Με μεγάλα προβλήματα ξεκίνησε η έξοδος των εκδρομέων των Χριστουγέννων, οι οποίοι εγκλωβίστηκαν για πολλές ώρες στην εθνική οδό Αθηνών- Λαμίας αλλά και σε άλλα σημεία της χώρας λόγω του χιονιού.

Οι μεγαλύτερες δυσκολίες εντοπίζονταν στην Αθηνών- Λαμίας, στη Μαλακάσα και το Μαρτίνο, όπου δεκάδες οχήματα ακινητοποιήθηκαν, με αποτέλεσμα να σχηματιστούν ουρές χιλιομέτρων εν μέσω διαρκούς χιονόπτωσης.

Τα προβλήματα ξεκίνησαν γύρω στις 3 το μεσημέρι, όταν υπήρξε μεγάλης έντασης χιονόπτωση χωρίς να προλάβουν τα εκχιονιστικά μηχανήματα να απομακρύνουν τους όγκους του χιονιού από το οδόστρωμα.

Σοβαρό πρόβλημα προέκυψε στην εθνική οδό Αθηνών-Λαμίας λόγω της χιονόπτωσης στο τμήμα της Φθιώτιδας, ενώ από την Τροχαία απαγορεύτηκε η κυκλοφορία των φορτηγών από τα διόδια Αφιδνών προς Λαμία.

Στο ρεύμα προς Θεσσαλονίκη «δίπλωσε» μία νταλίκα, με αποτέλεσμα η κυκλοφορία να διεξάγεται με πολύ μεγάλη δυσκολία. Επίσης, στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Αθήνα, λίγο μετά τα διόδια της Τραγάνας, ντελαπάρισε ένα λεωφορείο, με αποτέλεσμα να υπάρχει σοβαρό πρόβλημα και εκεί. Τα προβλήματα έγιναν πιο έντονα στη συγκεκριμένη περιοχή, καθώς πολλά οχήματα δεν είχαν αντιολισθητικές αλυσίδες και κινούνταν με μεγάλη δυσκολία.

Πριν προλάβει η αστυνομία να κλείσει την εθνική οδό και να διακόψει την κυκλοφορία έτσι ώστε να καθαριστεί το οδόστρωμα, οι οδηγοί που βρίσκονταν μέσα στο τμήμα της ΠΑΘΕ πριν και μετά τον κόμβο του Μαρτίνου εγκλωβίστηκαν με συνέπεια να παραμένει κλειστό το ρεύμα προς Λαμία και με μεγάλη δυσκολία να γίνεται η κυκλοφορία στο ρεύμα προς Αθήνα. Στην περιοχή μεταφέρθηκαν γερανοφόρα της Πυροσβεστικής για τον απεγκλωβισμό, καθώς τα ΙΧ ακινητοποιήθηκαν σε τρεις λωρίδες κυκλοφορίας με αποτέλεσμα να μην μπορούν να περάσουν ούτε τα εκχιονιστικά μηχανήματα.

 

Πολλά αυτοκίνητα ακινητοποιήθηκαν στο Κάστρο Βοιωτίας.

Έπειτα από πολλές ώρες ταλαιπωρίας για τους οδηγούς, οι νταλίκες που είχαν διπλώσει στο ύψος του Μαρτίνου ανασύρθηκαν κι έτσι σταδιακά άνοιξε το ρεύμα της εθνικής προς τη Λαμία. Στη συνέχεια δόθηκε μάχη για να ανοίξει και η κατεύθυνση προς Αθήνα.

Τελικά ο δρόμος άνοιξε αργά το απόγευμα, στο ύψος μετά τα διόδια της Τραγάνας. Εντωμεταξύ όμως το μποτιλιάρισμα έφτανε από 117ο έως το 131ο χιλιόμετρο, σύμφωνα με την εταιρεία Νέα Οδός. Κινητοποιήθηκαν 60 εκχιονιστικά μηχανήματα προκειμένου να αντιμετωπιστούν επιτόπου όλα τα προβλήματα που προκύπτουν από τις καιρικές συνθήκες.

Η αστυνομία έκλεισε και τον δρόμο Λαμία-Καρπενησίου, στο 48ο χιλιόμετρο, λόγω της έντονης χιονόπτωσης.

Μόνο με αλυσίδες και μόνο για τα ΙΧ αλλά και με πολλά προβλήματα γίνεται η κυκλοφορία και από Λαμία προς Άμφισσα και προς Δομοκό.

Σημαντικά ήταν τα προβλήματα και στον δρόμο από Διακοπτό προς Καλάβρυτα, με πολλά οχήματα να ακινητοποιούνται στην περιοχή του Άνω Διακοπτού, λόγω της κακοκαιρίας, περιμένοντας εκχιονιστικό μηχάνημα. Όταν αυτό έφτασε απομάκρυνε το χιόνι από τον δρόμο και όταν το οδόστρωμα καθάρισε, τα αυτοκίνητα το ακολούθησαν για να μπορέσουν να φτάσουν στα Καλάβρυτα

Στην συνέχεια, έκλεισε ο δρόμος Πούντας – Καλαβρύτων, μέσω Μεγάλου Σπηλαίου, εξ΄ αιτίας της χιονόπτωσης. Τα οχήματα που είχαν ακινητοποιηθεί στην περιοχή της Πούντας Καλαβρύτων απεγκλωβίστηκαν και σήμερα νωρίς το πρωί αναμένεται να επιχειρήσουν εκ νέου τα εκχιονιστικά μηχανήματα.

Η αστυνομία απαγόρευσε μέχρι τις 10 σήμερα το πρωί την κυκλοφορία όλων των βαρέων οχημάτων, με μικτό βάρος άνω των 3,5 τόνων και στις δύο κατευθύνσεις της επαρχιακής οδού Διακοπτού-Καλαβρύτων μέσω Μεγάλου Σπηλαίου, ενώ η κίνηση των επιβατηγών αυτοκινήτων θα επιτρέπεται μόνο με την χρήση αντιολισθητικών αλυσίδων.

Επίσης διεκόπη η κυκλοφορία στην επαρχιακή οδό Αιγίου – Καλαβρύτων, από το ύψος της περιοχής Αχλαδιά.

Στην Αττική, διακόπηκε λόγω χιονόπτωσης η κυκλοφορία στη λεωφόρο Διονύσου, από το ύψος του γηπέδου Διονύσου, έως την εκκλησία του Αγίου Πέτρου ενώ στη λεωφόρο Πάρνηθος η κυκλοφορία των οχημάτων διεξαγόταν μόνο με αντιολισθητικές αλυσίδες.

Τέλος, έκλεισε και η παλαιά εθνική οδός Αθήνας-Θήβας προς Θήβα από τη διασταύρωση Βιλλίων.

ÅÃÊËÙÂÉÓÌÏÉ ÏÄÇÃÙÍ ÁÐÏ ÔÇÍ ×ÉÏÍÏÐÔÙÓÇ ÓÔÇÍ ÅÈÍÉÊÇ ÏÄÏ ÓÔÏ ÊÏÌÂÏ ÔÏÕ ÌÁÑÔÉÍÏ ÅÃÊËÙÂÉÓÌÏÉ ÏÄÇÃÙÍ ÁÐÏ ÔÇÍ ×ÉÏÍÏÐÔÙÓÇ ÓÔÇÍ ÅÈÍÉÊÇ ÏÄÏ ÓÔÏ ÊÏÌÂÏ ÔÏÕ ÌÁÑÔÉÍÏ ÅÃÊËÙÂÉÓÌÏÉ ÏÄÇÃÙÍ ÁÐÏ ÔÇÍ ×ÉÏÍÏÐÔÙÓÇ ÓÔÇÍ ÅÈÍÉÊÇ ÏÄÏ ÓÔÏ ÊÏÌÂÏ ÔÏÕ ÌÁÑÔÉÍÏ ÅÃÊËÙÂÉÓÌÏÉ ÏÄÇÃÙÍ ÁÐÏ ÔÇÍ ×ÉÏÍÏÐÔÙÓÇ ÓÔÇÍ ÅÈÍÉÊÇ ÏÄÏ ÓÔÏ ÊÏÌÂÏ ÔÏÕ ÌÁÑÔÉÍÏ ÅÃÊËÙÂÉÓÌÏÉ ÏÄÇÃÙÍ ÁÐÏ ÔÇÍ ×ÉÏÍÏÐÔÙÓÇ ÓÔÇÍ ÅÈÍÉÊÇ ÏÄÏ ÓÔÏ ÊÏÌÂÏ ÔÏÕ ÌÁÑÔÉÍÏ ÅÃÊËÙÂÉÓÌÏÉ ÏÄÇÃÙÍ ÁÐÏ ÔÇÍ ×ÉÏÍÏÐÔÙÓÇ ÓÔÇÍ ÅÈÍÉÊÇ ÏÄÏ ÓÔÏ ÊÏÌÂÏ ÔÏÕ ÌÁÑÔÉÍÏ ÅÃÊËÙÂÉÓÌÏÉ ÏÄÇÃÙÍ ÁÐÏ ÔÇÍ ×ÉÏÍÏÐÔÙÓÇ ÓÔÇÍ ÅÈÍÉÊÇ ÏÄÏ ÓÔÏ ÊÏÌÂÏ ÔÏÕ ÌÁÑÔÉÍÏ ÅÃÊËÙÂÉÓÌÏÉ ÏÄÇÃÙÍ ÁÐÏ ÔÇÍ ×ÉÏÍÏÐÔÙÓÇ ÓÔÇÍ ÅÈÍÉÊÇ ÏÄÏ ÓÔÏ ÊÏÌÂÏ ÔÏÕ ÌÁÑÔÉÍÏ ÅÃÊËÙÂÉÓÌÏÉ ÏÄÇÃÙÍ ÁÐÏ ÔÇÍ ×ÉÏÍÏÐÔÙÓÇ ÓÔÇÍ ÅÈÍÉÊÇ ÏÄÏ ÓÔÏ ÊÏÌÂÏ ÔÏÕ ÌÁÑÔÉÍÏ ÅÃÊËÙÂÉÓÌÏÉ ÏÄÇÃÙÍ ÁÐÏ ÔÇÍ ×ÉÏÍÏÐÔÙÓÇ ÓÔÇÍ ÅÈÍÉÊÇ ÏÄÏ ÓÔÏ ÊÏÌÂÏ ÔÏÕ ÌÁÑÔÉÍÏ ÅÃÊËÙÂÉÓÌÏÉ ÏÄÇÃÙÍ ÁÐÏ ÔÇÍ ×ÉÏÍÏÐÔÙÓÇ ÓÔÇÍ ÅÈÍÉÊÇ ÏÄÏ ÓÔÏ ÊÏÌÂÏ ÔÏÕ ÌÁÑÔÉÍÏ ÅÃÊËÙÂÉÓÌÏÉ ÏÄÇÃÙÍ ÁÐÏ ÔÇÍ ×ÉÏÍÏÐÔÙÓÇ ÓÔÇÍ ÅÈÍÉÊÇ ÏÄÏ ÓÔÏ ÊÏÌÂÏ ÔÏÕ ÌÁÑÔÉÍÏ ÅÃÊËÙÂÉÓÌÏÉ ÏÄÇÃÙÍ ÁÐÏ ÔÇÍ ×ÉÏÍÏÐÔÙÓÇ ÓÔÇÍ ÅÈÍÉÊÇ ÏÄÏ ÓÔÏ ÊÏÌÂÏ ÔÏÕ ÌÁÑÔÉÍÏ ÅÃÊËÙÂÉÓÌÏÉ ÏÄÇÃÙÍ ÁÐÏ ÔÇÍ ×ÉÏÍÏÐÔÙÓÇ ÓÔÇÍ ÅÈÍÉÊÇ ÏÄÏ ÓÔÏ ÊÏÌÂÏ ÔÏÕ ÌÁÑÔÉÍÏ ÅÃÊËÙÂÉÓÌÏÉ ÏÄÇÃÙÍ ÁÐÏ ÔÇÍ ×ÉÏÍÏÐÔÙÓÇ ÓÔÇÍ ÅÈÍÉÊÇ ÏÄÏ ÓÔÏ ÊÏÌÂÏ ÔÏÕ ÌÁÑÔÉÍÏ xioni17 xioni18 ÅÃÊËÙÂÉÓÌÏÉ ÏÄÇÃÙÍ ÁÐÏ ÔÇÍ ×ÉÏÍÏÐÔÙÓÇ ÓÔÇÍ ÅÈÍÉÊÇ ÏÄÏ ÓÔÏ ÊÏÌÂÏ ÔÏÕ ÌÁÑÔÉÍÏ ÅÃÊËÙÂÉÓÌÏÉ ÏÄÇÃÙÍ ÁÐÏ ÔÇÍ ×ÉÏÍÏÐÔÙÓÇ ÓÔÇÍ ÅÈÍÉÊÇ ÏÄÏ ÓÔÏ ÊÏÌÂÏ ÔÏÕ ÌÁÑÔÉÍÏ