Τις συνθήκες του τραγικού δυστυχήματος στη διασταύρωση Μοδίου με τις γραμμές του τρένου γύρω στις 07:45 το πρωί της Πέμπτης προσπαθούν να εξακριβώσουν οι Αρχές. Του ανταποκριτή μας από το lamiareport.gr στη Στερεά Ελλάδα Μία παρέα τεσσάρων καθηγητών από τη Λαμία πήγαινε όπως κάθε μέρα στο Γυμνάσιο της Κάτω Τιθορέας. Οδηγός ήταν η 55χρονη Γυμνασιάρχης και συνεπιβάτες μία 49χρονη και δύο άνδρες ηλικίας 40 και 51 ετών συνάδελφοί της, όλοι καθηγητές στο Γυμνάσιο της Κ. Τιθορέας. Στη διασταύρωση του Μοδίου σε φυλασσόμενη σιδηροδρομική γραμμή, τους έπιασαν οι μπάρες και περίμεναν αρκετή ώρα πίσω από ένα άλλο αυτοκίνητο που είχε και εκείνο σταματήσει για να περάσει η αμαξοστοιχία 1511 που είχε προορισμό την Αθήνα. Σύμφωνα με τις μαρτυρίες συναδέλφων τους αλλά και κατοίκων της περιοχής, προφανώς η οδηγός πίστεψε ότι ήταν μία από τις πολλές φορές που οι μπάρες είχαν μείνει κατεβασμένες μετά την έλευση του τρένου και προσπάθησε να διασχίσει τη γραμμή ώστε να μη καθυστερήσουν στο μάθημα χωρίς λόγο. Δυστυχώς δεν είδε την αμαξοστοιχία που τους παρέσυρε για σχεδόν ένα χιλιόμετρο, με αποτέλεσμα το θανάσιμο τραυματισμό της 49χρονης καθηγήτριας, η οποία ήταν συνοδηγός και τον τραυματισμό των άλλων τριών ατόμων. Στο σημείο έφτασαν πυροσβέστες από το Κλιμάκιο της Αμφίκλειας, ενώ κλήθηκε και η 7η ΕΜΑΚ για τον απεγκλωβισμό των δύο γυναικών που είχαν παγιδευτεί στα συντρίμμια, καθώς οι δύο άντρες κατόρθωσαν να βγουν μόνοι τους από αυτά. Η μία γυναίκα, η οποία ήταν μητέρα δύο παιδιών από τη Λαμία, δεν τα κατάφερε. Τραγικό θύμα της μοίρας, καθώς και πριν από λίγο καιρό είχε δοκιμαστεί από το χαμό του συζύγου της. Η οδηγός του μοιραίου οχήματος μετά τις πρώτες βοήθειες στο Κέντρο Υγείας Αμφίκλειας διακομίστηκε – εκτός κινδύνου – στο Νοσοκομείο Λαμίας. Ελαφρύτερα τραυματίστηκαν ο 40χρονος και ο 51χρονος που είναι και ιερέας, οι οποίοι επίσης διακομίστηκαν με άλλο ασθενοφόρο στο Νοσοκομείο Λαμίας για προληπτικούς λόγους. Σοκαρισμένοι οι επιβάτες των άλλων αυτοκινήτων παρακολούθησαν την πορεία προς τη σύγκρουση χωρίς να μπορούν να κάνουν κάτι. Σημειωτέον ότι χρειάστηκε περίπου μιάμιση ώρα μετά τον απεγκλωβισμό των τραυματιών για να καθαρίσει η γραμμή και να συνεχίσει το δρομολόγιο, ενώ δεν αναφέρθηκε κάποιος τραυματισμός επιβάτη της αμαξοστοιχίας.