Αθήνα – Θεσσαλονίκη με τρένο «σε χρόνους που θα ανταγωνίζονται το αεροπλάνο»

Αύξηση της επιβατικής κίνησης αναμένει ο πρόεδρος του ΟΣΕ


ΕΛΛΑΔΑ
13:53
14/05/2019
Αθήνα - Θεσσαλονίκη με τρένο «σε χρόνους που θα ανταγωνίζονται το αεροπλάνο»
4
loading

Σε τρεις ώρες και 55 λεπτά θα γίνεται πλέον το ταξίδι με τρένο ανάμεσα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, με την έναρξη, από τις 20 Μαΐου, των δρομολογίων που θα κάνουν χρήση της διπλής ηλεκτροδοτούμενης γραμμής, επιτρέποντας στις υπηρεσίες στο πεδίο των σιδηροδρομικών μεταφορών να φτάσουν «σε χρόνους που θα ανταγωνίζονται το ταξίδι με αεροπλάνο», όπως εξήγησε μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό του ΑΠΕ- ΜΠΕ o πρόεδρος του Δ.Σ. του ΟΣΕ Γιώργος Κακουλάκης.

Αναφερόμενος στις εξελίξεις που έπονται της έναρξης των νέων δρομολογίων, ο κ. Κακουλάκης επισήμανε πως από το τέλος του έτους 2019 μέχρι τις αρχές του 2020 και όταν θα έχει ολοκληρωθεί το έργο της σηματοδότησης-τηλεδιοίκησης στο εν λόγω σιδηροδρομικό δίκτυο «θα μιλάμε για χρόνους Αθήνα- Θεσσαλονίκη σε τρεις ώρες και 15-20 λεπτά περίπου».

Ο πρόεδρος του ΟΣΕ εξήγησε πως η έναρξη των νέων δρομολογίων κατέστη εφικτή καθώς ολοκληρώθηκε το τελευταίο κομμάτι του έργου που αφορούσε την ηλεκτροκίνηση στη σιδηροδρομική γραμμή, στο τμήμα Λιανοκλάδι-Δομοκός, «οπότε έχουμε πλήρη διπλή ηλεκτροδοτούμενη γραμμή πλέον». Τόνισε δε πως ολοκληρώθηκαν «μετά από πολλά χρόνια οδικά έργα πάνω στη γραμμή» και αναφέρθηκε σε έργα όπως η σήραγγα του Καλλιδρόμου «που έχει ήδη παραδοθεί από το 2018, η μεγαλύτερη δίδυμη σήραγγα στα Βαλκάνια, με μήκος εννέα χιλιόμετρα». Ο κ. Κακουλάκης ανέφερε επιπλέον και την ολοκλήρωση ενός τεράστιου έργου, όπως το χαρακτήρισε, που αφορά τη γέφυρα στην Εκκάρα Δομοκού, γέφυρα «που είναι ένα πολύ δύσκολο τεχνικά έργο, πάνω σε ρήγμα, σε σεισμογενή περιοχή». Με το σύνολο αυτό των έργων και των συστημάτων που παραδόθηκαν «μετά από πολλά χρόνια και μετά από τεράστιες καθυστερήσεις από κονδύλια», όπως τόνισε ο πρόεδρος του ΟΣΕ, «επιτέλους τελειώνουμε (σ.σ στη χώρα) το πολύ σημαντικό έργο για τον ελληνικό σιδηρόδρομο, τη διπλή ηλεκτροδοτούμενη γραμμή».

Όπως εξήγησε ο κ. Κακουλάκης, που θα είναι επιβάτης σε δοκιμαστική διαδρομή που έχει προγραμματιστεί για την Τετάρτη 15 Μαΐου, σε πρώτη φάση το τροχαίο υλικό που θα χρησιμοποιείται θα είναι ελληνικό. «Νομίζω ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα έχει τρία δρομολόγια υπερταχείας Αθήνα-Θεσσαλονίκη, στη συνέχεια φαντάζομαι ότι θα πυκνώσουν τα δρομολόγια και από ό,τι γνωρίζω η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δρομολογεί να φέρει και νέο τροχαίο υλικό από την Ιταλία, το λεγόμενο Pendolino ή κάποιο παρόμοιο εν πάση περιπτώσει, που (σημαίνει ότι) πέρα από τις ταχύτητες, που θα τις έχουμε ήδη με το ελληνικό τροχαίο υλικό, θα έχουμε και καλύτερες ξενοδοχειακές υποδομές στο ταξίδι», εξήγησε ο πρόεδρος του ΟΣΕ.

Σε ό,τι αφορά τέλος την αύξηση της επιβατικής κίνησης ο κ. Κακουλάκης εξέφρασε τη βεβαιότητα πως αυτή θα προκύψει ως αποτέλεσμα της βελτίωσης των υποδομών και των υπηρεσιών. «Είναι δεδομένο, δεν συζητιέται, θεωρείται αυταπόδεικτο και δεν είναι μόνο για την επιβατική κίνηση, που βεβαίως θα φτάσουμε σε χρόνους που θα ανταγωνίζονται τη διάρκεια ταξιδιού με αεροπλάνο, αλλά θα έχουμε και αύξηση εμπορικής κίνησης» τόνισε ο πρόεδρος του ΟΣΕ. Συνέδεσε δε τις εξελίξεις στις υποδομές και τη λειτουργία του ΟΣΕ με προσδοκίες για βελτίωση της εμπορικής κίνησης.

«Να μην ξεχνάμε την ολοκλήρωση του μεγάλου έργου, του εμπορευματικού σιδηροδρομικού κέντρου στο Θριάσιο Πεδίο για το οποίο μάλιστα είμαστε στο διάστημα στο οποίο διεξάγεται διαγωνισμός για τον ανάδοχο που θα αναλάβει την εξυπηρέτηση. Πέραν λοιπόν της εξυπηρέτησης επιβατικού κοινού, πέραν των γρήγορων ταχυτήτων, πέραν του ότι θα μειωθούν οι αποστάσεις μεταξύ της Αθήνας και άλλων μεγάλων πόλεων της Ελλάδας, όπως η Λάρισα και η Θεσσαλονίκη, θα έχουμε και αύξηση στα εμπορευματοκιβώτια, στις εμπορευματικές μεταφορές» τόνισε ο κ. Κακουλάκης ενώ διατύπωσε την εκτίμηση πως «η Ελλάδα θα καταστεί σημαντικός κόμβος, ο πρώτος κόμβος στην Ευρώπη, που θα δέχεται εμπορεύματα και θα τα διαμετακομίζει από την Αφρική και την Ασία στην υπόλοιπη Ευρώπη».

ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

4
σχόλια
  1. avatar eleosx2

    α) ανταγωνιστικο στο αεροπλανο που κανει 50λεπτα? Μην λεμε κουταμαρες. β) βαζουν τα τρενα σε κατηφορες κλπ για να πιανουν χρονους σε συγκεκριμενες γραμμες για να δειξουν προοδο και χρονους και μετα αλλαζουν τα βαγονια. Εκτος αυτου τα ατυχηματα και το πως λειτουργουν ειναι .. μακρια..

  2. avatar Εγώ δεν ξέρω ούτε για,

    συριζα ουτε για νουδου, αλλα στην ελλαδα μεσα σε τρενο δεν μπαίνω που να με πληρώνεις.

  3. avatar τι αλλο μένει

    Και ελεγε το ΣΥΡΙΖΑ πουλατε την ελλαδα στους ξενους γερμανοτσολιαδες
    ΟΣΕ= ΙΤΑΛΙΑ
    Αεροδρομια= Γερμανια
    Λιμανια = Κινα
    Αρχαία= Διεθνώς
    Ελλαδα= Μακεδονια
    Ιστορια = Μακεδονια
    Γλωσσα= Μακεδονια και ακομη ποιο καλό
    ΜΟΥΣΙΚΗ = Μακεδονια ( ζαικο κοκοραίκο )

  4. avatar Φάτε σανό μουλάρια

    Σέρνεται σαν χελώνα και σας κοροϊδεύουν μέσα στα μούτρα σας. Πιστέψτε τα λοιπόν ανόητοι και ξαναψηφίστε ΣΥΡΙΖΑ που... Όντως Τυχαία θυμήθηκε τα τρένα τώρα... Όποιος ταξιδεύει με τρένο ξέρει τι γίνεται. Ουτοπίες που ούτε σε τριάντα χρόνια δε θα πραγματοποιηθούν

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει