Αν είναι μία εταιρία που παίζει στα δάχτυλα τη στρατηγική χρήση των δεδομένων, αυτή είναι ο γίγαντας του streaming.

Ο οποίος για να προτείνει νέο περιεχόμενο στους συνδρομητές του, με τη μορφή προτάσεων κάτω από τις επιλογές του, επιστράτευε μέχρι τώρα αποκλειστικά αλγόριθμους τεχνητής νοημοσύνης.

Και τώρα ψάχνει τρόπους να προσθέσει κι ένα ανθρώπινο άγγιγμα σε όλα αυτά. Το Netflix εγκαινίασε σε πειραματικό επίπεδο και περιορισμένη κλίμακα τα «Collections», ένα νέο χαρακτηριστικό που προτείνει λίστες σειρών και ταινιών οργανωμένων κατά θεματικό τρόπο και προκύπτει από ανθρώπους.

Το Netflix θέλει και ανθρώπινες πινελιές μέσα στις αλγοριθμικά εκπορευόμενες κατηγορίες του. Για την ώρα την επιλογή κάνουν τα μέλη των δημιουργικών του ομάδων, η υπηρεσία μπορεί ωστόσο να επεκταθεί.

Κάτι αντίστοιχο έκανε τον προηγούμενο μήνα και το HBO, λανσάροντας μια προωθητική υπηρεσία που είπε «Προτάθηκε από ανθρώπους». Αντίστοιχες ανθρώπινες συλλογές και σχόλια πραγματικών φαν του περιεχομένου του έχει από την πρώτη στιγμή και το Hulu.

Κάποιοι ξαναθυμούνται, έστω και όψιμα, τον ανθρώπινο παράγοντα…