Με τον καλύτερο τρόπο επέστρεψε το MasterChef στους τηλεοπτικούς δέκτες.

Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Niealsen, η πρεμιέρα του reality μαγειρικής σημείωσε το μεγαλοπρεπές  40% στο δυναμικό κοινό και 33,4% στο γενικό σύνολο. Αξίζει να σημειωθεί πως το μεγαλύτερο τέταρτο για την επιστροφή του ριάλιτι μαγειρικής του STAR άγγιξε το 44,8% στο δυναμικό κοινό.

Την ίδια ώρα στον ανταγωνισμό, με μεγαλύτερη σαφώς διάρκεια, το «Στην υγειά μας ρε παιδιά» στον ΣΚΑΪ σημείωσε ποσοστό 14,4% στο δυναμικό κοινό και 20% στο γενικό σύνολο. Η μουσική εκπομπή της ΕΡΤ, «Στα τραγούδια λέμε ναι» απέσπασε μερίδιο στην τηλεθέαση 2% στο δυναμικό κοινό και 5,5% στο γενικό σύνολο.

* Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.

TAGS