Στην 4η θέση της γενικής κατάταξης στο κοινό 18-54, βρέθηκε το OPEN τη Δευτέρα 13/7 και την Τρίτη 14/7 αφήνοντας πίσω ΣΚΑΪ και Mega.

Τη Δευτέρα ο μέσος όρος του Open στο δυναμικό κοινό ήταν 10,5% (ΣΚΑΙ 8,5%, Mega 7,5%, EΡΤ 2,8%).

Ποια προγράμματα βρέθηκαν σε υψηλές θέσεις

Τα προγράμματα που βρέθηκαν σε υψηλές θέσεις στον πίνακα τηλεθέασης ήταν το «Καλοκαίρι #Not» που ήταν πρώτο στη ζώνη μετάδοσής του με ποσοστό 19,3% στο δυναμικό κοινό και «Το Κόκκινο Ποτάμι», επίσης πρώτο στη ζώνη μετάδοσης με 19,9%.

Υψηλά ποσοστά κατέγραψε και η εκπομπή «Ώρα Ελλάδος» με 13,4% (μπροστά από την ενημερωτική εκπομπή Κοινωνία Ώρα Mega με 12,7%), ενώ ανοδικά κινήθηκε και το κεντρικό δελτίο, με μέσο όρο 9,8% στο δυναμικό κοινό και 10,9 στο σύνολο.

Την Τρίτη ο μέσος όρος του Open στο δυναμικό κοινό ήταν 8,8% (ΣΚΑΪ 8,3%, Mega 7,4%, EΡΤ 2,9%). Τα προγράμματα που βρέθηκαν ψηλά στον πίνακα τηλεθέασης στο δυναμικό κοινό ήταν η «Ώρα Ελλάδος» 12,3% (μπροστά από την Κοινωνία Ώρα Mega, 8,9%) και το «Καλοκαίρι #Not» με 14,5%, και πάλι πρώτο στη ζώνη μετάδοσής του.

Το Κεντρικό Δελτίο του καναλιού κατέγραψε μέσο όρο στο σύνολο 11,3% και στο δυναμικό κοινό 8,7% (μπροστά από ΣΚΑΪ 7,9% και Mega 6,3%).
Σημαντική άνοδο μόλις τη δεύτερη ημέρα της προβολής του είχε και η νέα μεσημεριανή εκπομπή «The Booth» που σημείωσε μέσο όρο τηλεθέασης στο δυναμικό κοινό 9,3% και 10,7 στις Γυναίκες 25-44, και φαίνεται να κερδίζει το τηλεοπτικό κοινό, σε μια πολύ δύσκολη ζώνη.

TAGS
Μάθετε πρώτοι τι συμβαίνει στην Ελλάδα και τον κόσμο στο Google News του Newsbeast. Ακολουθήστε το Newsbeast σε Instagram, Facebook και Twitter.