Τα νούμερα τηλεθέασης και η προτίμηση του κοινού αποτελούν το στόχο των υπευθύνων των καναλιών, καθώς τα υψηλότερα νούμερα τηλεθέασης μεταφράζονται και ως περισσότερα έσοδα στα ταμεία.

Τα κανάλια της Δημόσιας Τηλεόρασης, είθισται να είναι εκτός ανταγωνισμού αφού οι… χαμηλές πτήσεις των προγραμμάτων τους, τούς καθιστούσε μη ανταγωνιστικούς για τα ιδιωτικά κανάλια.

Αυτό όμως είναι κάτι που πρέπει να αλλάξει, σύμφωνα με τα όσα ανέφερε ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΡΤ Α.Ε. Γιώργος Γαμπρίτσος στη συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι της Τετάρτης.

Η ΕΡΤ και η νέα διοίκηση της, έχουν βάλει στοίχημα ένα μεγάλο στοίχημα για την επόμενη χρονιά, δηλαδή για το δεύτερο μισό της τηλεοπτικής σεζόν η οποία ξεκινάει στις αρχές του 2020.

Το στοίχημα αυτό αφορά τα νούμερα τηλεθέασης και ιδιαίτερα την προσέλκυση νεανικού κοινού (ηλικίας 15-24) το οποίο τη δεδομένη στιγμή είναι ιδιαίτερα χαμηλό.

Η νέα διοίκηση της ΕΡΤ έχει ρίξει στο τραπέζι όλα τα χαρτιά και πραγματοποιούνται έρευνες ώστε να εντοπιστούν τα προγράμματα που θα προσελκύσουν τους νεαρούς τηλεθεατές.

Με δεδομένη τη στροφή των τηλεθεατών στα ψηφιακά μέσα, οι άνθρωποι της ΕΡΤ, έχουν σκοπό να ενισχύσουν και τις διαδικτυακές πλατφόρμες όπως και τα social media.

Η φανερή προτίμηση των τηλεθεατών στο χώρο του internet και η δυνατότητα που τους δίνει να έχουν πρόσβαση στα προγράμματα ανά πάσα στιγμή, έχει ήδη αποτελέσει θέμα συζήτησης ανάμεσα στους διοικούντες την ΕΡΤ και ένας από τους άμεσους στόχους είναι όχι μόνο να αυξηθεί η παρουσία τους αλλά να αποτελέσουν και σοβαρό ανταγωνιστή για τα ιδιωτικά κανάλια.

Σοφία Πελεκάνου