσον αφορά τις επιδόσεις και άρα αρκετά πιο πίσω από τα Honda CBR 250 RR και KTM RC 390.

Σύντομα θα γνωρίζουμε…

2017-Suzuki-GSX-R250-01 2017-Suzuki-GSX-R250-02 2017-Suzuki-GSX-R250-03

Θανάσης Χούντρας