Ξεπερνά το 50%, φέτος, η πτώση του τζίρου των διαφημιστικών επιχειρήσεων και των επιχειρήσεων επικοινωνίας, μελών της ΕΕΔΕΒΕ, στη Β. Ελλάδα, λόγω της οικονομικής κρίσης, ενώ μέσα στο χρόνο που μας πέρασε έκλεισαν δέκα βορειοελλαδικές επιχειρήσεις του κλάδου, οι πέντε εξ αυτών στη Θεσσαλονίκη.

Αυτό δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος της Ένωσης Επιχειρήσεων Διαφήμισης και Επικοινωνίας Βορείου Ελλάδος, Ντίνος Κωστόπουλος, στο περιθώριο της γιορτής επικοινωνίας και διαφήμισης, με αφορμή τα σαράντα πέντε χρόνια του κλάδου στη χώρα μας.

«Το 2009 η πτώση του τζίρου ήταν κατά μέσο όρο 48% και το 2010, δυστυχώς, η πτώση του τζίρου υπερέβη το 50%. Τα δύο τρίτα του συνολικού τζίρου των επιχειρήσεων διαφήμισης και επικοινωνίας χάθηκε μέσα στη διετία, που σημαίνει ότι χάθηκε και από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης» τόνισε ο κ. Κωστόπουλος.

Η ΕΕΔΕΒΕ εκπροσωπεί εκατό επιχειρήσεις διαφήμισης και επικοινωνίας στη Β. Ελλάδα και οι επιπτώσεις από την απώλεια τζίρου των επιχειρήσεων αυτών έχουν σαν αποτέλεσμα το κλείσιμο αρκετών μικρών ιστορικών περιφερειακών εφημερίδων στον Βορειοελλαδικό χώρο, υπογράμμισε ο κ. Κωστόπουλος.

«Ιδιαίτερα πλήττονται οι διαφημιστικές επιχειρήσεις της ελληνικής περιφέρειας, γιατί ενώ με διάφορες οδηγίες της Ε.Ε. τα τελευταία πέντε χρόνια θα έπρεπε ένα 30% των κονδυλίων επικοινωνίας των κρατικών οργανισμών να οδεύσει στην περιφέρεια, αυτό δε συνέβη ούτε για το 4% και αυτό επιλεκτικά» πρόσθεσε ο πρόεδρος της ΕΕΔΕΒΕ.