Σαπίζει στην Ιταλία το «Αίολος Κεντέρης»

Πώς είναι σήμερα το πλοίο - Δείτε το βίντεο


ΕΛΛΑΔΑ
9:07
11/11/2019
Σαπίζει στην Ιταλία το «Αίολος Κεντέρης»
8
loading

Το όνομά του έγινε συνώνυμο της γρήγορης διασύνδεσης των νησιών του Βορείου Αιγαίου με το λιμάνι του Πειραιά, σε καιρούς ευημερίας τόσο για την ελληνική ναυτιλία όσο και για την Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου (ΝΕΛ).

Το «Αίολος Κεντέρης» αποτέλεσε τη ναυαρχίδα της ΝΕΛ πριν τα οικονομικά προβλήματα χτυπήσουν την πόρτα της εταιρείας. Από τότε τα πλοία τύπου «Κεντέρη» με πρώτο το «Αίολος Κεντέρης» ξεκίνησαν να πουλιούνται διαρκώς και να αλλάζουν χέρια και χρήσεις.

Όλα αυτά μέχρι το 2016 όπου η ΝΕΛ ανακοίνωσε ότι το πλοίο «Αίολος Κεντέρης» ναυλώθηκε στο εξωτερικό και αναχωρεί για ναυπηγία της Ιταλίας με σκοπό τις εκτεταμένες εργασίες.

Η μεταφορά του πλοίου από την Ελλάδα στο λιμάνι της πόλης Αουγκούστα της Ιταλίας έγινε με ρυμουλκά σκάφη, καθώς η ακινησία του – επί χρόνια παρέμενε δεμένο στη θέση Αμπελάκια της Σαλαμίνας- δεν του επέτρεπαν το ταξίδι με τη χρήση των μηχανών του, σύμφωνα με το cyclades24.gr.

Η συνέχεια γράφτηκε τον Νοέμβριο του 2016 στο θαλάσσιο νεκροταφείο του λιμένα της Αουγκούστα εκεί όπου παραμένει από τότε μέχρι σήμερα το άλλοτε καμάρι της ελληνικής ακτοπλοΐας.

Σύμφωνα με δημοσιεύματα του ιταλικού Τύπου, το πλοίο παραμένει εκεί ημιβυθιζόμενο εξαιτίας της εισροής υδάτων χωρίς κανείς να ενδιαφέρεται για την αξιοποίησή του. Μάλιστα το τελευταίο διάστημα καταβάλλονται προσπάθειες προκειμένου το πλοίο να μεταφερθεί σε άλλο σημείο υπό τον φόβο της πλήρους βύθισης και της θαλάσσιας ρύπανσης που τυχόν προκληθεί.

ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

8
σχόλια
  1. avatar Kwstas 30

    Nai alla to agorase i anen pou shmenei oti tha to paroyn apo tin italia

  2. avatar Χρόνης

    Το πρώτο πλοίο που σαπίζει είναι ή το τελευταίο? Γιατί να μας ενδιαφέρει ποιός είναι ο λόγος?

  3. avatar Everest

    Κακή αγορά. Η μεγάλη κατανάλωση καυσίμου σε συνδυασμό με τις υψηλές τιμές πετρελαίου το έκανε ασύμφορο. Οι άλλες ναυτιλιακές δεν έχουν πλοία τέτοιου τύπου.

  4. avatar nasoulis

    Θυμάμαι όταν λανσάρανε τον Κεντέρη που διαφημίζανε ότι μπορεί να πάει Πειραιά-Μυτιλήνη σε 6 ώρες. Το οτί μπορούσε δε σημαίνει ότι το έκανε κιόλας, αφού, για λόγους οικονομίας καυσίμου μάλλον, στην πράξη το έκανε σε καμιά δεκαριά. Σε συνδυασμό με το ακριβό εισητίριο, που δεν είχε καμιά σπουδαία διαφορά από το αεροπλάνο, ήταν αναμενόμενο να απαξιωθεί σύντομα.

  5. avatar giannis14

    Το έφαγε η ντόπα ...

  6. avatar ΚΛΕΩΝ

    Για ποιο λογο θα επρεπε να μας ενδιαφερει που σαπιζει...ο Κεντερης?

    1. avatar Στα Γιάννενα

      ανθεί!

  7. avatar κλιματικη αλλαγη?

    Και μετα μιλαμε για euro 6 και προδιαγραφες. Εδω ενα εξαιρετικο πλοιο, για οικονομικους και μονο λογους απλα πεθαινει πολυ πριν την ωρα του και δεν ασχολειται κανεις με αυτην την καταστροφη....... κοροιδια λοιπον η κλιματικη αλλαγη και ολα τα περιβαλλοντικα ζητηματα

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει